Zarządzanie firmą w praktyce
Istotą zarządzania firmą jest umiejętność projektowania i implementacji strategii. Wytyczania kierunków i reguł działania firmy. Optymalne wykorzystywanie posiadanych zasobów i możliwości rozwoju w trudnym, konkurencyjnym otoczeniu.
Na szkoleniu dowiesz się, jak efektywnie planować, aby bieżące sprawy nie zajmowały Ci większości dnia pracy. Dowiesz się, jak efektywnie organizować pracę i szybko osiągać założone cele. Nauczysz się analizować i weryfikować podjęte działania w celu usprawnienia procesu w przyszłości.
18 styczeń 2025 r.
Godziny zajęć: 09:00 - 15:00
Szkolenie odbywa się 100% on-line
Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności interdyscyplinarnego, kompleksowego spojrzenia na działalność organizacji w długim okresie czasu oraz zrozumienie mechanizmów rządzących procesem formułowania strategii organizacji, a także wskazanie metod przygotowania zespoły do wdrażania strategii w firmie.
Korzyści dla uczestnika:
- Określisz wizje, misje i wartości po to, aby Twój biznes funkcjonował bez chaosu i miał wyznaczony kierunek działania,
- Nauczysz się identyfikować problemy swoich klientów, aby właściwie adresować ich potrzeby i precyzyjność w komunikacji,
- Ustalisz plan działania i zakres obowiązków, aby połączyć ogniwa w firmie,
- Nauczysz się podejmować świadome decyzje, aby zminimalizować ryzyko podjętych działań,
- Nauczyć się wdrażać projekty, efektywnie delegować zadania, aby poukładać procesy firmie i wyznaczać dalsze kierunki rozwoju,
- Dowiesz się jak sprawnie ustalać priorytety i przydzielać zadania osobom o odpowiednich kompetencjach, aby nie tracić z oczu celu, jaki obraliście,
- Poznasz sposoby kontroli działań, pomagające trzymać rękę na pulsie i możliwość wprowadzania korekt do działań, aby móc zweryfikować czy realizujecie ustalony plan,
Program:
Organizacja i jej struktura:
- analiza sytuacji firmy,
- makroekonomiczne uwarunkowania wyboru strategii firmy,
- ustalenie wizji, misji i wartości firmy,
- planowanie strategiczne,
- definiowanie celów,
- identyfikacja problemów,
- określanie celów kierunkowych firmy,
Strategiczna diagnoza organizacji:
- analiza zasobów strategicznych firmy,
- łańcuch wartości dodanej Portera,
- wykorzystanie metod portfelowych,
- macierz BCG,
- macierz GE,
- analiza SWOT,
Proces formułowania strategii przedsiębiorstwa:
- ustalenie zakresu prac,
- podział zadań na czynności,
- przydział i delegowanie działań,
- koordynacja działań i weryfikacja zasobów,
- kontrola rozwiązań organizacyjnych,
- korygowanie działań w celu zwiększenia efektywności,
Podejmowanie decyzji strategicznych i ich weryfikacja:
- dobór wskaźników oceny działalności przedsiębiorstwa,
- ustalanie mierników celów,
- analizowanie postępu,
- wdrażanie zmian,
- ocenianie konsekwencji i podejmowanie decyzji,
Dla kogo jest to szkolenie:
- Dla przedsiębiorców, którzy chcą skuteczniej zarządzać organizacją i osiągać większe zyski, bez względu na branżę i wielkość prowadzonej działalności,
- Dla osób, które planują założenie własnej firmy i chcą nauczyć się zarządzania,
- Dla ludzi, którzy mają poczucie, że mogą efektywniej wykorzystać swój czas i czas swojego zespołu,
- Dla managerów, którzy chcą zwiększyć efektywność swoich zespołów i poszerzyć własne kompetencje,
Wymagania:
Komputer lub urządzenie mobilne do pracy zdalnej, kamera, mikrofon oraz stabilny dostęp do Internetu.
Wykładowca:
Magdalena Ciesielska
Informacje dodatkowe:
tel. 570-840-760
Cena: 1100,00 zł (w tym 23% VAT)
Cena obejmuje: dostęp do platformy w czasie realizacji szkolenia, autorskie materiały szkoleniowe, certyfikat.