Czy w usługach beauty standard obsługi Klienta ma znaczenie?
Czy standard obsługi Klienta ma znaczenie? - pytanie wydaje się retoryczne, ale czy w branży beauty czasami nie zapominamy o tym, że pracujemy z człowiekiem, a nie z samymi włosami, paznokciami czy skórą? Pozwól zabrać się w podróż przez doświadczenie jakie możesz zaoferować swoim klientom w przestrzeni Twojego salonu! Zobacz, jak proste elementy wprowadzone do codziennej pracy pozwalają zarabiać więcej i zachować jednocześnie radość z kontaktu z Twoimi Gośćmi. Bo przecież lubisz swoją pracę prawda? :-)
Ja też lubię swoją pracę i spotkania z Wami, dlatego to wydarzenie będzie wyjątkowe. Spotkamy się w przepięknym Muzeum Śląskim, gdzie czeka na Was niespodzianka, która zabierze Was w świat kreacji i obudzi drzemiące pokłady kreatywności. Partnerzy wydarzenia, którymi są sieć niszowych luksusowych perfumerii Mood Scent Bar oraz marka fryzjerska EAUde1974, która zaledwie miesiąc temu debiutowała na polskim rynku, zadbają o dodatkowe zmysłowe doznania, a ja zadbam o to, abyście wrócili do swoich salonów naładowani energią i gotowi do nowego otwarcia w pracy z odwiedzającymi was Gośćmi.
Dajemy się rozpieszczać na każdym kroku. Lubimy być rozpieszczani. Zwracamy co raz większą uwagę nie tylko na to, co kupujemy, z jakich usług korzystamy, ale co raz większe znaczenie ma dla nas również to, w jaki sposób jesteśmy obsługiwani, co nas czeka podczas usługi, jak poczujemy się zadbani przez tych, którzy nas obsługują. Customer Experience i Customer Service to coraz bardziej popularne terminy w dzisiejszym świecie. Doświadczenie klienta, które budujemy podczas usługi może zbudować lojalność klienta, lub mimo całkiem dobrze wykonanej usługi, może go zniechęcić do kontynuowania przygody z nami. Właśnie obszarem budowania doświadczeń klienta zajmiemy się podczas tego spotkania.
To szkolenie zwraca uwagę na wydawałoby się podstawowe elementy w obsłudze klienta i pomaga budować wyjątkowe doświadczenia Gości którzy odwiedzają Twój salon. W formie warsztatu przechodzimy drogę jaką przechodzi Klient salonu od momentu podjęcia decyzji "szukam nowego miejsca dla siebie ... (fryzjera, kosmetologa, kosmetyczki, manicurzystki, ...)" poprzez Twój wizerunek w sieci, przez pierwszy kontakt z salonem, pierwszą wizytę, aż do wyjścia z salonu, a może i jeszcze krok dalej :-) ?? Bo przecież wyjście z salonu nie oznacza zakończenia tej znajomości! Spotykając swoich klientów na ulicy przecież mówisz i myślisz o nich - "mój Klient, moja Klientka", ale czy oni mówią o Tobie mój Fryzjer/fryzjerka, moja kosmetyczka, czy może jedynie ... "Chodzę do niej zrobić włosy".
Zakres tematyczny:
Customer Experience - czym jest i dlaczego robi róznicę
Kiedy i gdzie zaczyna się przygoda Klienta z Twoim salonem.
Twoja wizytówka w sieci - co z niej wynika
Świadomość mocnych stron Twojego salonu
Pierwsze kroki Klienta w Twoim Salonie - recepcja, poczekalnia, fotel, ...
Budowanie pierwszego wrażenia - komunikacja werbalna i niewerbalna
Zarządzanie klientem - zadbaj o lojalność, uśmiech Klienta i swoje dochody
Korzyści dla uczestników
Wiedza, świadomość i praktyczne umiejętności wprowadzenia nowych narzędzi do pracy od pierwszego dnia po szkoleniu
Świadoma praca nad budowaniem doświadczeń Klienta
Umiejętność aktywnej pracy z klientem
Wiedza o tym jak aktywnie wpływać na dochody własne i salonu
Wszystkie elementy przećwiczone w praktyce