Ambicje, awanse - Reprezentuj.com HR meet-up
Zapraszamy na czwarte spotkanie w cyklu HR Meet-Up. Tym razem porozmawiamy o szklanych sufitach, ścieżkach karier i świadomym przywództwie
"Jak widzisz siebie za 5 lat?" - to pytanie, które stało się klasykiem rozmów kwalifikacyjnych, inspirującym niezliczone memy. Ale co, jeśli je odwrócimy? Wyobraź sobie sytuację, w której to Ty pytasz przyszłego pracodawcę: "Jakie możliwości awansu oferuje mi Państwa firma w ciągu najbliższych 5 lat?" Brzmi intrygująco, prawda?
W majowej edycji HR Meet-Up "Ambicje, awanse - czyli o ścieżkach kariery i szklanych sufitach" zapraszamy do dyskusji o tym, jak firmy prezentują ścieżki kariery, kiedy i jak komunikują możliwości rozwoju oraz czy każdy ma równe szanse na awans.
Zastanowimy się wspólnie, na co zwracają uwagę kandydaci, a na co obecni pracownicy, gdy myślą o swoich ambicjach i aspiracjach zawodowych. Jak brak jasno określonych możliwości awansu wpływa na motywację do pracy? Jakie jeszcze aspekty są ważne w kontekście rozwoju zawodowego?
Poruszymy temat "szklanych sufitów", "ścian" i " szklanych ruchomych schodów" czyli (nie)uświadomionych barierach w każdej organizacji, które blokują możliwości rozwoju i awansu.
Nasi zaproszeni goście podzielą się swoimi doświadczeniami i spostrzeżeniami na temat tego, kto ma największy wpływ na tworzenie równych warunków dla rozwoju kompetencji. Zastanowimy się, czy możliwe jest ustanowienie standardów w tym obszarze i od czego należałoby zacząć. Jak zawsze, oddamy również głos publiczności, a w przerwie będzie okazja, by przedyskutować temat w kameralnej atmosferze wśród innych uczestników przy kawie i poczęstunku.
Dołącz do nas na majowym spotkaniu HR Meet-Up, aby wspólnie odkryć, jak ambitne aspiracje mogą przekształcić się w realne awanse i jakie kroki możemy podjąć, aby ścieżka kariery była nie tylko marzeniem, ale planem na przyszłość.
Dla kogo jest to wydarzenie?
☑ Profesjonaliści z dziedziny HR
☑ Specjaliści ds. marketingu i employer branding
☑ Właściciele firm
☑ Przedstawiciele biznesu
Wydarzenie odbędzie się w formie bezpłatnego panelu dyskusyjnego i będzie połączone z networkingiem. Wystarczy zarejestrować się tutaj poprzez serwis Evenea.
❗UWAGA! Liczba miejsc jest ograniczona.
⬛ Gdzie?
Tym razem spotkamy się w nowym budynku Regionalnego Centrum Kultury przy ulicy Sienkiewicza 11 w Zielonej Górze. Stworzymy tam przestrzeń do rozmowy i okazję do zbudowania nowych relacji biznesowych przy filiżance kawy.
Zapraszamy już 14 maja 2024 r.
Startujemy o godzinie 17:00, zaczniemy od pysznej kawy od Bike Cafe i zdrowych przekąsek od Między Bułami.
Panel ruszy w okolicach 17.20.
⬛ Networking.
HR Meet-Up to nie tylko prelegenci i rozmowy na scenie, to także interakcje między uczestnikami. W trakcie przerwy kawowej stworzymy przestrzeń do rozmów kuluarowych oraz do nawiązywania kontaktów, zawodowych, biznesowych, a także prywatnych.
W części Q&A każdy uczestnik będzie miał z kolei okazję, by podzielić się własnymi doświadczeniami, zadawać pytania prelegentom oraz ekspertom zgromadzonym na widowni.
🎟️ Zarezerwuj swoje miejsce już teraz!
⬛ Z kim?
- Natalia Warszawska — prowadząca | HR Business Partner
Właścicielka firmy szkoleniowo-doradczej Instytut Rozwoju Personalnego (nataliawarszawska.pl) oferująca różne metody rozwoju top managementu, szkolenia, warsztaty, webinary, coaching oraz doradztwo w zakresie polityki personalnej, oraz budowania kultury well-beingu. Pełni funkcję doradcy zarządu ds. HR w spółce Akson Elektro, przez kilka lat związana ze spółką Ekoenergetyka S.A. w roli dyrektora personalnego, HR Managera, HR Biznes Partnera oraz specjalisty ds. HR. Jest wykładowcą akademickim (Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, oraz Uniwersytet Merito w Gdańsku), trenerką rozwoju kompetencji kluczowych, coachem ICF. Prowadzi autorskie programy managerskie: Akademia Managera, Zmiana Perspektywy, Odważni liderzy, Zwrot Q Sobie.
- Magdalena Wysoczańska | HR Manager, trenerka biznesu & coach
Obecnie związana z firmą Lantmannen Unibake, w której zarządza działem personalnym. W swojej codziennej pracy odpowiedzialna jest za tworzenie i realizację strategii HR, a także budowanie i rozwijanie zespołów. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia i spotkania coachingowe, specjalizując się głównie w tematyce przywództwa, komunikacji, motywacji i rozwoju. Rekruter z krwi i kości. Jako HR manager głęboko wierzy, że siła organizacji zależy od poziomu rozwoju pracowników. Sama jest przedstawicielką łączenia miękkiego podejścia z twardą analizą operacyjną. Dodatkowo jest pasjonatką rozwoju osobistego i nieszablonowych rozwiązań, a prywatnie miłośniczką wypraw off-roadowych.
- Anna Szpulak | Dyrektor personalny w Saint Gobain
Ukończyła Politechnikę Wrocławską na wydziale Informatyki i Zarządzania oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych organizacjach, związana z HR od 2001 roku. Od 2018 jest Certyfikowanym Trenerem Biznesu. Tworzy, zarządza i buduje zespoły HR, odpowiadając za wyniki oraz współpracę z partnerami biznesowymi w organizacji. Ukierunkowana na rozwój, pomaga organizacjom, menadżerom i zespołom przechodzić przez trudne zmiany organizacyjne i podejmować nowe wyzwania. Wierzy, że rozwijając siebie, rozwija innych. W Saint-Gobain od ponad 4 lat pełni funkcję Dyrektora Personalnego i wraz z zespołem realizuje politykę personalną grupy.
- Marcin Wójcicki | Wieloletni CEO Metapack Polska / Auctane & pasjonat nowych technologii
- Michał Cal | Założyciel marki TOTENDOM
Przedsiębiorca oraz inwestor na rynku nieruchomości, znany szerzej jako założyciel marki TOTENDOM. Jego misją jest wspieranie inwestorów w dążeniu do wolności finansowej. Dotychczas dostarczył ponad 170 mieszkań inwestycyjnych z zarządzaniem najmem dla klientów z Polski i Europy. Jego strategia opiera się na grupowym inwestowaniu w małe, płynne mieszkania na rynku pierwotnym w najlepszych lokalizacjach. Dzięki temu uzyskuje dla swoich klientów specjalne warunki zakupu od deweloperów, takie jak odroczone płatności, rabaty i prawa cesji. TOTENDOM zajmuje się całym procesem zakupu, wykończenia inwestycji oraz zarządzania najmem, oferując klientom całkowicie pasywny i automatyczny udział w procesie.
⬛ Organizator
Organizatorem wydarzenia jest agencja marketingowa
Reprezentuj.com, która na co dzień wspiera lubuskie firmy w działaniach employer brandingowych, oraz Natalia Warszawska -Instytut Rozwoju Personalnego.