Zarządzanie czasem dla kadry menedżerskiej
HR Instytut
Od 19 kwi 8:00 do 19 kwi 16:00
Od 1 228,77 zł
Szkolenie Zarządzanie czasem dla kadry menedżerskiej - Szkolenie koncentruje się na metodach zarządzania czasem, ustalania priorytetów.
- Adresaci szkolenia:
kierownicy zespołów, menedżerowie sprzedaży, dyrektorzy oddziałów
- Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania czasem pracy własnej. Poznanie metod zarządzania czasem podległego zespołu. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej:- Prezentacja multimedialna - 20% czasu,
- Ćwiczenia - aktywny udział uczestników (indywidualnie oraz w grupach) - Wdrażanie teorii w praktykę, case study, dyskusje, scenki - 80% czasu.
- Program szkolenia:
- Rola menedżera w organizacji
- Metody wyznaczania celów: metoda smart
- Poznanie i przećwiczenie zasad przekładania celów strategicznych na cele i działania zespołu i indywidualnych pracowników
- Poznanie zasad zarządzania wynikami
- Zarządzania przez cele (MBO-Management by Objectives)
- Ocena silnych i słabych stron własnego stylu przywódczego
- Metody motywacji zespołu i coaching
- Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
- Wiedzy na temat planowania dnia pracy - ustalania priorytetów
- Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania - identyfikacja "pożeraczy czasu"
- Metod ustalania priorytetów zadań ważnych i pilnych - które z nich są najważniejsze - zasada Eisenhowera
- Definiowania celów - analiza SWOT mocnym narzędziem
- Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą i zespołem oraz analiza aktywności w ciągu dnia
Szkolenie może się odbyć w naszej siedzibie w Gliwicach lub u Państwa w firmie.
Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).