CRM dla opornych i dla orłów. Czyli praktyczny warsztat o tym jak poprawić wyniki sprzedaży dzięki efektywnej pracy w CRM
CRM dla opornych i dla orłów. Czyli praktyczny warsztat o tym jak poprawić wyniki sprzedaży dzięki efektywnej pracy w CRM.
Wiemy w Nessie niestety z doświadczenia, że wiele firm traktuje CRM ( nieważne jakiego producenta) po macoszemu, nie czuje realnego wsparcia w tym narzędziu,a co za tym idzie bagatelizuje jego rolę w sprzedaży. Stąd zrodził się pomysł na bardzo praktyczny i narzędziowy warsztat poświęcony pracy w CRM- dla handlowców i zarządzających sprzedażą.
Jeżeli chcesz czerpać realne korzyści biznesowe z pracy w CRM, używać tego narzędzia do codziennego wspierania sprzedaży i opierać się na nim w planowaniu closingu, to dołącz do tego praktycznego warsztatu.
I jeżeli chcesz poukładać swoją relację z CRM-em, zrozumieć jak można opierać na nim pracę w dziale sales, jak go ustawić aby wspierał sprzedaż i przekonać się, czy warto go sumiennie wypełniać, to także zapraszamy na nasz warsztat.
W Nessie Research Lab specjalizujemy sie w budowaniu przewidywalnej sprzedaży. Wszędzie tam, gdzie chcemy zamykać transakcje z innymi firmami, często w długich lub skomplikowanych procesach sprzedaży, lub tam gdzie obracamy dużą ilością leadów na różnym etapie wygrzania, efektywna praca z CRM-em to podstawa. Zarówno dla osób operacyjnych, jak i zarządzających. Bez dobrze działającego CRM-a po prostu nie rozwiniesz swojej sprzedaży.
Czego możesz się spodziewać w czasie tych 3,5 h warsztatu? Bardzo dużo praktyki, konkretne przykłady oraz praca na żywym organizmie live.
Agenda warsztatu
- Jak efektywnie ustawić CRM od strony operacyjnej?
- Jaki wybrać CRM, czym sie kierować i na jakie funkcje zwracać uwagę?
- Uprawnienia, konta i administracja CRM-em
- Konfiguracja pól niestandardowych i zbieranie danych
- Przygotowanie CRM-a do pracy biznesowej w zespole
- Oprocesowanie pracy na CRM-ie - Jak przełożyć KPIs sprzedażowe na CRM
- Plan roczny sprzedaży a praca w CRM, czyli jak sprawić, aby CRM popychał nas do przodu na każdym etapie sprzedaży
- Przełożenie wartości pieniężnych na wskaźniki właściwe dla CRM-a tak aby móc realnie monitorować w jakim miejscu jesteśmy ze sprzedażą - Jak budować lejki sprzedażowe w CRM-ie
- Ile i jakie lejki będa nam potrzebne ?
- Jak zbudowac dobry lejek sprzedażowy? Kto jest za to odpowiedzialny ?
- Zasady pracy na lejku spredażowym po stronie lead management i closingu
- Zmapowanie procesu sprzedaży w CRM-ie jako najważniejszy element skutecznej i powtarzalnej sprzedaży
- Ustawienie procesu na każdym etapie lejka sprzedażowego jako kryteria oceny pracy handlowców - Jak zbudować rutynę pracy w CRM?
- Najlepsze praktyki rutyny dziennej pracy w CRM-ie gotowe do wdrożenia
- Najlepsze praktyki rutyny tygodniowej pracy w CRM-ie, gotowe do wdrożenia
- Najlepsze praktyki rutyny miesięcznej i kwartalnej pracy w CRM-ie, gotowe do wdrożenia
- Jak wykorzystać CRM do analizy i oceny sprzedaży ?
- Zbieranie danych w CRM- podstawowe i zaawansowane praktyki gotowe do wdrożenia od zaraz
- Trzy rzuty oka na CRM, które pozwola w ciągu 5, 10 i 15 minut realnie ocenić gdzie jesteśmy ze sprzedażą
- Kształt aktualnego lejka sprzedażowego a prognozy - Indywidualna konsultacja z Nessie w zakresie skonfigurowania, sprawdzenia i dostosowania Twojego CRM do wyzwań sprzedażowych.
Jak to działa? Przychodzisz na warsztat, a następnie umawiamy się na indywidualną konsultacje która trwa ok 1,5h. Przed konsultacją ustalamy nad czym będziemy pracować i przygotowujemy się do tego, aby Cię realnie wesprzeć.
Jest to opcja dodatkowo płatna. Ilość konsultacji jest ograniczona.
Agata Maroń, Co- founder Nessie Research Lab
Małgorzata Ejmocka, Head of Process, Nessie Research Lab