Jak dawać i odbierać konstruktywny feedback?
"Jak dawać i odbierać konstruktywny feedback?"
Udzielanie feedbacku jest często trudniejszym i bardziej stresującym wyzwaniem niż delegowanie zadań czy nawet prezentacja przed zarządem. Nic dziwnego, przekazanie informacji o błędach i potknięciach w taki sposób, aby zmotywować pracownika, czy współpracownika do rozwoju, a jednocześnie nie spowodować, że zacznie na nas patrzeć wilkiem to prawdziwa sztuka.
Sprawdź, jakich metod użyć, aby jak najlepiej podołać wyzwaniu i nie zrazić swojego rozmówcy. Na spotkaniu opowiem również o tym jak przyjąć słowa krytyki. Najczęściej reagujemy na nią obroną i gniewem lub przeciwnie - wycofaniem, a przecież otrzymywanie informacji zwrotnej to nieunikniony element życia zawodowego.
Agenda:
1. Jak sprawnie udzielić negatywnej informacji zwrotnej?
2. Czego NIE robić przy przekazywaniu informacji zwrotnej?
3. Jak przyjąć negatywną informację zwrotną?
5. Co zrobić, by z krytyki wyciągnąć korzyści dla siebie?
Szczegóły:
- 📅 Data: - termin dobiorę do Twojego kalendarza.
🕒 Czas trwania: 2,5 h
📍 Cena: 1000 zł
💻 Forma: online
Po otrzymaniu płatności, skontaktuję się z Tobą w celu ustalenia wszystkich szczegółów.
Prowadząca -Malwina Wierzbowska - szkoleniowiec, trener, coach, wieloletni lider zespołów. Więcej o mnie znajdziecie tutaj.