AI w komunikacji marketingowej - czas działania czy dopiero proces tworzenia? Jak odnaleźć się w gąszczu modeli sztucznej inteligencji
W dobie gwałtownego rozwoju technologii, sztuczna inteligencja staje się jednym z kluczowych tematów dyskusji, a także coraz częściej wykorzystywanym w świecie komunikacji marketingowej narzędziem. Nie jest jednak rozwiązaniem idealnym, a jej wykorzystanie rodzi wiele pytań o bezpieczeństwo czy przyszłość zawodów w branży marketingu i PR. Wydarzenie "AI w komunikacji marketingowej - czy to już czas działania, czy dopiero proces tworzenia?" to wyjątkowa okazja, aby zastanowić się nad aktualnym stanem AI i jej przyszłością.
Konferencja jest skierowana do specjalistów z branży komunikacji marketingowej, którzy pragną lepiej zrozumieć wpływ sztucznej inteligencji na swoją codzienną pracę oraz funkcjonowanie prowadzonych przez nich biznesów. W dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym, AI otwiera nowe możliwości - od automatyzacji procesów, przez personalizację przekazu, po analizę zachowań konsumentów.
Nasze wydarzenie ma na celu dostarczenie praktycznej wiedzy oraz pokazanie narzędzi, które pozwolą uczestnikom efektywnie korzystać z technologii AI w swoich działaniach.
Dlaczego warto wziąć udział?
- Wgląd w przyszłość branży komunikacji marketingowej
Prelekcje oraz panele dyskusyjne z udziałem czołowych ekspertów branży technologicznej i marketingowej zapewnią wgląd w najnowsze trendy i rozwój sztucznej inteligencji. Dowiesz się, jak AI zmienia sposób pracy marketerów oraz na czym warto się skupić w nadchodzących latach. - Praktyczna wiedza o narzędziach AI
Uzyskasz konkretne informacje o rozwiązaniach, które już dziś wspierają procesy marketingowe. - Dyskusja o przyszłości marketingu i PR
Dowiesz się, jak sztuczna inteligencja już zmienia sposób planowania kampanii oraz budowania komunikacji z klientami. Poznasz możliwości, ale też wyzwania i wątpliwości pojawiające się podczas pracy z wykorzystaniem AI. - Zrozumienie aspektów prawnych związanych z AI
Zapoznasz się z prawnymi wyzwaniami, które wiążą się z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w komunikacji marketingowej. Będziesz lepiej przygotowany na przyszłe zmiany regulacyjne i ochronę danych. - Trendy i ewolucja branży
Dowiesz się, jaka przyszłość czeka sektor komunikacji marketingowej w kontekście rozwoju AI oraz jak zdaniem ekspertów będą zmieniały się metody komunikacji.
Korzyści dla uczestników:
- Poznasz narzędzia AI, które możesz wdrożyć natychmiast.
- Otrzymasz wiedzę od praktyków o najbardziej efektywnych metodach wykorzystania AI w marketingu i PR.
- Zyskasz szerszą perspektywę dotyczącą rozwoju technologii i przygotujesz swoją firmę na nadchodzące zmiany.
- Będziesz mieć okazję do networkingu z liderami branży i specjalistami.
Nie przegap okazji, aby zrozumieć, jak AI może wpłynąć na Twój biznes i jak najlepiej wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji, a także świętuj z nami 20-lecie powstania portalu PRoto.pl!
9:30 - 9:55 Rejestracja uczestników
10:00 - 10:45
Sztuczna inteligencja w czasach zmiany
- Tomasz Klekowski, doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa
AI staje się jednym z kluczowych motorów napędowych transformacji w wielu sektorach, zmienia sposoby działania firm i otwiera nowe możliwości rozwoju. W trakcie wystąpienia przyjrzymy się temu, jak transformacja wpływa na różne branże, jakie korzyści może przynieść biznesowi oraz z jakimi wyzwaniami muszą zmierzyć się organizacje i zarządzający, aby skutecznie wykorzystać potencjał technologii AI
10:50 - 11:35
Rzemiosło w erze AI: od czeladnika do cyfrowej kuźni
- Piotr Jamrogiewicz, dyrektor ds. rozwoju K+ PR (K+ Group)
To przegląd najnowszych rozwiązań, które mogą usprawnić analizę danych, personalizację treści i automatyzację kampanii. Podczas wystąpienia zostaną zaprezentowane narzędzia, które warto przetestować, aby zwiększyć efektywność działań marketingowych i PR
11:35 - 11:50 GenAI w branży komunikacji - szanse, ryzyka i praktyczne rozwiązania
- Michał Dunin, prezes Webtalk oraz lider Grupy SAR ds. AI w branży komunikacji
11:50 - 12:05
Głębokie insighty komunikacyjne na wyciągnięcie ręki, czyli jak dzięki AI wykorzystać pełen potencjał analizy milinów medialnych informacji
- Sebastian Bykowski, wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów, dyrektor działu sprzedaży i obsługi klienta
12:00 - 12:30 Przerwa kawowa
12:30 - 13:30 Komunikacja kontra algorytmy. Jak AI wpłynie na branżę komunikacji marketingowej? Dyskusja
Sztuczna inteligencja zmienia świat komunikacji marketingowej, redefiniując role, które do tej pory wymagały wyłącznie ludzkiej kreatywności. Eksperci porozmawiają o tym, czy AI stanie się nieocenionym wsparciem w budowaniu relacji z klientami, czy zagrożeniem dla tradycyjnych ról w PR i marketingu
- Olga Adamkiewicz, ekspertka ds marketingu, komunikacji & AI
- Daria Tworek, Managing Partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations
- Anna Wawszkiewicz, Marketing Managerka w More Bananas
- Igor Bielobradek, specjalista ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce
- Łukasz Kosuniak, konsultant i praktyk marketingu B2B
-
Moderator: Karol Stryja, autor podcastu 99 Twarzy AI
13:30 - 14:15
AI w marketingu: przyszłość komunikacji w świetle prawa
- mec. Maciej Ślusarek, partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT
Opowiemy, jak w pełni wykorzystać potencjał AI w komunikacji
marketingowej, jednocześnie spełniając wymagania prawne. Omówimy
kluczowe aspekty, takie jak ochrona danych osobowych, prawa autorskie
czy kwestie odpowiedzialności za automatyczne decyzje
14:15 - 15:10 Przerwa obiadowa
15:10 - 16:10
Czy jesteśmy gotowi na przyszłość, której nie przewidzimy? Jak sztuczna inteligencja namiesza w marketingu (i nie tylko)
- Monika Borycka, TrendRadar
Zapraszamy na prelekcję, która zgłębi, jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing i inne branże, przygotowując nas na przyszłość pełną niespodzianek. Dowiedz się, jakie wyzwania i możliwości niesie ze sobą AI oraz jak możemy się na nie przygotować
16:10 - 17:00
Dwie dekady zmian na 20. urodziny PRoto - ewolucja branży komunikacji marketingowej. Dyskusja
20-lecie powstania PRoto to okazja do refleksji nad najważniejszymi trendami, wyzwaniami i sukcesami, które ukształtowały współczesną komunikację marketingową. Eksperci przyjrzą się temu, jak rozwój technologii, mediów i oczekiwań konsumentów wpłynął na ewolucję sektora na przestrzeni ostatnich dwóch dekad
- Agata Staniszewska, dyrektorka działu komunikacji (Polska & CEE) w Teva Pharmaceuticals
- Katarzyna Życińska, prezeska Związku Firm PR, CEO 38 Content Communication
- Paweł Sanowski, prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów
- Maciej Krzysztoszek, rzecznik prasowy UNIQA Polska - firmy członkowskiej Polskiej Organizacji Reklamodawców, członek PSPR
Od 17:00 Jubileusz PRoto
Tomasz Klekowski
Doradca zarządów w zakresie cyfrowej transformacji przedsiębiorstw, gospodarki i społeczeństwa.
Partner Think-Tank.pl oraz jeden z założycieli międzynarodowej społeczności Intelligent Leadership Hub.
Jest twórcą studiów Biznes.AI prowadzonych na Akademii Leona Koźmińskiego. Działa na rzecz gospodarki cyfrowej, będąc Członkiem Rady Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości. Wspiera Konfederację Lewiatan, Sektorowe Rady ds. Kompetencji Telekomunikacja i Cyberbezpieczeństwo oraz Informatyka, jest Ambasadorem i Członkiem Kolegium projektu PoLAND of IT Masters oraz Członkiem Rady Programowej Konkursu Fabryka Przyszłości. Uczestniczy w pracach GRAI (Grupy Roboczej ds. Sztucznej Inteligencji) jako lider jednej z podgrup. Jest doradcą Urzędu Regulacji Energetyki w zakresie transformacji cyfrowej.
Został wyróżniony przez Polskie Towarzystwo Informatyczne jako jedna z osób o największym wpływie na rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce. Autor raportów i artykułów, wykładowca, prelegent i mentor. Wspiera start-upy i fundusze VC. Odpowiadał za rozwój rynku Data Center i Internetu Rzeczy w regionie EMEA w firmie Intel, kierując pracami zespołów zajmujących się m.in.: sztuczną inteligencją, analityką danych, chmurą oraz cyberbezpieczeństwem. Kierował przez wiele lat organizacją Intela w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej oraz INSEAD.
Łukasz Kosuniak
Konsultant i praktyk marketingu B2B
Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej.
Obecnie jako konsultant wspiera firmy w budowaniu i realizacji nowoczesnej strategii marketingu B2B. Dzieli się też wiedzą, publikując w prasie specjalistycznej, prowadząc blog i podcast Business Marketer oraz zajęcia z marketingu na uczelniach i programach MBA.
Jest autorem książek: "To jest social selling", "ABC Marketingu B2B", "B2B Marketing Essentials, "Marketing Automation Krok po Kroku" oraz kursów "Podstawy Strategii Marketingu B2B" i "#SocialSellingMaster".
Anna Wawszkiewicz
Marketing Managerka w More Bananas
9 lat doświadczenia w marketingu. Kiedyś pracowała w branży mody. Teraz na swoją pracę stara się patrzeć kilka sezonów do przodu. Szkoleniowiec i wykładowczyni na studiach podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Na co dzień pracuje w marketingu B2B agencji marketingowej i m.in z tego szkoli młode pokolenia. Swoją wiedzą dzieli się także jako autorka artykułów w magazynach: Nowy Marketing, Marketer +, DigitalNow Magazine i Nowa Sprzedaż. Występowała na wydarzeniach branżowych w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Gdyni i Łodzi.
adw. Maciej Ślusarek
Partner zarządzający w kancelarii SKP, współkierujący praktyką IP/TMT
Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, nowych technologiach, ochronie wizerunku, IT, ochronie renomy i dobrego imienia, prywatności i danych osobowych. Jego znakiem firmowym są precedensowe postępowania sądowe i procesy dotyczące ochrony renomy osób i korporacji. Ze względu na doświadczenie w tym obszarze często doradza w kwestiach dotyczących publicznego wizerunku i jego ochrony.
Doradzał przy setkach największych przedsięwzięć artystycznych i producenckich w Polsce. Realizował projekty dla producentów, artystów, wydawnictw książkowych i prasowych, agencji reklamowych, public relations oraz domów mediowych. Utalentowany negocjator - dla swoich klientów podpisuje najlepsze umowy, wspiera ich przy sprzedaży i udzielaniu licencji dotyczących praw autorskich i pokrewnych, a także pomaga w kwestiach prawnych związanych z przygotowywaniem, produkcją i emisją reklam oraz ich ochroną przed nieuczciwą konkurencją. Pracował przy obsłudze transakcji związanych z powstawaniem i funkcjonowaniem nowych mediów oraz przy wielu przedsięwzięciach internetowych.
Agata Staniszewska
Dyrektorka Działu Komunikacji (Polska & CEE) w Teva Pharmaceuticals
Zarządza komunikacją firmy farmaceutycznej Teva w Polsce i regionie CEE. Wcześniej przez ponad 15 lat była związana ze spółką medialną Agora, gdzie w ostatnim czasie pełniła funkcję dyrektorki ds. PR oraz rzeczniczki prasowej, a wcześniej - rzeczniczki i zastępczyni dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej. Przed dołączeniem do Agory zajmowała się prowadzeniem działań PR i CSR w Instytucie Monitorowania Mediów oraz agencji Pegasus PR.
Igor Bielobradek
Ekspert ds. marketingu B2B, szef zespołu Digital w Deloitte w Polsce
Jest specjalistą ds. marketingu B2B oraz autorem bloga b2b-marketing.pl, na którym eksploruje tematy zawiązane z content marketingiem, wsparciem sprzedaży oraz systemami MarTech. Obecnie stoi na czele zespołu Digital Marketing w Deloitte w Polsce.
Olga Adamkiewicz
Ekspertka ds marketingu, komunikacji & AI
Była co-founderką Brand New Galaxy (najpierw była pierwszą CEO, potem w roli Vice President Investor Relations & Business Development w Brand New Galaxy), aktualnie największej agencji e-commerce w CE. Jako inwestorka aktywnie współpracuje i wspiera dwa start-upy gamingowe - No More Cheats oraz Gamin.gg, jest również w Advisory Board platformy e-learningowej EmpowerHER.
Ostatnio CEO w firmie Artgeist, zajmującej się e-commerce. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywała w Jeronimo Martins Polska, gdzie pełniła funkcję dyrektorki marketingu, oraz w Procter & Gamble.
Podczas wyborów prezydenckich w lutym 2020 roku szefowa komunikacji sztabu wyborczego Szymona Hołowni. Odpowiadała za całościową realizację komunikacji. W 2023 odpowiedzialna za największą, niezależną kampanię profrekwencyjną Kobiety na Wybory. Związana z organizacjami pozarządowymi od początku swojej kariery: najpierw z Fundacją Odyseja Umysłu, była również członkiem rady nadzorczej Fundacji WWF Polska, obecnie jest związana ze Stowarzyszeniem Kobiety w Centrum.
Daria Tworek
Managing Partner Publicis Consultants, wiceprezeska Związku Firm Public Relations
Daria Tworek od 2020 roku zarządza marką Publicis Consultants w Polsce. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobywane po stronie biznesu, administracji oraz agencji PR. Od ponad 12 lat jest bezpośrednio związana z PR i komunikacją.
Zajmuje się strategicznym doradztwem komunikacyjnym, jak również komunikacją korporacyjną i kryzysową oraz planowaniem i zarządzaniem zintegrowanymi kampaniami komunikacyjnymi, także o charakterze międzynarodowym. Realizowała projekty m.in. w Czechach, krajach bałtyckich, Szwecji, Finlandii, Austrii, a także w krajach Afryki Północnej.
Od 2024 jest członkinią zarządu prestiżowej organizacji branżowej - Związku Firm Public Relations, w którym odpowiedzialna jest za wspieranie rozwoju branży i jej dalszą profesjonalizację.
Posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2™. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie obecnie prowadzi warsztaty z marketingu i PR dla studentów studiów magisterskich.
Paweł Sanowski
Prezes PRoto, prezes Instytutu Monitorowania Mediów
Prezes i współzałożyciel branżowego serwisu dla specjalistów do spraw komunikacji - PRoto.pl. Od przeszło 20 lat zarządza Instytutem Monitorowania Mediów oraz rumuńską spółką MediaTrust. Angażuje się w projekty na rzecz rozpowszechniania wiedzy o public relations i jego znaczeniu w biznesie. Jest członkiem jury w wielu prestiżowych konkursach związanych z komunikacją marketingową. Od ponad dekady wykłada o mediach i skuteczności ich analizy m.in. w Szkole Głównej Handlowej, Uniwersytecie Warszawskim, Akademii Leona Koźmińskiego oraz w London School of PR.
Karol Stryja
Twórca podcastu 99 Twarzy AI, producent podcastów, edukator
Entuzjasta nowych technologii, od 2017 roku działa na rynku podcastowym. Właściciel studia The Podcast Makers, współzałożyciel międzynarodowego ruchu #VoiceLunch, który rozprzestrzenił się na 14 krajów, zrzeszając najlepszych conversation designerów, konsultantów, programistów i przedsiębiorców działających w obszarze conversational AI.
Obecnie koncentruje się na rozwiązaniach AI i łączeniu trendów z potrzebami biznesu. Jest współorganizatorem warszawskich spotkań Śniadania AI dla praktyków zajmujących się rozwiązaniami z wykorzystaniem uczenia maszynowego czy analizą danych. Prowadzi podcast 99 Twarzy AI.
Monika Borycka
Założycielka i CEO marki TrendRadar
Obserwatorka trendów, analityczka innowacji technologicznych i specjalistka futures studies. Pod szyldem TrendRadar przybliża wiedzę o trendwatchingu i analizowaniu przyszłości. Współautorka podcastu "Wycinki z przyszłości". Wykładowczyni, opiekunka merytoryczna studiów podyplomowych Trendwatching & Futures Studies na AGH. Współpracuje z firmami i organizacjami w zakresie analizy trendów i innowacji, pomagając im zrozumieć przyszłość i dobrze przygotować się na zmiany. Ma doświadczenie w realizacji projektów dla marek oraz instytucji sektora publicznego w zakresie tworzenia raportów trendowych, konsultowania innowacji, warsztatów i szkoleń trendowych oraz wystąpień inspiracyjnych.
Wcześniej przez 13 lat związana z mediami. Zdobywała doświadczenie w oddziałach digitalowych największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVN, TVN24, TVP) i zajmowała się m.in. trendwatchingiem oraz wdrażaniem innowacji.
Katarzyna Życińska
CEO 38Content Communication, prezeska zarządu Związku Firm Public Relations
CEO i założycielka 38 Content Communication. Jest specjalistką w zakresie budowania i realizacji strategii public relations w innowacyjnym ujęciu oraz podnoszenia efektywności działań komunikacyjnych. Wcześniej była związana ze Starcom MediaVest Group, a także Grupą Eurozet.
Od lutego 2024 roku jest prezeską zarządu ZFPR, wcześniej przez trzy lata pełniła funkcję wiceprezeski tej organizacji branżowej.
Piotr Jamrogiewicz
Dyrektor ds. rozwoju w K+ PR (K+ Group)
W K+PR odpowiada za rozwój oferty biznesowej i kompetencji agencji w nowych obszarach tematycznych, szkolenia oraz poszerzanie wiedzy w dziedzinie nowoczesnych technologii, a także za współpracę z innymi spółkami z Grupy K+ w obszarze komunikacji zintegrowanej. Z branżą PR związany jest od ponad 15 lat.
Wcześniej przez ponad osiem lat pracował w Dfusion Communication - ostatnio jako Account Director w obszarze B2B. Ma doświadczenie w tworzeniu i współtworzeniu strategii komunikacji i budowania narracji przywództwa opartego na wartościach dla marek takich jak Microsoft, Schneider Electric, PZU, VW Financial Services, Uber, Anwim (Moya), Cisco, Adyen, Roche czy Medtronic. W ostatnich latach w budowaniu długofalowych strategii skupiał się wokół zagadnień zmian gospodarki i społeczeństwa przy udziale technologii, transformacji energetycznej, zrównoważonego rozwoju wspieranego przez technologie, ESG oraz budowania społeczeństw informacyjnych w sposób włączający wszystkich.
Michał Dunin
Managing Director Webtalk, lider grupy SAR ds. AI w komunikacji
Ekspert w zakresie digital marketingu, social media i marketingu zintegrowanego, działający w branży komunikacji od 2009 roku. Posiada szerokie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii komunikacyjnych (także w całym regionie CEE).
Założyciel i Managing Director WebTalk - jednej z najbardziej dynamicznych agencji marketingowych w Polsce, w której wraz z zespołem 100 kreatywnych specjalistów konsekwentnie wdraża strategię "Digital First" w biznesie. W styczniu 2024 roku firma ogłosiła dołączenie do międzynarodowej sieci mar-tech Wondrlab, stając się jej europejskim HUB-em.
W ostatnich latach zdobywał również doświadczenie m.in jako wspólnik i Członek Zarządu agencji eventowej Endorfina Events, wspólnik w agencji gamingowej Next Level Agency, współzałożyciel suplementów CFX The Pro Gamer i platformy powiadomień push NotifyMe. Założyciel i Prezes marki zegarków Błonie.
Maciej Krzysztoszek
Rzecznik prasowy UNIQA Polska - firmy członkowskiej Polskiej Organizacji Reklamodawców, członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations
Krzysztoszek ma niemal 20-letnie doświadczenie zawodowe, które najpierw zdobywał jako dziennikarz w redakcjach biznesowych, a później w komunikacji korporacyjnej i PR. Do branży ubezpieczeń wraca po ponad dwóch latach w Grupie Amica. Z końcem czerwca 2023 roku rozstał się z producentem AGD, gdzie pełnił funkcję Corporate Communications and ESG Managera oraz rzecznika prasowego.
Do Grupy Amica przeszedł z towarzystwa ubezpieczeniowego Link4. Przez cztery lata był rzecznikiem prasowym tej firmy i zarządzał komunikacją korporacyjną, w tym relacjami z mediami, działaniami wizerunkowymi i komunikacją wewnętrzną. Wcześniej z kolei kierował projektem pod nazwą European Fintech Forum, fundacją wspierającą rozwój innowacji finansowych w Polsce. W latach 2013-2017 był z kolei związany był z Urzędem Komisji Nadzoru Finansowego, gdzie odpowiadał za kontakty z dziennikarzami i realizował kampanie społeczne. Ma też ośmioletnie doświadczenie w dziennikarstwie.
Ponadto od 2018 roku jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i klubu rzeczników prasowych w stowarzyszeniu, a także koordynatorem klubu investor relations w PSPR.
Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także Università degli Studi di Milano, gdzie studiował nauki polityczne, oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w której ukończył finanse i rachunkowość oraz studia podyplomowe public relations i strategiczne komunikowanie w firmach.
Sebastian Bykowski
Wiceprezes Instytutu Monitorowania Mediów, dyrektor działu sprzedaży i obsługi klienta IMM
Absolwent Zarządzania i Marketingu na Politechnice Poznańskiej oraz Prawa Gospodarczego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Zarządza również PSMM Monitoring & More. Współautor opracowań i publikacji naukowych z dziedziny marketingu, PR i zarządzania. Juror wielu branżowych konkursów, w tym Złotych Spinaczy.
Wielokrotny laureat nagród branżowych m.in. nagrody głównej w konkursie "Innowacyjny Lider 2023", nagrody PSPR za zaangażowanie w budowanie branży PR w Polsce czy nagrody im. Andrzeja Stolarczyka w uznaniu wyjątkowych zasług dla polskiej branży PR. Z pasją wykłada zagadnienia monitoringu mediów i zarządzania informacją na uczelniach w całej Polsce.
PARTNER GŁÓWNY
Instytut Monitorowania Mediów
PARTNERZY BRANŻOWI
Związek Firm Public Relations
Polskie Stowarzyszenie Public Relations
IAB Polska
patronat honorowy
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy
Polska Organizacja Reklamodawców
PATRONI MEDIALNI
To wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział (uczestnik z certyfikatem DIMAQ otrzyma - 10 pkt, prelegent - 30 pkt). DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji digital marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych europejskich krajach. Więcej informacji na stronie dimaq.pl.
KINOTEKA
Pałac Kultury i Nauki, plac Defilad 1, 00-901 Warszawa
20 listopada 2024 roku
Godzina 9:30
Organizatorem wydarzenia jest PRoto.pl z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33, 01-208, tel. +48 22 378 37 84, NIP 5272447858, REGON 015782212.