Doskonała Rejestracja Ortodontyczna Invisalign
SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Ortodontycznej Invisalign
Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce ortodontycznej.
Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie metody i mówieniu o kosztach leczenia Invisalign, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.
To nie jest łatwe zadanie!
Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki.
Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestniczki:
POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW
Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.
O KURSIE
Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji ortodontycznej.
W tym kursie szczególny nacisk będzie położony na rozmowy telefoniczne z pacjentem pytającym o leczenie ortodontyczne metodą Invisalign.
PROFIL UCZESTNIKA
Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem ortodontycznym.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:
Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych
kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej
Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
akurat w Twojej praktyce.
Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.
KORZYŚCI
Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:
Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać potrzeby
i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki oraz metody Invisalign.
Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i
relacje z pacjentami.
Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania - ponieważ nie ma
trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.
DR N MED IZABELA WALAWANDER
Specjalista ortodoncji, właścicielka praktyki stomatologicznej
Doskonała obsługa pacjenta to wachlarz profesjonalnych szkoleń dla całego zespołu jak i jego liderów .
Sam Pan Michał jest osobą która w przejrzysty i przemyślany sposób wprowadza skuteczne metody obsługi pacjenta na najwyższym poziomie .
Osobiście wspólnie z Panem Michałem wprowadziliśmy procedury doskonałej konsultacji ortodontycznej wraz z przeszkoleniem opiekuna pacjenta .
Było to strzałem w dziesiątkę . Dziękuję Michał
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum Szkoleniowe Align
Bierutowska 57/59, 51-317 Wrocław
TERMIN:
6 października 2024
9.00-18.00
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,
UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Od ponad 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest dyplomowanym trenerem biznesu, wykładowcą Invisalign, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.
Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych, podczas uroczystej gali uhonorował 22 praktyki stomatologiczne prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"
W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 5000 uczestników.
Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.
Jest pasjonatem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
Więcej kursów na stronie
www.doskonalaobslugapacjenta.pl