Management 3.0, czyli jak inaczej spojrzeć na motywację, wznieść delegowanie na nowy poziom i dbać o kulturę doceniania.
Management 3.0, czyli jak inaczej spojrzeć na motywację,
wznieść delegowanie na nowy poziom i dbać o kulturę doceniania.
Serdecznie zapraszamy na ostatnie przedwakacyjne spotkanie Fundacji Rozwoju Interim Managementu pt. "Management 3.0, czyli jak inaczej spojrzeć na motywację, wznieść delegowanie na nowy poziom i dbać o kulturę doceniania", które poprowadzi dla nas Joanna Kamińska.
Podejść do motywacji, delegowania, feedbacku i doceniania jest wiele. Skąd jednak wiedzieć, które z nich warto wybrać i jak postawić na te, które realnie pomogą w zarządzaniu zespołem? Zapraszamy na wyjątkowe spotkanie dotyczące narzędzi wywodzących się z założeń managementu 3.0 Jurgena Appelo, w trakcie którego:
- poznasz podejście moving motivators, które pozwoli Ci realnie ocenić co motywuje Twoich pracowników (oraz Ciebie), a także jak zachodzące zmiany wpływają na te motywatory;
- zobaczysz na czym polega delegation poker i jak możesz na co dzień korzystać z tego narzędzia w delegowaniu zadań i układaniu odpowiedzialności;
- poznasz proste sposoby na budowanie kultury doceniania w Twoich zespołach.
Spotkanie jest połączeniem teorii i części warsztatowej, wyposaży Cię w gotowe narzędzia do zastosowania w Twojej codziennej pracy.
Poznaj naszą prelegentkę
Joanna Kamińska jeste HR-owcem, wykładowcą akademickim, certyfikowanym trenerem, psychologiem, marketingowcem, obecnie w trakcie studiów Executive MBA. Od prawie 20 lat zajmuje się wspieraniem firm z różnych branż i różnych wielkości w zakresie zarządzania zespołami.
Buduje działy HR od podstaw, szkoli osoby, które chcą rozpocząć swoją HRową drogę lub wznieść swoje działania na wyższy poziom. Pracuje również z CEO i menedżerami, aby budować zadania HR tam, gdzie leżą one w rękach osób zarządzających. Pomaga firmom rosnąć, a HRom porządkować swoje zadania. Wie jak zbudować zespół, atmosferę, kulturę organizacyjną i procesy bez konieczności kopiowania gotowych rozwiązań. Główne obszary działań aktywności zawodowej Joanny to:
Human Relations, Employee Experience, Performance Management, Management 3.0, Interim HR.
Harmonogram spotkania:
17.30 - 17.45 - Networking. Przyjdź i porozmawiaj z uczestnikami spotkania. Zapraszamy na dobrą kawę oraz drobny poczęstunek.
17.45 - 19.00 - Prezentacja pt. "Management 3.0, czyli jak inaczej spojrzeć na motywację, wznieść delegowanie na nowy poziom i dbać o kulturę doceniania". Prowadząca: Joanna Kamińska.
19.00 - 19.30 - Networking.
Organizator spotkania
Organizatorem spotkania jest Fundacja Rozwoju Interim Managementu. Jesteśmy organizacją, która łączy doświadczonych praktyków biznesu z firmami, które potrzebują dodatkowych zasobów wiedzy, kompetencji i zaangażowania na poziomie eksperckim. Chcesz dowiedzieć się więcej jak działamy? Zapraszamy do kontaktu mailowego: [email protected]Więcej na https://frim.org.pl/
Partnerem wydarzenia jest: DNV