Networking ZIG - Customer Experience - liczy się każdy detal!

location icon
Galaktyka Park ul. Ślężna 132, Wrocław
calendar icon
Od 28 lis 10:00 do 28 lis 10:00
ticket icon
Od 0,00 zł

Networking ZIG - Customer Experience - liczy się każdy detal!

Wspólnie z firmą członkowską OpsTalent przygotowaliśmy dla Was kolejną niepowtarzalną możliwość spotkania w gronie członków naszej Izby!

28 listopada 2024 r.

10:00 - 13:00

Siedziba OpsTalent
Galaktyka Park, Ślężna 132, Wrocław (bezpłatny parking 1,5h)

Porozmawiamy o:

  1. Znaczeniu AI w tworzeniu spersonalizowanych doświadczeń klienta
    Jak sztuczna inteligencja pomaga firmom lepiej zrozumieć swoich klientów i dostarczać im dokładnie to, czego potrzebują — w odpowiednim czasie i miejscu?
  2. Optymalizacji pracy zespołów obsługi klienta dzięki narzędziom AI
    Jak wykorzystać AI do automatyzacji powtarzalnych zadań, wspierania pracowników w czasie rzeczywistym oraz zwiększania efektywności całych zespołów?.
  3. Równowadze między technologią a empatycznym podejściem
    Jak sprawić, by zaawansowane technologie wspierały, a nie zastępowały empatyczne podejście do klienta, zapewniając jednocześnie wysoki poziom obsługi?

Agenda:

10:00 - 10:10 Otwarcie spotkania i powitanie Gabriela Ziółkowska - Coyne CEO, Prezes Zarządu OpsTalent oraz Marek Pasztetnik Prezes ZIG- Pracodawcy i Przedsiębiorcy

10:10 - 10:30 Powitalne śniadanie

10:30 - 11:15 Empatyczny CX w dobie transformacji AI - wystąpienie OpsTalent + Q&A

11:15 - 12:15 Networking - przedstaw siebie i swoją firmę - autoprezentacja

12:15 - 13:00 Czas na oddech, kawę, rozmowy oraz niespodziankę andrzejkową.


Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Networking ZIG - Customer Experience - liczy się każdy detal!
28 Listopada 2024, 10:00