Wizerunek Kobiety Sukcesu
O szkoleniu:
Strój określa naszą wiarygodność i ma wielki wpływ nie tylko na to, jak oceniają nas inni, ale także na to, jak sami siebie postrzegamy i wyrażamy. Profesjonalny wygląd poprawia samoocenę, dodaje pewności siebie i zapewnia uznanie otoczenia. Osobom atrakcyjnym przypisujemy pozytywne cechy charakteru. Perfekcyjny wizerunek jest doskonałym sposobem wywierania wpływu w relacjach biznesowych.
To szkolenie pozwoli uczestniczkom stworzyć spójny, kompletny i prawdziwy wizerunek biznesowy. Przeprowadzi je także przez wszystkie etapy kreowania wizerunku biznesowego, od ubioru, przez dobór kolorów, na makijażu skończywszy.
Cel szkolenia:
•Znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy wizerunek jest ważny.
• Zrozumienie czym różnią się poszczególne poziomy dress code'u i jak je odpowiednio zastosować.
• Poznanie znaczenia kolorów w wizerunku biznesowym oraz podstaw analizy kolorystycznej.
• Zapoznanie się z zasadami stylizacji poszczególnych typów sylwetek.
•Odkrycie zalet garderoby kapsułowej.
• Przyswojenie stosownego doboru biżuterii oraz dodatków do stylizacji biznesowej.
• Dopasowanie stroju do różnego rodzaju wystąpień publicznych.
•Poznanie podstaw autoprezentacji i etykiety biznesowej.
• Nauka wykonywania makijażu biznesowego.
Korzyści: z udziału w szkoleniu:
Zbudowanie spójnego i kompletnego wizerunku biznesowego opartego o:
• właściwy dobór stroju do miejsca pracy i okazji,
• odpowiedni wybór kolorystyki i fasonu ubioru dopasowany do typu kolorystycznego i sylwetki,
• należyte wykorzystanie dodatków w stroju biznesowym,
• poprawne dopasowanie stylizacji do różnych wystąpień publicznych,
•prawidłową autoprezentację i zasady etykiety biznesowej,
• stosowny dobór makijażu do biznesowej stylizacji.
Program
- 1.Dress code:
- Co to jest wizerunek i czy jest ważny?
- Dress code w miejscu pracy.
- Stylizacja koktajlowa.
- Stylizacja wieczorowa.
- Stylizacja na specjalne okazje.
- Podstawowe zasady dobrej stylizacji biznesowej.
- 2.Kolor w wizerunku biznesowym:
- Znaczenie koloru w stylizacji biznesowej.
- Psychologia koloru.
- Analiza kolorystyczna.
- 3.Stylizacja:
- Biznesowa garderoba kapsułowa.
- Poszczególne typy sylwetek i ich stylizacja.
- Dodatki i biżuteria w stylizacji biznesowej.
- 4.Elementy autoprezentacji, wystąpień publicznych i etykiety biznesowej:
- Pierwsze wrażenie i jego znaczenie.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Jak się ubrać na różnego rodzaju wystąpienia.
- Podróże służbowe (ubiór i pakowanie).
- 5.Makijaż biznesowy:
- Pokaz makijażu.