Kongres For Social Media • 17-18.05.2023 • Gdańsk • + online • #ForSM
Spotkanie osób, które odpowiadają za prowadzenie kont firmowych w social media. Przed nami kolejna edycja Kongresu For Social Media - który jest z nami od 2014 roku!
ForSM
▪ Kiedy: 17-18.05.2023
▪ Gdzie: Gdańsk lub online - do wyboru
▪ www: forsm.pl
▪ Dla kogo: Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne - koniecznie dołącz do wydarzenia!
😎 Nie przegap bo teraz bilety w super cenach
𝗥𝗲𝗷𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮 na :www.forsm.pl
Specjalna wiosenna edycja nad morzem🏝
🟡🟠🔴 #ForSM to połączenie idealne >>>
⚫ Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, czyli zawsze ciekawy i najwyższej jakości program oraz
⚫ Fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości
⚫ a także afterparty
•
•
◦。。。◦。◦。。。◦。 i... 😍TY!
To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6
🗣️W mediach społecznościowych towarzyszy nam duże tempo zmian i ciągłe podnoszenie poprzeczki. 👉 Musimy sprostać wielu nowym wyzwaniom.
☑ Jak je wykorzystać, jak przekuć dynamikę zmian na nasz sukces?
☑ To wszystko szykujemy dla Ciebie na Kongresie For Social Media!
BONUS: obecnie do każdego biletu dodajemy w prezencie wykłady z ostatnich edycji •łącznie 40 tematów!
Dzięki temu można naprawdę
•zgłębić wiedzę,
•uzupełnić braki
• i rozwinąć swoje biznesowe konta!
➜Skorzystaj z •ogromu doświadczenia, •porad, •konkretnych rozwiązań, •pomysłów na komunikację, •planowanie działań, •reklam oraz •skutecznego wdrożenia nowych rozwiązań w Waszych kanałach social media.
📣Kongres For Social Media → 17-18.05.2023
🔴Program:
Właśnie budujemy kolejny wyśmienity program a tym czasem coś dla Was ekstra:
🔔Wykłady, które w ramach bonusu otrzymujesz już dziś m.in:
🟠 Temat: Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych.
👤Jagoda Prętnicka, Brand Communication Director 180heartbeats + JUNG v MATT
🟠 Temat: Konsument, kontent, kontekst - dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media?
👤Emilia Czerwiec, Business Unit Manager & Creative Lead Agencja Ancymony
🟠Temat: Trendy - jak być marką na czasie?
👤Mateusz Murawski, Senior Social Media Manager, K2 Create
🟠 Temat: Personalizacja - przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan - jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
👤Agata Czech, Senior Media Manager, LEGO Group
🟠 Temat: Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
👤 Bartosz Walat, Kreatywny & Senior Copywriter w VMLY&R
🟠 Temat: Kampanie wizerunkowe w SoMe, czyli jak ocenić skuteczność kampanii, które tylko z pozoru są niemierzalne?
👤 David Dobrowolski, One Social Lead, SalesTube
Jakie są bilety do wyboru:
- Bilet 2-dniowy = 990 zł netto/os.
Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarnej
Welcome pack
Przerwy kawowe
Lunch
Materiały w wersji elektronicznej - prezentacje
- Bilet vip = 1150 zł netto/os.
Bilet standard + dodatkowo:
Dostęp do nagrań video na okres 3ms - Bilet live streaming vip = 1100 zł netto/os.
Live streaming z 2 dni
Prezentacje
Dostęp do nagrań video na okres 3ms
- Bilet live streaming = 800 zł netto/os.
Live streaming z 2 dni
Prezentacje
𝗥𝗲𝗷𝗲𝘀𝘁𝗿𝗮𝗰𝗷𝗮 poprzez:
🌏 www.forsm.pl lub
💌 [email protected]
Do zobaczenia❗️
Pierwszy raz?
Dołącz do grupy i zobacz wykład
poznaj Kongres ForSM:
https://www.facebook.com/groups/554509945626576