Networking ZIG - Customer Experience - liczy się każdy detal!
Networking ZIG - Customer Experience - liczy się każdy detal!
Wspólnie z firmą członkowską OpsTalent przygotowaliśmy dla Was kolejną niepowtarzalną możliwość spotkania w gronie członków naszej Izby!
28 listopada 2024 r.
10:00 - 13:00
Siedziba OpsTalent
Galaktyka Park, Ślężna 132, Wrocław (bezpłatny parking 1,5h)
Porozmawiamy o:
- Znaczeniu AI w tworzeniu spersonalizowanych doświadczeń klienta
Jak sztuczna inteligencja pomaga firmom lepiej zrozumieć swoich klientów i dostarczać im dokładnie to, czego potrzebują — w odpowiednim czasie i miejscu? - Optymalizacji pracy zespołów obsługi klienta dzięki narzędziom AI
Jak wykorzystać AI do automatyzacji powtarzalnych zadań, wspierania pracowników w czasie rzeczywistym oraz zwiększania efektywności całych zespołów?. - Równowadze między technologią a empatycznym podejściem
Jak sprawić, by zaawansowane technologie wspierały, a nie zastępowały empatyczne podejście do klienta, zapewniając jednocześnie wysoki poziom obsługi?
Agenda:
10:00 - 10:10 Otwarcie spotkania i powitanie Gabriela Ziółkowska - Coyne CEO, Prezes Zarządu OpsTalent oraz Marek Pasztetnik Prezes ZIG- Pracodawcy i Przedsiębiorcy
10:10 - 10:30 Powitalne śniadanie
10:30 - 11:15 Empatyczny CX w dobie transformacji AI - wystąpienie OpsTalent + Q&A
11:15 - 12:15 Networking - przedstaw siebie i swoją firmę - autoprezentacja
12:15 - 13:00 Czas na oddech, kawę, rozmowy oraz niespodziankę andrzejkową.