RADŹ SOBIE ŚWIETNIE W TRUDNYCH ROZMOWACH. Trudne sytuacje w komunikacji.
Jak bardzo do siebie odnosisz, gdy ktoś Cię ocenia? Jakie emocje to w Tobie budzi? Do czego prowadzi?
Jest wiele różnych trudnych sytuacji wydarzających się w komunikacji. Większość z nich zawdzięczamy temu, w jaki sposób się do siebie odnosimy i z jakim nastawieniem. Łatwo przychodzi nam ocena drugiej osoby, to jaka ona jest, obciążanie jej winą za nasze emocje, zdarzenia, sytuację. Z drugiej strony mamy często problem z tym, żeby w sytuacji, gdy ktoś do nas odnosi się w ten sposób, postawić jasną granicę bez nakręcania spirali konfliktu. Nie potrafimy zadbać o siebie w takich sytuacjach.
Wypowiedzi oceniające, konflikty, trudne sytuacje będą się zdarzać, nie unikniemy ich. Natomiast możemy zrobić dwie rzeczy:
- po pierwsze zadbać o własny sposób komunikowania się tak, żeby nie powodować takich sytuacji
- po drugie nauczyć się na nie reagować i odpowiadać.
Właśnie te kwestie są zawarte w programie szkolenia.
Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.
Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.
Program szkolenia
- Komunikat oceniający vs wspierający - jak to zmienić
- Dobra informacja zwrotna w komunikacji
- 5 strategii rozwiązywania konfliktów
- Trudne sytuacje - stawianie granic
Korzyści
- Doświadczysz różnic między wypowiedziami z perspektywy Ty a wypowiedziami z perspektywy JA
- Nauczysz się, jak konstruktywnie przekazać informację, jak odbierasz czyjeś zachowanie lub sytuację
- Dowiesz się, jak powstają konflikty i jak sobie z nimi radzić
- Skorzystasz z testu sprawdzającego Twój sposób reagowania na konflikty
- Nauczysz się stawiać granice w trudnych sytuacjach
Dla kogo?
- Osoby, które chcą być asertywne i równocześnie unikać konfliktów
- Osoby, które czują, że mają problem ze stawianiem granic i chcą to zmienić
- Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
- Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
- Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
- Managerowie, liderzy zespołów
- HR Biznes Partnerzy
Termin i miejsce
Szkolenie odbędzie się w 2 częściach, w dniach 09-10.10.2024, w godzinach 18:00 - 20:00 każdego dnia w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.
Cena
Udział w szkoleniu wynosi 270 zł. Cena obejmuje 2×2 h szkolenia, materiały, dyplom.
🟠 Zapisz się od razu, żeby zarezerwować sobie miejsce.
Szkolenie poprowadzi: Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach ICF na poziomie PCC
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Rekomendacje, doświadczenie, publikacje dostępne są na LinkedIn na profilu Beaty: https://www.linkedin.com/in/beatatarnowska/