Marketing Sprzedaż IT i Nowe technologie Rozwój osobisty Koncerty, Festiwale, Rozrywka Polityka i Gospodarka

Kongres For Social Media • 26-27.10.2022 • Warszawa • + online • #ForSM

location icon
Warszawa + online
calendar icon
Od 26 paź 9:30 do 27 paź 23:59

Spotkanie osób, które odpowiadają za prowadzenie kont firmowych w social media.
Przed nami kolejna edycja Kongresu For Social Media - który jest z nami od 2014 roku!

ForSM
▪ Kiedy: 26-27.10.2022
▪Gdzie: Warszawa lub online - do wyboru
▪ www: forsm.pl
▪Dla kogo: Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!

🤩Nie przegap bo teraz bilety w super cenach

➜Zdecydowanie jedno z Waszych ulubionych wydarzeń!
Wydarzenie ocenione na 5,4 / 6.
Warto tu być!

𝗥𝗲𝗷𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮 na: www.forsm.pl

Idealne połączenie >>>
• programu, który zawsze jest liderem: ciekawy i z pomysłem!
Oraz
• Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi i wymienić się doświadczeniami

🔴W mediach społecznościowych towarzyszy nam duże tempo zmian i ciągłe podnoszenie poprzeczki. 👉Musimy sprostać wielu nowym wyzwaniom.
🟠Jak je wykorzystać, jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces?
🟠To wszystko szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media!

🍒BONUS: obecnie do każdego biletu dodajemy w prezencie wykłady ostatnich edycji •łącznie 27 tematów!
 
Dzięki temu można naprawdę •zgłębić wiedzę, •uzupełnić braki i •rozwinąć swoje biznesowe konta!

➜Skorzystaj z •ogromu doświadczenia, •porad, •konkretnych rozwiązań, •pomysłów na komunikację, •planowanie działań, •reklam oraz •skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań w Waszych kanałach social media.

📣Kongres For Social Media | 26-27.10.2022 | Warszawa | online | forsm.plW agendzie październikowej - pierwsze tematy m.in.:
▪ Tik tok i jego moc biznesowa
▪W poszukiwaniu trendów, które warto wykorzystać
▪Wyzwania w strategii marketingowej
▪ Twitter - regularna komunikacja mkt
▪Jakie ciekawe formaty dzisiaj wygrywają
▪Nowości kanału linkedin
▪ Youtube - czego jeszcze nie wiecie o tej aplikacji
▪ Reklamy na tiktoku
▪ Instagram - nie chce tracić rynku- zmienia się - jak wykorzystać nowości
▪ Statystyki zachowań konsumenckich w social media

ℹ Wykłady, które w ramach bonusu otrzymujesz już dziś:

1.Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych.
2. Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać.
3. Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc?
4. Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach.
5. Make Media Social Again.
6. Jak się dopasować - zmiany w social mediach, a UX użytkownika.
7. Narracja w social mediach - o głosie marki dzięki social mediom.
8. Co zamiast fb? - czyli subiektywny przegląd mediów, które (mogą), ale nie muszą zastąpić giganta.
9. Możliwości reklamowe LinkedIn Ads - czego unikać i na czym skupić swoją uwagę.
10. O strategii w Social Media jako przemyślanej sekwencji działań do ułożonego planu.
11. Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes.
12. To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens.
13. Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową w social media i stracić trochę pieniędzy.
14. User Generated Content jako narzędzie marketingowe.
15. Pinterest i Twitter - wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie.
16. YouTube - Brands as creators - własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki.
17. Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych?
18. Strategia contentowa - co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację.
19. Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce.
20. LinkedIn update - nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie.
21. W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów.
22. Jak TikTok objaśnia mi świat? - rzecz o współczesnym Internecie\
23. Chatboty
24. Insta - wskazówki dla konta firmowego.
25. Tworzenie strategii działań w social media - grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI's?
26. Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT - SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału.
27. Podcasty w marketingu?


Pierwszy raz?
Dołącz do grupy i zobacz wykład
poznaj Kongres ForSM:
https://www.facebook.com/groups/554509945626576

𝗥𝗲𝗷𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮 poprzez:
🌎www.forsm.pl lub 💌forsm@indm.pl
Do zobaczenia ❗

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  2-dniowy bilet standard
Wyprzedane 1 045,50 zł Wyprzedane
  Bilet VIP
Wyprzedane 1 414,50 zł Wyprzedane
  Bilet live streaming
Wyprzedane 922,50 zł Wyprzedane
  Bilet live streaming VIP
Wyprzedane 1 168,50 zł Wyprzedane