Marketing IT i Nowe technologie Nauka i Edukacja

✅ AI W MARKETINGU - PRAKTYCZNE NARZĘDZIA

location icon
Online
calendar icon
Od 17 lut 9:00 do 17 lut 16:00
ticket icon
Od 1 217,70 zł

LINK DO SZKOLENIA: 

AI W MARKETINGU - PRAKTYCZNE NARZĘDZIA

ZOBACZ WSZYSTKIE NASZE 44 SZKOLENIA


KORZYŚCI

  • Dowiesz się, czym jest sztuczna inteligencja (AI) i jak wpływa na współczesny świat, w tym na marketing.
  • Poznasz praktyczne przykłady zastosowania AI w codziennym życiu zawodowym. Odkryjesz, jak AI może pomóc Ci osiągnąć cele marketingowe w Twojej działalności biznesowej.
  • Otrzymasz wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby "wycisnąć" najlepsze rezultaty.
  • Przećwiczysz generowanie kreatywnych koncepcji oraz tworzenie treści, a także przy asyście AI.
  • Rozwiniesz umiejętności generowania tekstów na różnorodne tematy i z różnym przeznaczeniem, używając poprawnych promptów (zapytań, komend)
  • Nauczysz się wykorzystywać AI w analizach danych rynkowych, sprzedażowych czy trendów rynkowych, jak również do rozwiązywania innych problemów marketingowych - na podstawie studiów przypadków i zastosowanych w nich różnych narzędzi AI.
  • Zaoszczędzisz czas - pracując mądrzej i szybciej, a nie więcej. Dzięki AI odzyskasz wiele czasu, który wcześniej pochłaniały powtarzalne i żmudne zadania.

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Sztuczna inteligencja w praktyce. Gdzie i jak będziesz mógł ją użyć?

1. Wprowadzenie do Sztucznej Inteligencji (AI)

  • Czym jest AI?
  • Podstawowe definicje i trendy rynkowe
  • Pojęcie i znaczenie AI w dzisiejszym świecie

2. Podstawy działania AI

  • Trenowanie AI. Źródła danych
  • Ograniczenia i zagrożenia w AI

3. Przykłady zastosowań w marketingu, sprzedaży i obsłudze Klienta

  • Automatyczne kupowanie reklamy
  • Dynamiczne ustalanie ceny
  • Targetowanie reklamy, personalizacja oferty, AIlniki rekomendacyjne
  • Chatboty, voiceboty, rozpoznawanie mowy /tekstu
  • Automatyczne tworzenie treści, grafiki, filmów
  • Analiza wyników badań rynkowych
  • Prognozowanie sprzedaży

Ćwiczenie. Identyfikowanie leadów sprzedażowych, poszukiwanie inspiracji, nowych rynków i Klientównarzędziami AI
Ćwiczenie. Rozpoznawanie nieznanego, potencjalnego nabywcy dzięki AI

Moduł 2. Randka z AI. Zapoznaj się, powiedz Hello 😊

1. Głębsze zrozumienie narzędzi AI poprzez praktyczne ćwiczenia

  • Wybór narzędzi AI do rozwiązania konkretnych problemów marketingowych

2. Przedstawienie najpopularniejszych modeli AI

  • ChatGPT (OpenAI)
  • Gemini (Google)
  • Copilot (Microsoft)

3. Jak współpracować z asystentem AI?

  • Najważniejsze wskazówki, jak prowadzić rozmowę z AI, aby otrzymać oczekiwane rezultaty
  • Anatomia prompta

Ćwiczenie. Rozszerzanie horyzontów myślowych dzięki AI

Moduł 3. Praktyczne zastosowanie popularnych Asystentów AI. Twój osobisty sekretariat.

1. Możliwości Asystentów AI i rola promptów (zapytań)

  • Jak wybrać swojego Asystenta AI?
  • Różnice między wersjami ChatGPT-3 i ChatGPT-4
  • Anatomia dobrego prompta

Ćwiczenie. Tworzenie treści sprzedażowych (zapytań, ofert) z wykorzystaniem AI

Moduł 4. Kreowanie treści i grafiki. Wypisz, wymaluj!

1. Generowanie koncepcji kreatywnych

2. Przygotowanie tekstów z AI

  • Treści reklamowe, ulotki, zapytania ofertowe i oferty
  • Posty w mediach społecznościowych
  • Wpisy blogowe, artykuły na strony www

Ćwiczenie. Tworzenie artykułów i postów z AI

3. Praca z dźwiękiem

  • Przygotowanie audio-guide'ów za pomocą AI

4. Praca z grafiką i wideo

  • Tworzenie obrazów
  • Treści wideo
  • Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI

Ćwiczenie. Tworzenie scenariuszy i filmów z wykorzystaniem AI

Moduł 4. Zastosowanie Asystenta AI w SEO. Wywinduj swoją pozycję w Google.

1. Jak AI może Ci pomóc w pozycjonowaniu w Google?

  • Tworzenie i analizowanie słów kluczowych
  • Tłumaczenia słów kluczowych oraz tekstów reklam
  • Analiza konkurencji
  • Przykłady list remarketingowych
  • Przykłady list lokalizacji

2. Analiza i rekomendacje AI dla Twoich pozycji w wynikach wyszukiwania w Google

Ćwiczenie. Tworzenie listy słów kluczowych i wykluczających słów kluczowych do kampanii reklamowej w Google Ads

Moduł 6. Analiza danych. Nakarm robota danymi i zobacz więcej.

  • Analiza badań rynkowych, danych sprzedażowych, trendów rynkowych, grup docelowych
  • Praca z plikami - wgrywanie plików, tabel, interpretacja danych, przygotowanie raportów

Ćwiczenie. Analiza wyników badania opinii Klientów z wykorzystaniem AI
Ćwiczenie. Prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem AI

Moduł 7. Aspekty prawne

  • AI a prawo autorskie
  • Spojrzenie na prawo autorskie w Polsce
  • Do kogo należą utwory wytworzone przez AI?
  • Omówienie AI Act (UE)

Przykładowe narzędzia użyte na szkoleniu:

  • ChatGPT, Copilot, Gemini, Perplexity, MS Excel, Tome, Prism, ElevenLabs, Murf, Synthetys, Speechify, Adaily Research, PimEyes, Google Ads, Sentione, Jasper, OpenAI DALL-E3, Copilot Design, Canva, HeyGen, Pictory, Midjourney


Więcej informacji uzyskasz: + 48 22 211 89 11, [email protected]

SZKOLENIE ONLINE

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  AI w marketingu - praktyczne narzędzia, które ułatwią Ci pracę
31 Grudnia 2025, 17:00 1 217,70 zł