Szkolenie- sprzedaż i obsługa klienta
Szkolenie- sprzedaż i obsługa klienta dla specjalistów
Szkolenie koncentruje się na poszczególnych elementach procesu sprzedaży i obsługi klienta.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma za zadanie przygotować nowych handlowców do aktywnej sprzedaży oraz prowadzenia rozmów z klientami i przekonania klientów do swoich usług. Poczucie pewności siebie w procesie sprzedaży oraz wypracowanie narzędzi do badania potrzeb klienta i technik skutecznej sprzedaży jest ważnym elementem szkolenia.
Program szkolenia
Zasady profesjonalnej obsługi klienta
Techniki badania potrzeb oraz przygotowanie oferty handlowej
Obsługa trudnego klienta
Ćwiczenia rozmów telefonicznych i osobistych
Finalizacja sprzedaży
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu
Budowania pozytywnego wizerunku firmy, dzięki profesjonalnej obsłudze klienta
Rozwijania i podnoszenia umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej
Zaspokajania potrzeb klienta poprzez aktywną sprzedaż
Posprzedażowej obsługi klienta- budowania długotrwałych relacji z klientami
Skutecznej finalizacji współpracy
Radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
Prowadzenia rozmów telefonicznych oraz osobistych
Prowadzenia negocjacji w relacjach międzyludzkich w kontekście zawodowym
Skutecznych procedur stosowanych w reklamacji
Skutecznych technik komunikacji
Adresaci szkolenia
Sprzedawcy
Pracownicy działu obsługi klienta
Przedstawiciele handlowi
Menedżerowie sprzedaży
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej 8H
Prezentacja - trwa 20% czasu
Ćwiczenia - aktywnym udział uczestników (indywidualnie oraz w grupach) - wdrażanie teorii w praktykę - trwają 80% czasu
Koszt szkolenia 699,00zł netto/osoba
W cenie szkolenia:
Opieka trenera
Komplet materiałów szkoleniowych
Imienny certyfikat o ukończeniu szkolenia
Szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch
Zapraszamy!
HR Instytut
Ul. Toszecka 101/217
44-117 Gliwice
Tel. 665 501 484