Doskonała Rejestracja Ortodontyczna Invisalign

location icon
Centrum szkoleniowe Align Bierutowska 57/59, Wrocław
calendar icon
Od 16 cze 9:00 do 16 cze 18:00
ticket icon
Od 1 690,00 zł


SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Ortodontycznej Invisalign

Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce ortodontycznej. 

Odbieranie telefonów i zachęcające prezentowanie metody i mówieniu o kosztach leczenia Invisalign, ustalanie terminów wizyt i ich odwoływanie, przyjmowanie płatności, a przy tym wszystkim dbałość o komfort Pacjentów, aby czuli się bardzo komfortowo.

To nie jest łatwe zadanie! 

Doskonała obsługa Pacjenta na dzisiejszym bardzo konkurencyjnym rynku, to idealna droga i filozofia, aby odnieść sukces zawodowy i osiągnąć maksymalną satysfakcję Pacjentów, którzy dzwonią lub przychodzą do praktyki. 




Zobacz jak wygląda taki kurs i co mówią jego uczestniczki:





POZNAJ SYSTEM 3 KROKÓW

Wzorcowe modele postępowania, które pozwolą Tobie w przewidywalny  sposób wdrożyć DOSKONAŁĄ OBSŁUGĘ PACJENTA, dzięki czemu będziesz maksymalnie kompetentna i profesjonalna w swojej pracy.


O KURSIE

Ten kurs znakomicie systematyzuje standardy prowadzenia rozmów telefonicznych, aby pacjent umówił się i przyszedł na wizytę. Praktyczna forma pozwala uczestniczkom na trening konkretnych umiejętności, niezbędnych do oferowania Doskonałej Obsługi Pacjenta przez personel rejestracji ortodontycznej.

W tym kursie szczególny nacisk będzie położony na rozmowy telefoniczne z pacjentem pytającym o leczenie ortodontyczne metodą Invisalign.


PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie przeznaczone jest dla każdej rejestratorki /niezależnie od doświadczenia/, która chce zwiększyć swoją efektywność zrozumiałej komunikacji oraz otrzymać najlepsze na rynku wzorce postępowania z pacjentem ortodontycznym.


CELE

Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie:

       Rozwój kompetencji komunikacyjnych przez personel rejestracji oraz poznanie systemu 3 wzorcowych
          kroków Doskonałej Rejestracji Stomatologicznej

       Nabycie wiedzy i umiejętności ułatwiających zachęcenie pacjenta do zapisania się na wizytę,
          akurat w Twojej praktyce.

       Poznanie najlepszych standardów i praktycznych wzorców ułatwiających pracę każdej rejestratorce.


KORZYŚCI

Po ukończonym szkoleniu uczestniczki potrafią:

       Idealnie przeprowadzić rozmowę telefoniczną z pacjentem pierwszorazowym - wybadać potrzeby
          i skutecznie zaprezentować ofertę praktyki oraz metody Invisalign.

       Rozpoznawać 4 dominujące typy osobowości i dzięki temu profesjonalnie budować autorytet i
          relacje z pacjentami.

       Rozwiązywać trudne sytuacje z pacjentami w oparciu o model ich przezwyciężania - ponieważ nie ma
          trudnych pacjentów, są tylko trudne sytuacje


REFERENCJE

O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.


DR N MED IZABELA WALAWANDER

Specjalista ortodoncji, właścicielka praktyki stomatologicznej

Doskonała obsługa pacjenta to wachlarz profesjonalnych szkoleń dla całego zespołu jak i jego liderów .

Sam Pan Michał jest osobą która w przejrzysty i przemyślany sposób wprowadza skuteczne metody obsługi pacjenta na najwyższym poziomie .

Osobiście wspólnie z Panem Michałem wprowadziliśmy procedury doskonałej konsultacji ortodontycznej wraz z przeszkoleniem opiekuna pacjenta .

Było to strzałem w dziesiątkę . Dziękuję Michał






Informacje ogólne


PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński


MIEJSCE:

Centrum Szkoleniowe Align
Bierutowska 57/59, 51-317 Wrocław


TERMIN:

16 czerwca 2024 
9.00-18.00

ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,

UWAGA:
Liczba miejsc jest ograniczona




MICHAŁ KATARZYŃSKI

Od ponad 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.

Jest dyplomowanym trenerem biznesu, wykładowcą Invisalign, Doskonałej Obsługi Pacjenta, Akademii Digital Smile Design oraz Akademii Dawsona Polska. 

Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.

Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.

Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych, podczas uroczystej gali uhonorował 22 praktyki stomatologiczne prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"

W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 5000 uczestników.

Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.


Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.

Jest pasjonatem egzotycznych podróży, historii, antropologii i nowoczesnych technologii foto/video.


W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]

Więcej kursów na stronie

www.doskonalaobslugapacjenta.pl

Jak masz pytania czy ten kurs może Ci pomóc zadzwoń tel. 502 185 012

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Standardy rozmów telefonicznych oraz zalecenia wdrożeniowe są w pakiecie! Doskonała Rejestracja Ortodontyczna Invisalign

Standardy rozmów telefonicznych oraz zalecenia wdrożeniowe są w pakiecie!

15 Czerwca 2024, 23:59 1 690,00 zł