Dlaczego komunikacja nie zawsze działa - mini szkolenie
Rozmawiasz z kimś, ale masz wrażenie, że nie rozumiecie się wzajemnie ❓
Zastanawiasz się, co jest nie tak ❓ Z czego to się bierze ❓
Co zrobić, żeby komunikacja działała ❓
Wydaje Ci się, że mówisz w sposób zrozumiały, mało tego - masz wrażenie, że druga osoba odbiera Twój przekaz prawidłowo. A potem okazuje się, że zrozumiała coś innego, zrobiła nie to, o co Ci chodziło, czy też nie doszliście do rozwiązania.
Są konkretne przyczyny takich sytuacji. Są też konkretne zasady, które im zapobiegną.
Dołącz do mini-szkolenia i dowiedz się, jak o co zadbać, żeby Twoja komunikacja działała.
Poruszymy w nim następujące zagadnienia:
- Czym jest komunikacja?
- Trójkąt komunikacyjny, czyli coś, co Ci pomoże
- Najczęstsze błędy
- Jak sobie z nimi radzić?
Mini szkolenie odbędzie się we wtorek, 15.07.2025 o godz. 19:00. Potrwa około godziny i będzie prowadzone na platformie Zoom.
To będzie interaktywne szkolenie - skorzystasz z niego w podobny sposób, jak podczas szkoleń warsztatowych.
🟠 Zapisz się od razu, żeby zarezerwować sobie miejsce.
Mini szkolenie poprowadzi: Beata Tarnowska-Kupny
- Certyfikowany Trener Biznesu Akademii SET
- Certyfikowany coach ICF na poziomie PCC
- mentor, doradca, wieloletni manager-praktyk zarządzania zespołami
Rekomendacje, doświadczenie, publikacje dostępne są na LinkedIn na profilu Beaty: https://www.linkedin.com/in/beatatarnowska/