Marketing Sprzedaż Zarządzanie Zdrowie i Medycyna

ManageMED

location icon
Hotel Metropolo by Golden Tulip Orzechowa 11, Kraków
calendar icon
Od 21 lis 9:00 do 21 lis 9:00
ticket icon
Od 499,38 zł

Już 21 listopada, w Krakowie odbędzie się kolejna edycja ManageMED - wyjątkowego kongresu menedżerów i właścicieli placówek medycznych.

Podczas wydarzenia uczestnicy będą mieli okazję skorzystania z licznych wykładów i ćwiczeń, dzięki którym pozyskają aktualną wiedzę i rozwiną swoje kluczowe umiejętności pozwalające jeszcze efektywniej prowadzić placówkę medyczną. Ponadto, dzięki obecności wielu uznanych ekspertów i praktyków wydarzenie jest doskonałym miejscem na poszerzenie swojej sieci kontaktów branżowych.

Agenda wydarzenia (bardziej szczegółowa wersja jest dostępna w załączeniu oraz na stronie spotkania www.managemed.pl):

I. Sesja otwierająca prowadzona na jednej dużej sali z tematami realizowanymi jeden po drugim.

  • Ludzie przychodzą do firmy, ale odchodzą od szefa". Inteligencja etyczna w życiu współczesnego menedżera. Jak krok po kroku zbudować zaufanie w zespole pracowniczym i go nie stracić?
  • Dlaczego nie potrzebujesz sztucznej inteligencji?
  • Miłość niekoniecznie od pierwszego wejrzenia - co zrobić, aby pacjenci nas odkryli, pokochali i zostali z nami na długo?
  • Cześć, chętnie Cię poznam, czym się zajmujesz, jak możemy sobie pomóc? - sesja networkingowa dla uczestników konferencji

II. Panele tematyczne czyli prezentacje realizowane równolegle i do wyboru zgodnie ze swoimi preferencjami.

  • 7 nawyków skutecznego i angażującego menedżera nowoczesnego centrum medycznego
  • Świadomość siebie i samorozwój kluczem do sukcesu zawodowego i osobistego.
  • Delegowanie zadań, podejmowanie decyzji i ustalanie celów - jak wykorzystać potencjał zespołu, aby stać się dla innych wzorem do naśladowania?
  • Aktualne programy z środkami dla sektora ochrony zdrowia - podział środków, główne priorytety
  • Od kompetencji do fachowości. Radzenie sobie z obowiązkami szefa
  • Problemy? Wyzwania? A może sytuacje do rozwiązania? Jak za pomocą postawy proaktywnej menedżera inspirować zespół do ponadprzeciętnych rezultatów?
  • "Jak planujesz to zrobić" - jak poprzez pytania wzmacniać zaangażowanie pracowników?
  • Co dokumentacja medyczna mówi o placówce?
  • Optymalne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa cywilnoprawna czy kontrakt?
  • Jak tworzyć i rozwijać wellbeing kadr medycznych?
  • Efektywne zarządzanie procesem zakupów medycznych -poznaj MEDlink.
  • Czas rozstania. Kiedy i w jaki sposób kończyć współpracę?
  • Ustawa o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta - jak wdrożyć w nowe przepisy?
  • BHP w placówce medycznej na bazie własnych doświadczeń. Jak przygotować się do kontroli PiP i sanepidu?
  • Pacjent u świadczeniodawcy - jak prawidłowo realizować świadczenia zdrowotne?
  • Elektroniczna Dokumentacja Medyczna obowiązkiem świadczeniodawcy na przykładzie rozwiązań Eurosoft
  • Zmiany systemowe w realizacji umów z Funduszem - wybrane zagadnienia
  • Pacjent w centrum cyfrowej ewolucji - jak prawidłowo prowadzić i udostępniać EDM? Jakie możliwości kryje Internetowe Konto Pacjenta i mobilna aplikacja mIKP?
  • Cyberbezpieczeństwo w ochronie zdrowia - czego możemy się spodziewać po Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa KSC 2.0?
  • Kocha, lubi, szanuje. W jaki sposób wzbudzać miłość pacjentów do naszej placówki medycznej?
  • Obrażają się stajenni i podkuchenne, jak budować postawę asertywną wobec wymagających pacjentów.
  • Lojalność pacjenta premium. Co cenią, a czego nie znoszą pacjenci korzystający z usług prywatnie?
  • Wybór właściwego systemu do prowadzenia placówki medycznej
  • Jak być wyjątkowym na rynku? Nietuzinkowe pomysły na marketing placówki medycznej.
  • Fundacja rodzinna jako forma zabezpieczenia prywatnego majątku.
  • Formy prowadzenia działalności leczniczej - jaka aktualnie jest najbardziej korzystna?
  • Jak być efektywnym liderem? Przywództwo, zarządzanie, dobrostan.
  • Mobbing w podmiotach leczniczych - choroba niezdiagnozowana czy nieleczona?
  • Nowe podejście do strategii - nad czym się zastanowić budując nowoczesną strategię?

III. Część warsztatowa polegająca na samodzielnej pracy i rozwiązywaniu ćwiczeń przygotowanych przez trenerów. Zajęcia realizowane równolegle i do wyboru.

  1. Coaching zespołowy w praktyce, czyli sztuka budowania zgranych zespołów.
    1. Diagnoza dysfunkcji zespołowych?
    2. Niedopuszczalne przejawy wrogości wśród współpracowników, czyli jak przeciwdziałać mobbingowi?
    3. Boimy się tego, czego nie znamy, czyli jak budować zaufanie w zespole pracowniczym?
  2. Prawa pacjenta, czyli wszystko, co powinieneś wiedzieć działając w ochronie zdrowia.
    1. Case study - analiza przykładowych skarg pacjentów.
    2. Jak uniknąć sytuacji konfliktowych z pacjentem?
    3. Odpowiedzialność prawna za naruszenie
  3. Agile Lider czyli: Jak przekształcić siebie, swój zespół, swoją firmę aby rozwijać się w środowisku VUCA, które jest nową normą.
    1. co to jest zmiana, transformacja i zwinna transformacja
    2. czy jestem zwinnym liderem (samoocena - test)
    3. teorie i narzędzia zwinnego lidera w zarządzaniu zmianami
    4. tworzę mój własny zestaw narzędzi
  4. Prosta instrukcja obsługi pacjenta czyli jak za pomocą kluczowych zwrotów, rozwiązać kluczowe wyzwania rejestracji medycznej.
    1. Jakie są najczęstsze wyzwania rejestracji medycznej?
    2. Jak dobierać słowa, żeby nie "tworzyć" trudnych pacjentów?
    3. Jakie słowa klucze pozwalają z tzw. trudnego pacjenta zrobić fana Twojej placówki medycznej?
  5. Gdzie mieszka content, czyli skąd brać pomysły i jak tworzyć bieżącą komunikację w social mediach marek medycznych?
    1. Kilka słów o tym jakie cechy powinien mieć dobry content na social mediach
    2. Szukamy dobrych opowieści o naszych markach (porównania, emocje, historie).
    3. Tworzenie własnych wpisów zgodnie z wytycznymi.

Ponadto całość uzupełnia moderowana sesja networkingowa pozwalająca poznać bliżej pozostałych uczestników oraz wystawa firm partnerskich dostępna podczas przerw kawowych.

Eksperci występujący na wydarzeniu to m.in.:

  • doświadczeni trenerzy biznesu, mający za sobą setki godzin szkoleniowych dla branży medycznej,
  • sprawdzeni prawnicy wyspecjalizowani w obszarze obsługi placówek medycznych,
  • doradcy biznesowi i strategiczni znający specyfikę branży medycznej,
  • przedstawiciele Centrum E-Zdrowia czyli instytucji odpowiedzialnej za proces informatyzacji sektora opieki zdrowotnej,
  • specjaliści w obszarze pozyskiwania dotacji unijnych z odpowiednim doświadczeniem w realizacji projektów dla ochrony zdrowia,
  • eksperci wspierający proces sprzedaży usług medycznych,
  • praktycy w zarządzaniu placówką medyczną,
  • profesjonaliści tworzący i chroniący dobry wizerunek centrum medycznego,
  • twórcy i oferenci rozwiązań wspomagających pracę całej placówki medycznej.

Dla kogo dedykowane jest to wydarzenie?

  • Właściciel placówki
  • Dyrektor szpitala oraz przychodni
  • Menedżer placówki medycznej
  • Kierownik przychodni oraz danych komórek organizacyjnych
  • Pozostała kadra zarządzająca podmiotów leczniczych, której zakres obowiązków jest zbieżny z obszarem tematycznym wydarzenia

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
• Dostęp do całodziennego serwisu kawowego
• Pełnowartościowy poczęstunek na słodko i słono
• Pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowaną pełną agendę)
• Dostęp do nagrań wideo ze wszystkich równoległych sal tematycznych
• Zestaw unikalnych ebooków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady
Pakiet uczestnictwa

• Dostęp do całodziennego serwisu kawowego
• Pełnowartościowy poczęstunek na słodko i słono
• Pakiet edukacyjny (notes, długopis i wydrukowaną pełną agendę)
• Dostęp do nagrań wideo ze wszystkich równoległych sal tematycznych
• Zestaw unikalnych ebooków przygotowanych przez ekspertów prowadzących wykłady

21 Listopada 2024, 09:00 499,38 zł