ZŁOTA KOLEKCJA 3 DVD BRIANA TRACY

location icon
INTERNET
calendar icon
Od 8 mar 19:00 do 30 cze 19:00
ticket icon
Od 367,77 zł

PŁYTY UDOSTĘPNIANE SĄ ONLINE.

1. KLUCZ DO SUKCESU W SPRZEDAŻY

Ludzie niezależnie od tego, co twierdzą, są w stu procentach istotami emocjonalnymi Co to oznacza? 

Wszystko, co robimy - nasza motywacja, dążenia, obawy, pragnienia, nadzieje - za wszystkim kryją się nasze wewnętrzne emocje. Rozumiejąc emocje potencjalnych klientów, zwiększamy szansę dokonania sprzedaży bardziej niż gdybyśmy odwoływali się do logicznej strony ich osobowości.Kluczowym elementem sukcesu w biznesie jest tak zwany "czynnik przyjaźni". Opiera się na trzech składnikach: czasie, trosce i szacunku.Istnieją trzy dziedziny tworzenia wartości dla klienta: jedna to doskonałość operacyjna, druga innowacyjne produkty i usługi, a trzecia to zażyłość z klientem. 

Różne działy firmy pracują w różnym stopniu z tymi czynnikami. Dla Ciebie, jako sprzedawcy czy szefa sprzedaży, zażyłość z klientem jest kluczem do większej sprzedaży.Oglądając to seminarium dowiesz się, jak myślą i działają najlepsi handlowcy, jak budują wartościowe relacje z klientami, jak planują swoje działania, aby osiągać maksymalne rezultaty, jak pracują z celami, zarządzają czasem, motywacją osobistą oraz osób, z którymi pracują, a także jak budują pewność siebie.

W programie nauczysz się:

Jak działa sprzedaż relacyjna? 

W jaki sposób kształtować partnerstwo w relacjach z klientem, aby zwiększyć sprzedaż?

Jak kreować potrzeby u Twoich klientów?Co tak naprawdę decyduje o sukcesie? 

Jakie są kluczowe czynniki sukcesu w sprzedaży i jaką rolę odgrywa nastawienie w Twoich codziennych osiągnięciach?

Jak rozwijać systematyczność, konsekwencję i determinację, klucze do wybitnych osiągnięć?

Jak zbudować i utrzymać wysoką motywację u siebie i współpracowników?

Jak pokonywać strach przed odrzuceniem i porażką - najsilniejszymi lękami każdego sprzedawcy?

Jak wykształcić w sobie samodyscyplinę i pewność siebie - fundamenty osobowości najlepszych sprzedawców?

2. NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY

Dowiedz się, jak strategicznie planować sprzedaż, wynajdywać lepszych potencjalnych klientów, budować wiarygodność aby zwiekszać sprzedaż, sprawnie używać metod zamykania sprzedaży i pozyskiwania nowych zamówień, oraz jak zarządzać lejkiem sprzedażowym!Klucz do sukcesu w sprzedaży zawsze był taki sam - spędzać więcej czasu z lepszymi potencjalnymi klientami.

  • A zatem kim są i gdzie są Twoi najlepsi potencjalni klienci? 
  • Dlaczego kupują od Ciebie? 
  • Dlaczego w ogóle kupują od kogokolwiek? 
  • Jak możesz spędzić więcej czasu z dobrymi potencjalnymi klientami? 
  • Kto stanowi ośrodek oddziaływania? Co robisz w sposób doskonały? 
  • Kto może najbardziej skorzystać z Twojej przewagi konkurencyjnej?
  • Kiedy zidentyfikujesz te rzeczy, będziesz mógł precyzyjnie kierować swoją ofertę do najlepszych potencjalnych klientów, którzy mogą kupić więcej twoich produktów i usług oraz zrobić to szybciej od innych ludzi.
  • Dlaczego jedni sprzedawcy potrafią zamykać niemal każdą transakcję i zarabiają krocie, a inni ledwie wiążą koniec z końcem? 
  • Czemu jedne zespoły sprzedażowe doskonale ze sobą współpracują, a inne nie potrafią się porozumieć?

Podczas tego seminarium: 

  • Dowiesz się, jak strategicznie planować sprzedaż, wynajdywać lepszych potencjalnych klientów, 
  • Budować wiarygodność aby zwiekszyć sprzedaż, 
  • Sprawnie używać metod zamykania sprzedaży i pozyskiwania nowych zamówień, 
  • Jak zarządzać lejkiem sprzedażowym.

W programie:

  • Łańcuch krytycznych umiejętności - jak wpływa na rezultaty Twoje i Twojego zespołu?
  • Czym jest osobiste planowanie strategiczne sprzedaży i jak wpływa na osiągane wyniki przez Ciebie i Twoich ludzi?
  • Jak zarządzać priorytetami i planować pracę zespołu?
  • Najważniejsze pytania w sprzedaży - klucz do poznania klienta.
  • Sprzedaż dwustopniowa - sposób na minimalizowanie obiekcji klienta.
  • Skuteczne prezentacje handlowe - kluczowe zasady przedstawiania oferty klientowi.
  • Strategie zarządzania rozproszonymi zespołami sprzedażowymi.

3. SZTUKA ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ

Jak rekrutować odpowiednich ludzi, budować profesjonalne zespoły sprzedażowe, skutecznie nimi zarządzać i osiągać ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe?

Fakt 1.Sprzedaż jest fundamentem każdej firmy. Nie jest ważne to, ile produktów firma potrafi wyprodukować. Jeżeli nawet jest ważna ich innowacyjność czy przydatność, to jednak najważniejsze jest ile przedsiębiorstwo jest w stanie tych produktów sprzedać.

Fakt 2.Manager sprzedaży to jedno z najważniejszych stanowisk w firmie. Każdy dział w organizacji jest ważny. Jednak dział sprzedaży to kręgosłup całej firmy. Od kompetencji managera sprzedaży zależą obroty i przyszłość jednostki. Gdy sprzedaż spada, cała firma traci na wartości, przestaje się rozwijać a czasem bankrutuje. Gdy sprzedaż rośnie, firma rozwija się i pokonuje konkurencję.

Fakt 3. Kiedy inwestuje się w rozwój managerów sprzedaży ma to ogromny wpływ na wyniki. Inwestycja w profesjonalny zespół sprzedażowy to jedna z najlepszych inwestycji, jakie może podjąć organizacja. To jedyna bezpieczna inwestycja, która zawsze zwraca się w bieżącym, lub kolejnym roku. Najlepsze firmy zawsze inwestują w swoich sprzedawców i zarządzającymi nimi menadżerów.

Fakt 4. Zarządzanie sprzedażą to wieloetapowy, trudny proces dla ambitnych. Osoba która podejmuje się zarządzania sprzedażą w swojej firmie, musi zdawać sobie sprawę z olbrzymiej odpowiedzialności. To człowiek, który powinien łączyć w sobie cechy lidera, dobrego sprzedawcy i organizatora. To przywódca, który potrafi pociągnąć za sobą ludzi rozwijać w nich entuzjazm i zaangażowanie do pracy.

Fakt 5. Rekrutowanie sprzedawców to jeden z priorytetów w firmie. Najważniejszym warunkiem sukcesu w biznesie jest umiejętność przyciągania i zatrzymywania najlepszych. To oni są podstawą firmy. Rekrutacja to zarówno umiejętność zdefiniowania profilu idealnego sprzedawcy i znalezienie odpowiadających temu profilowi ludzi.Aby to osiągnąć potrzebne są takie kompetencje jak np. umiejętna rozmowa kwalifikacyjna i idąca za nią rozważna decyzja o zatrudnieniu, a potem nieustanne szlifowanie nowo przyjętego człowieka na piękny, lśniący diament. 

Wszystkie te czynniki, oraz wiele innych omówi Brian Tracy na seminarium Sztuka Zarządzania Sprzedażą.  Brian Tracy w ciągu ostatnich 30 lat przeszkolił setki tysięcy menedżerów sprzedaży. Organizacje zarobiły dzięki niemu miliardy euro. To firmy, które należą do czołówki najlepszych przedsiębiorstw na całym świecie. Teraz również Twoja firma może do nich dołączyć i skorzystać z ponad 30-letniego doświadczenia tego światowej klasy eksperta.

Podczas seminarium odpowiesz sobie na pytanie o to jak:

  • Formułować jasne i ambitne cele oraz określać sposoby ich realizacji
  • Planować strategię sprzedaży dla zespołu i indywidualnie dla jego członków
  • Oceniać i analizować rezultaty, podejmować dobre strategiczne decyzje
  • Pobudzać aktywność i dyscyplinę w działaniu
  • Budować wysoką motywację i determinację u sprzedawców
  • Być mentorem, coachem lub trenerem dla swoich ludzi i jaki styl zarządzanie wykorzystywać w różnych sytuacjach
  • Prowadzić szkolenia i warsztaty dla swojego zespołu
  • Zarządzać sobą i swoim rozwojem jako managera sprzedaży
  • Znajdować sprzedawców o największym potencjale i prowadzić proces rekrutacji
  • Radzić sobie ze zniechęceniem, słabymi wynikami, brakiem aktywności i sytuacjami konfliktowymi
  • Efektywnie organizować czas, by maksymalizować sprzedaż

Dla kogo jest ta konferencja?

  1. Dla osób zarządzających zespołami sprzedażowymi 
  2. Dla osób które zatrudniają sprzedawców 
  3. Dla trenerów i coachów sprzedaży 
  4. Dla dyrektorów działów handlowych 
  5. Dla przyszłych managerów sprzedaży

Wysyłka w cenie pakietu!Wysyłamy w następny dzień roboczy po zakupie.

Więcej informacji:

Kamil Romel-Sambor

602 899 999

[email protected]

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
W cenie otrzymujesz 3 płyty DVD BRIANA TRACY.Wysyłka jest realizowana na wskazany przy rejestracji adres.Prosimy o podanie numeru telefonu dla kuriera dostarczającego przesyłkę! W cenie zakupu jest wliczona przesyłka. 3 PŁYTY DVD BRIANA TRACY

W cenie otrzymujesz 3 płyty DVD BRIANA TRACY.Wysyłka jest realizowana na wskazany przy rejestracji adres.Prosimy o podanie numeru telefonu dla kuriera dostarczającego przesyłkę! W cenie zakupu jest wliczona przesyłka.

już niedostępne 367,77 zł -