Doskonała Rejestracja Stomatologiczna - Poziom Ninja
DOSKONAŁA OBSŁUGA PACJENTA - Poziom Ninja
Zaawansowane SZKOLENIE I WARSZTAT
Dla Personelu Rejestracji Stomatologicznej
Profesjonalnie działająca Rejestracja to strategiczne miejsce w każdej praktyce stomatologicznej.
Praca na tym stanowisku to bardzo duże wyzwanie i codziennie występują lub mogą wystąpić
TRUDNE SYTUACJE, w których trzeba wykazać się bardzo dużym profesjonalizmem.
Zobacz jak wygląda kurs i co mówią jego uczestniczki:
To kurs dla doświadczonego Personelu Rejestracji, który chce jeszcze profesjonalniej radzić sobie w trudnych codziennych sytuacjach.
CELE
Nie boimy się stawiać sobie celów. Dążymy do doskonałości dlatego gwarantujemy Tobie radzenia sobie w najtrudniejszych sytuacjach.
Jak kulturalnie a zarazem asertywnie i stanowczo:
Porozmawiać z pacjentem, który potwierdził wizytę i nie przyszedł.
Porozmawiać z pacjentem jeżeli nie ma dogodnych dla niego terminów
Porozmawiać z pacjentem kiedy Pacjent chce zrezygnować lub ciągle zmienia terminy wizyt
Porozmawiać z pacjentem, kiedy trzeba zmienić mu termin wizyty i to nie jeden raz
Porozmawiać z pacjentem, który zachowuje się agresywnie lub niekulturalnie
Co zrobić kiedy pacjent wymusza termin lub wejście do gabinetu, nie chce wypełnić ankiety
Przepisać pacjenta do innego lekarza, kiedy właściciel nie chce już wykonywać danych zabiegów
lub praktyka zakończyła współpracę z danym lekarzem.
Pokonywać różne inne obiekcje ze strony wymagających pacjentów
REFERENCJE
O naszych szkoleniach możemy mówić wiele… ale po co?
O ich jakości najlepiej świadczą liczne referencje od kursantów, dlatego zapraszamy do ich obejrzenia.
Informacje ogólne
PROWADZĄCY:
Michał Katarzyński
MIEJSCE:
Centrum konferencyjne Golden Floor
Aleje Jerozolimskie 65/79
Warszawa
TERMIN:
23 marca 2025
GODZINY:
9:00 - 17:30
ZAPEWNIAMY:
materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu
przerwy kawowe i obiadową, przekąski i lunch w restauracji,
UWAGA:
Ilość miejsc jest ograniczona
MICHAŁ KATARZYŃSKI
Od ponad 10 lat przewodzi idei i filozofii Doskonałej Obsługi Pacjenta, której jest autorem.
Jest wykładowcą Akademii Digital Smile Design, Akademii Dawsona oraz autorem serii artykułów dla Medical Tribune Stomatologia.
Przez ponad 3 lata współzarządzał jedną z największych klinik stomatologicznych w Polsce, która w tym czasie podwoiła liczbę leczonych pacjentów.
Jest autorem skutecznych programów szkoleniowych, specjalizuje się w szkoleniach lekarzy dentystów oraz profesjonalnym rozwoju praktyk stomatologicznych.
Zrealizował kilkadziesiąt zamkniętych projektów szkoleniowych, podczas uroczystej gali uhonorował 22 praktyki stomatologiczne prestiżową nagrodą "Serca Doskonałej Obsługi Pacjenta"
W jego kursach i wykładach na temat zarządzania i komunikacji z pacjentem wzięło udział ponad 5000 uczestników.
Dzięki swojej praktycznej wiedzy oraz doświadczeniu skutecznie pomaga zespołom stomatologicznym, których misją jest maksymalna satysfakcja i pomoc pacjentom stomatologicznym.
Wierzy, że kluczem do sukcesu lekarzy oraz personelu średniego jest połączenie doskonałych umiejętności zawodowych z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, dzięki czemu można lepiej pomagać swoim pacjentom.
W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu.
e-mail: [email protected]
Więcej kursów na stronie
ww.doskonalaobslugapacjenta.pl