Jak zbudować markę i nie zbankrutować | Blok 2 | Dzień Otwartych Warsztatów 2.0 | CKU UEW
💼 Budowa marki często kojarzy się z wysokimi wydatkami na marketing i wieloletnim doświadczeniem. Jednak prawda jest taka, że wystarczy dobry pomysł i energia, aby zacząć ją tworzyć. Podczas naszych warsztatów Jak zbudować markę i nie zbankrutować pokażemy narzędzia oraz metody budowania marki osobistej i firmowej, które przyniosą uczestnikom cenną wiedzę i będą łatwe do wykorzystania w praktyce.
👥 Warsztaty skierowane są do osób planujących w przyszłości zbudować swoją markę (osobistą lub firmową) oraz osób pragnących zgłębiać tajniki marketingu.
🔵 Warsztaty realizowane w trybie stacjonarnym w CKU UEW.
🔴 Pamiętaj, aby przybyć na miejsce przynajmniej 10 min przed rozpoczęciem warsztatów.
🟡 Te same zajęcia dostępne również w bloku 1: 10:00-11:30, zapisy tutaj.
Przed zapisem upewnij się, że godziny wybranych przez Ciebie warsztatów się nie pokrywają. Możesz się zapisać tylko na jeden warsztat w danym bloku godzinowym.
Warsztat poprowadzi:
Aleksander Znosko-Czarnecki — ekspert od strategii marketingowych z kilkuletnim doświadczeniem w projektach społecznych oraz komercyjnych. Naukowy zapaleniec stojący przed drzwiami doktoratu. Fan mody, motoryzacji oraz technologii. Ukończył magisterium z zarządzania strategicznego w marketingu na Akademii Leona Koźmińskiego oraz magisterium z Zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.
Konkurs
Uczestnicy warsztatów dla dorosłych będą mogli wziąć udział w konkursie i wygraćvoucher o wartości 1000 zł na studia podyplomowe w CKU UEW!
Wydarzenie jest elementem Dnia Otwartych Warsztatów 2.0 w Centrum Kształcenia Ustawicznego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. W ramach tej edycji wszystkie zajęcia zostały podzielone na trzy bloki. Tym samym możesz wziąć udział aż w trzech różnych spotkaniach!
Zobacz relację z poprzedniej edycji wydarzenia, zorganizowanej z okazji 10-lecia CKU UEW!
Dokonując zapisu, wyrażasz zgodę na utrwalanie oraz nieodpłatne wielokrotne rozpowszechnianie Twojego wizerunku poprzez publikacje w formie elektronicznej i multimedialnej (m.in. na stronie internetowej i portalach społecznościowych Organizatora) w celach promocyjnych, reklamowych, edukacyjnych. Do w/w publikacji będą wykorzystane materiały zdjęciowe, filmowe, promocyjno-informacyjne stworzone podczas Dnia Otwartych Warsztatów 2.0.
Wydarzenie na FB | Wydarzenie na LinkedIn | Sprawdź pozostałe warsztaty