Forum Menedżerów Służby Zdrowia, Gdańsk
24 października 2024 w Gdańsku odbędzie się kolejne wydarzenie z cyklu Forum Menadżerów Służby Zdrowia.
Konferencja odbywa się w sprawdzonej formule równoległych bloków tematycznych. Każdy może swobodnie migrować pomiędzy blokami tematycznymi, co daje możliwość dostosowania tematyki do swoich potrzeb. Chcemy, aby nasi uczestnicy po ukończeniu konferencji byli przygotowani nawet na najtrudniejsze sytuacje, dlatego wspólnie z ekspertami przygotowaliśmy wyjątkową sesję Q&A (pytań i odpowiedzi). Podczas niej prawnik i trener biznesu odpowiedzą na pytania związane z Państwa codzienną pracą! Odbędzie się ona na głównej sali, w godzinach 16:40-17:40.
Dodatkowo przygotowaliśmy wyjątkową ścieżkę dla podmiotów wykonujących zabiegi estetyczne - Forum Zarządzania w Medycynie Estetycznej. Można wziąć w niej udział nie ponosząc dodatkowych opłat! Wystarczy być zarejestrowanym uczestnikiem.
Podczas Forum dowiesz się: - jak zarządzać zespołem w podmiocie leczniczym,
- jakie przepisy prawne weszły w życie,
- jak opiekować się pacjentem komercyjnym,
- jakie są możliwości pozyskania dotacji unijnych,
- jak przejść przez proces kontraktacji NFZ,
- jak być efektywnym liderem.
Program konferencji:
Wykłady otwierające
- 7 nawyków skutecznego i angażującego menedżera.
- $prawna placówka. Jak prosto i zgodnie z przepisami zarządzać placówką medyczną?
- Poznajmy się! Sesja networkingowa dla uczestników konferencji.
Kompetencje menedżera
- Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli jak krok po kroku zbudować kontrakt współpracy w zespole pracowniczym oraz w relacjach z pacjentami.
- Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych.
- Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do osiągania ponadprzeciętnych rezultatów?
Współpraca z NFZ
- Koordynacja opieki zdrowotnej. Pacjent w centrum uwagi.
- Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft.
- Kontrola NFZ w podmiocie leczniczym, a rozliczanie świadczeń. Jak się przygotować?
Pacjent komercyjny
- Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?
- Jak praca w zgranym i prawidłowo funkcjonującym zespole przekłada się na jakość obsługi pacjenta komercyjnego?
- Co warto wiedzieć o budowaniu zaufania w zespole pracowniczym, aby dbać o pozyskiwanie i utrzymanie klientów?
Bezpieczeństwo podmiotu leczniczego
- Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia - czego możemy się spodziewać w niedalekiej przyszłości?
- Wybór właściwego systemu do prowadzenia placówki medycznej.
- Fundacja rodzinna, czyli jak zabezpieczyć majątek prywatny na pokolenia.
Zarządzanie
- Nowy menedżer w placówce medycznej - jak zbudować autorytet i wdrożyć nowego menedżera?
- Sukcesja w placówce medycznej - pułapki i rozwiązania na zmianę warty, czyli przekazanie firmy swoim następcom.
- Aktualne programy unijne. Podział środków, główne priorytety i terminy składania wniosków.
Regulacje prawne dla medycyny
- Przegląd zmian w polskim prawie - bezpieczeństwo informacji, ustawa o sygnaliście, ciągłość działania NIS-2 i Krajowy System Cyberbezpieczeństwa. Wymagania ustawowe dla branży medycznej.
- Ochrona Danych Osobowych.
- Jak respektować prawo pacjenta do poszanowania godności i intymności. Praktyczne wskazówki.
Sesja Q&A
- Najczęstsze problemy prawne placówek leczniczych - prawnik odpowiada.
- Najczęstsze problemy w zespołach placówek leczniczych - trener odpowiada.
Forum Zarządzania w Medycynie Estetycznej
W trakcie ścieżki przeznaczonej dla placówek wykonujących zabiegi estetyczne omówimy:
- Reklama medycyny estetycznej w świetle aktualnych przepisów.
- Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki?
- Jak prawidłowo zarządzać zespołem pracowników w klinice medycyny estetycznej?
- Uniwersalna instrukcja obsługi pacjenta, czyli jak za pomocą kolorów osobowości rozkochać pacjentów w obsłudze Twojej placówki medycznej.
- Roszczenia pacjentów w placówkach medycyny estetycznej.
- Dokumentacja medyczna - o czym każdy wykonujący zabiegi medycyny estetycznej powinien pamiętać?
- Czego chce pacjent? Doświadczenia pacjentów, które mają wpływ na ocenę usług medycznych.