Marketing

PRODUCT MANAGEMENT (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów

location icon
Centrum Żoliborz Plac Inwalidów 10, Warszawa
calendar icon
Od 20 sie 9:00 do 21 sie 17:00
ticket icon
Od 2 447,70 zł

Kompetencje Product Managera zarządzającego produktem są kluczowe dla realizacji zadań i celów stawianych przed działami marketingu. Szkolenie "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" dostarcza managerom i specjalistom marketingu kompleksowej wiedzy i rozwija umiejętności niezbędne do profesjonalnego zarządzania produktem w warunkach zmieniającego się i konkurencyjnego rynku.

Celem szkolenia "Product Management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" jest zapoznanie uczestników z efektywnym zarządzaniem produktem z wykorzystaniem zarządzania strategicznego i marketingu produktu. Uczestnicy poznają zagadnienia związane z wprowadzaniem nowych produktów, planowaniem ich rozwoju, analizy finansowej produktów oraz zarządzania produktem w sprzedaży.

Biorąc udział w szkoleniu z zarządzania produktem:

  • Poznasz rolę jaką pełni produkt manager w organizacji, określisz jego kompetencje i zasoby, których potrzebuje do zarządzania produktem.
  • Nauczysz się analizować rynek pod kątem produktu, którym zarządzasz.
  • Rozwiniesz swoje kompetencje związane z analizą konsumentów, określeniem grupy docelowej dla produktu.
  • Dowiesz się jak dobrać najbardziej odpowiednią strategię cenową dla produktu.
  • Poznasz zasady wprowadzania produktu na rynek.
  • Nauczysz się zarządzania sprzedażą produktu.

Program szkolenia

1. ROLA PRODUCT MANAGERA

  • Rola product managera w organizacji
  • Współpraca z innymi działami
  • Obszar zadań i działań Product Managera
  • Kompetencje i zasoby Product Managera

2. ANALIZA RYNKU

  • Segmentacja rynku
  • Wielkość rynku
  • Badanie rynku dla produktu
  • Oszacowanie potencjału rynku dla produktu

3. KIM JEST NASZ KONSUMENT?

  • Analiza potencjalnych konsumentów
  • Określenie grupy docelowej
  • Pozycjonowanie produktów
  • Określenie kanałów dotarcia grupy docelowej

4. ANALIZA KONKURENCJI

  • Źródła pozyskiwania informacji o konkurentach
  • Analiza SWOT
  • Poznanie i zrozumienie celów konkurencji
  • Analiza produktów i pozycjonowanie

5. STRATEGIE CENOWE

  • Tworzenie strategii cenowej
  • Tworzenie modelu biznesowego
  • Kalkulacja cenowa

6. WPROWADZENIE PRODUKTU

  • Proces wprowadzenia produktu na rynek
  • Tworzenie listy zadań dla wprowadzanego produktu
  • Tworzenie KPI's produktu
  • Rola i odpowiedzialność poszczególnych komórek firmy w sukcesie wprowadzenia produktu
  • Wsparcie dla wprowadzanego produktu: komunikacja, promocja, dystrybucja, zaangażowanie

7. ROZWÓJ PRODUKTU

  • Strategie marketingowe produktu
  • Cykl życia produktu

8. ANALIZA FINANSOWA PRODUKTU

  • Wyniki sprzedaży
  • Marża
  • ROI produktu

9. SPRZEDAŻ PRODUKTU

  • Zarządzanie produktem w sprzedaży
  • Analiza KPI's produktu

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i postępowanie zgodnie z przesłanymi informacjami. Zgłoszenie na szkolenie

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i postępowanie zgodnie z przesłanymi informacjami.

dostępnych: 10

już niedostępne 2 447,70 zł -