Komunikacja i wystąpienia publiczne Nauka i Edukacja Rozwój osobisty

RADŹ SOBIE ŚWIETNIE W TRUDNYCH ROZMOWACH. Trudne sytuacje w komunikacji.

location icon
szkolenie online - platforma Zoom
calendar icon
Od 9 paź 18:00 do 10 paź 20:00
ticket icon
Od 270,00 zł

Jak bardzo do siebie odnosisz, gdy ktoś Cię ocenia? Jakie emocje to w Tobie budzi? Do czego prowadzi?

Jest wiele różnych trudnych sytuacji wydarzających się w komunikacji. Większość z nich zawdzięczamy temu, w jaki sposób się do siebie odnosimy i z jakim nastawieniem. Łatwo przychodzi nam ocena drugiej osoby, to jaka ona jest, obciążanie jej winą za nasze emocje, zdarzenia, sytuację. Z drugiej strony mamy często problem z tym, żeby w sytuacji, gdy ktoś do nas odnosi się w ten sposób, postawić jasną granicę bez nakręcania spirali konfliktu. Nie potrafimy zadbać o siebie w takich sytuacjach.

Wypowiedzi oceniające, konflikty, trudne sytuacje będą się zdarzać, nie unikniemy ich. Natomiast możemy zrobić dwie rzeczy:

- po pierwsze zadbać o własny sposób komunikowania się tak, żeby nie powodować takich sytuacji

- po drugie nauczyć się na nie reagować i odpowiadać.

Właśnie te kwestie są zawarte w programie szkolenia.

Szkolenie jest interaktywnym warsztatem, podczas którego w sposób praktyczny (ćwiczenia, zadania, dyskusje, refleksje, wiedza) rozwiniesz umiejętności w zakresie określonym w programie.

Szkolenie trwa 4 godziny i jest realizowane w formule online na platformie Zoom.

Program szkolenia

  • Komunikat oceniający vs wspierający - jak to zmienić
  • Dobra informacja zwrotna w komunikacji
  • 5 strategii rozwiązywania konfliktów
  • Trudne sytuacje - stawianie granic

Korzyści

  • Doświadczysz różnic między wypowiedziami z perspektywy Ty a wypowiedziami z perspektywy JA
  • Nauczysz się, jak konstruktywnie przekazać informację, jak odbierasz czyjeś zachowanie lub sytuację
  • Dowiesz się, jak powstają konflikty i jak sobie z nimi radzić
  • Skorzystasz z testu sprawdzającego Twój sposób reagowania na konflikty
  • Nauczysz się stawiać granice w trudnych sytuacjach

Dla kogo?

  • Osoby, które chcą być asertywne i równocześnie unikać konfliktów
  • Osoby, które czują, że mają problem ze stawianiem granic i chcą to zmienić
  • Osoby, które doświadczają problemów w obszarze komunikacji
  • Osoby, które chcą poznać metody i techniki sprzyjające porozumieniu z drugą osobą
  • Osoby, które chcą nauczyć się przezwyciężać konflikty i radzić sobie z trudnymi sytuacjami w komunikacji
  • Managerowie, liderzy zespołów
  • HR Biznes Partnerzy

Termin i miejsce

Szkolenie odbędzie się w 2 częściach, w dniach 09-10.10.2024, w godzinach 18:00 - 20:00 każdego dnia w formule online na platformie Zoom. Podczas szkolenia cały czas się widzimy i słyszymy.

Cena

Udział w szkoleniu wynosi 270 zł. Cena obejmuje 2×2 h szkolenia, materiały, dyplom.

🟠 Zapisz się od razu, żeby zarezerwować sobie miejsce.


Szkolenie poprowadzi: Beata Tarnowska-Kupny 

      • Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
      • Certyfikowany coach ICF na poziomie PCC
      • mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami

Rekomendacje, doświadczenie, publikacje dostępne są na LinkedIn na profilu Beaty: https://www.linkedin.com/in/beatatarnowska/

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Bilet uprawnia Cię do udziału w szkoleniu, otrzymania materiałów ze szkolenia, a także nawiązania relacji z innymi uczestnikami. bilet uprawniający do udziału w szkoleniu

Bilet uprawnia Cię do udziału w szkoleniu, otrzymania materiałów ze szkolenia, a także nawiązania relacji z innymi uczestnikami.

już niedostępne 270,00 zł -