Biznes Marketing E-Commerce Szczecin

location icon
Pałac Ziemstwa Pomorskiego, Sala Koncertowa al. Niepodległości 40, Szczecin
calendar icon
Od 19 kwi 17:45 do 19 kwi 17:45
ticket icon
Od 0,00 zł

19 kwietnia, w piątek, o godzinie 17:45, po raz dziewiąty spotkamy się w gronie entuzjastów marketingu, biznesu i eCommerce. 

Biznes, Marketing i E-commerce Szczecin to inicjatywa, która zrodziła się z pasji do dzielenia się wiedzą i budowania silnej, wspierającej się społeczności profesjonalistów z branży marketingowej, biznesu i e-commerce. Po sukcesie poprzednich edycji, kontynuujemy naszą misję łączenia ludzi, pomysłów i innowacji, tworząc przestrzeń do wymiany doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych i rozwijania umiejętności.

Każde nasze spotkanie to nie tylko prelekcje od uznanych ekspertów, ale również otwarta platforma do dyskusji, networking'u oraz wspólnego poszukiwania nowych rozwiązań dla wyzwań współczesnego biznesu.

Kogo posłuchamy?

1. Bartosz Puszczyk - Projektant produktów z ponad dekadą doświadczenia nabytego w firmach i instytucjach w Polsce i na świecie. Multidyscyplinarny samouk, pierwszą stronę poświęconą deskorolce założył w 2003 roku, od tego czasu nieustannie powołuje do życia nowe projekty. Aktualnie pracuje jako UX/UI Designer w firmie Scalac, gdzie zajmuje się projektowaniem aplikacji, starając się zbliżyć do siebie firmy i użytkowników. Pasjonat nowych technologii i street artu, codzienną motywację i radość czerpie ze spacerów po lesie i kursów na Domestice z ekstremalnie różnych dziedzin.

Temat prelekcji: "Błyskawiczne projektowanie aplikacji z ChatGPT i Midjourney"

Opis: Podczas prezentacji opisane będą poszczególne kroki, jak z pomocą dwóch potężnych narzędzi AI: ChatGPT 4 i Midjourney, stworzyć projekt dowolnej aplikacji mobilnej. Omówimy dokładnie cały proces, od pomysłu, przez strategię, branding, aż po działający prototyp aplikacji AR do nauki historii.

2. Piotr Trafny -Przedsiębiorca, organizator oraz producent wydarzeń. Realizuje projekty kompleksowo, często prowadząc je od koncepcji i wstępnego budżetowania, przez działania promocyjne i booking, aż po produkcję i rozliczenie. Odpowiedzialny za takie wydarzenia jak Juwenalia Szczecin, Bass Planet Poland czy Hip-Hop Festiwal Szczecin. Booking & promotion manager w klubie Kosmos oraz na Wyspie Grodzkiej, a kiedyś również w klubach K4/Wasabi oraz Peron 5. Właściciel marki koncerty.szczecin.pl pod którą promuje i organizuje wydarzenia muzyczne. Organizował koncerty dla wielotysięcznej publiczności w plenerach oraz w Netto Arenie czy Teatrze Letnim. Współpracuje z największymi polskimi agencjami, m. in. z LIVE (Męskie Granie), Revolume (PRO8L3M, Taco Hemingway), Music Station (Rap Stacja Festiwal). Działa także w obszarze ticketingu - od 2017 roku rozwijał platformę Ticketos.pl. W 2023 roku została ona przejęta przez grupę Biletomat.pl/Time For Friends, gdzie obecnie Piotr kontynuuje opiekę nad kluczowymi klientami oraz festiwalami. Rzadki mix doświadczenia zdobytego jako współwłaściciel agencji koncertowej, klubu, bileterii oraz grupy mediowej coraz częściej przekuwa na usługi konsultingowe dla innych podmiotów z branży. Entuzjasta rugby, wiceprezes i były zawodnik SKF Kaskada Szczecin Rugby Klub.

Temat prelekcji: "Rynek biletowanych wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych"

Opis: Omówimy kuchnię planowania największych wydarzeń i poszukamy odpowiedzi na pytanie czy bilet na koncert to produkt jak każdy inny. Jaki jest obecnie próg wejścia w organizację wydarzeń komercyjnych, dlaczego zwiększenie nakładów na promocję nie (zawsze) przekłada się na sprzedaż? Poruszymy także temat możliwości jakie dają potencjalnym sponsorom i partnerom wydarzenia o zasięgu regionalnym.

3. Maciej Grad - Head of Marketing Evenema, Brand Manager Centrum Przemysłów Kreatywnych w Akademii Sztuki |Konsultant marketingu i biznesu. Wykładowca w Collegium Da Vinci. Menadżer Roku kategoria Wsparcie innowacyjności i start-upów. Laureat nagród Invest Cuff, semKRK, Performance Marketing Diamonds.

Temat prelekcji: "Jak nie przepalać budżetów marketingowych - czyli skuteczne strategie oparte o model lejkocentryczności"

Opis: Wspólnie podejmiemy, krótką podróż od celu w sprzedaży po taski w marketingu. Jak efektywnie zarządzać i budować strategię marketingową, która nie przepala budżetu, działa skutecznie, efektywnie i jest zorientowana na cele? Omówimy model lejkocentryczności jako sposób na realizacji założeń poprzez szablonowe i narzędziowe spojrzenie na marketing. Podywagujemy jak przełożyć grupę odbiorców, bolączki i korzyści klientów dobudowy wyróżników w branży.


Agenda spotkania:    

18:00Oficjalne otwarcie  
18:10Bartosz Puszczyk, "Błyskawiczne projektowanie aplikacji z ChatGPT i Midjourney"             
18:50Piotr Trafny, "Rynek biletowanych wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych"
19:30Przerwa i networking
19:55Quiz 
20:15Maciej Grad, "Jak nie przepalać budżetów marketingowych - czyli skuteczne strategie oparte o model lejkocentryczności" 
21:00Zakończenie


Data: 19 kwietnia, piątek, godzina 17:45
Miejsce: Pałac Ziemstwa Pomorskiego, Sala Koncertowa
Al. Niepodległości 40, Szczecin

Wstęp bezpłatny!

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/bme-szczecin/

Linkedin (grupa): https://www.linkedin.com/groups/12819481/

Facebook: https://www.facebook.com/bme.szczecin

Facebook (grupa): https://www.facebook.com/groups/szczonline/


Do zobaczenia! 

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Rezerwacja miejsca
już niedostępne -