Jak sprawić, żeby działania marketingowe nie były tylko kosztem, ale realnie napędzały rozwój Twojego biznesu?
Szanowni Państwo,
Dolnośląska Izba Gospodarcza i JWW sp. z o.o. zapraszają na praktyczne spotkanie, podczas którego pokażemy, jak zbudować skuteczną strategię marketingową .
Cel spotkania: praktyczna inspiracja i pokazanie, jak marketing może realnie wspierać strategię i rozwój firmy - bez zbędnych haseł, za to z konkretnymi przykładami i narzędziami.
Kiedy: 24 listopada, godz: 9:00 - 11:00
Gdzie: Sala Bravo, hotel Four Points By Sheraton, ul. Gajowicka 130, Wrocław
Prowadzące:
Ewa Piotrowska - ekspertka ds. strategii i rozwoju biznesu, JWW
Ania Andrych - Dyrektorka Marketingu , specjalistka ds. komunikacji i wizerunku
Forma: śniadanie networkingowo-edukacyjne
W programie:
o Dlaczego każda strategia marketingowa zaczyna się od strategii biznesowej, a nie od reklamy.
o Jak określić cel marketingowy, który naprawdę wspiera rozwój firmy.
o Rola właściciela w budowaniu wizerunku - marketing oczami przedsiębiorcy.
o Jak wybierać kanały komunikacji - co działa w 2025 roku, a co lepiej odpuścić.
o Case study: jak planujemy działania marketingowe i budujemy rozpoznawalność marki.
Agenda
Wprowadzenie:
Po co przedsiębiorcy strategia marketingowa?
Dlaczego marketing zaczyna się od strategii biznesowej, nie od reklamy.
Jak określić cel marketingowy, który realnie wspiera rozwój firmy.
Rola właściciela w budowaniu wizerunku - marketing oczami przedsiębiorcy.
Od strategii do działań - jak komunikować się skutecznie
Jak wybierać kanały komunikacji: co działa w 2025 roku, a co jest stratą czasu.
Case study - jak my planujemy działania marketingowe i budujemy rozpoznawalność marki.
Ćwiczenie interaktywne: "Strategia w 3 krokach"
Anna Andrych - CMO Wealthon, doświadczona menedżerka, mentorka, trenerka oraz wykładowczyni Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz EMTG w Warszawie. Od ponad 25 lat związana z biznesem i marketingiem, z sukcesami łączę perspektywę dostawcy i klienta, tworząc skuteczne strategie, procesy i narzędzia wspierające rozwój firm.
Jako doradca ds. marketingu, komunikacji i sprzedaży współpracuje z przedsiębiorstwami z całego kraju, projektując innowacyjne rozwiązania oraz realizując kilkadziesiąt projektów rocznie. Prowadzi szkolenia, warsztaty i przedsięwzięcia kreatywno-biznesowe.
Ekspercko koordynowała i nadzorowała setki projektów w Polsce i za granicą, m.in.: CEO Summit Warsaw, Wealth Management Warsaw Night, Polish House Davos, Festiwal Gwiazd w Międzyzdrojach, Silesian Expo Mediolan, London Investor Day czy EKSIT. Osiągnięcia zostały wielokrotnie docenione przez branżę - jest laureatką tytułu Dyrektora Marketingu Roku 2023 i 2024, wyróżnienia Positive Impact Personalities oraz Startup Marketer, znalazła się także w globalnym zestawieniu Strong Women in IT 2023. Jest zdobywczynią prestiżowych nagród takich jak MP Power Awards, Golden Arrow czy Brązowy Spinac
Ewa Piotrowska dyrektorka sprzedaży w JWW Biuro Rachunkowe. Od 15 lat na stanowisku Dyrektora Sprzedaży i marketingu w różnych spółkach. Jest praktykiem z zakresu sprzedaży, skutecznej komunikacji z klientem i budowania społeczności biznesowej.
Od 20 lat aktywnie sprzedaje, a także buduje zespoły sprzedażowe. Tworzy strategię sprzedażowe i wdraża nowe produkty na rynek. Motywuję, inspiruję i uczę aktywnego działania, wszystkich, którzy chcą więcej sprzedawać i osiągać lepsze efekty biznesowe. Sprzedaż to jej praca i pasja. Jest aktywnym dyrektorem sprzedaży z konwersją 53% pozyskanych klientów. Prowadzi markę Przedsiębiorcza Ewa, która promuję sprzedaż naturalną i oferuje swoim klientom zwiększenie wyników sprzedaży. Organizowała wiele eventów biznesowych dla firm, z którymi pracowała. Pasjonatka relacji i łączenia kontaktów międzyludzkich. Jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, o kierunku Zarządzanie Sprzedażą, a także Kluczowe Kompetencje Menagera.