CRM dla opornych i dla orłów. Czyli praktyczny warsztat o tym jak poprawić wyniki sprzedaży dzięki efektywnej pracy w CRM

location icon
online
calendar icon
Od 16 lis 10:30 do 16 lis 14:00
ticket icon
Od 0,00 zł

CRM dla opornych i dla orłów. Czyli praktyczny warsztat o tym jak poprawić wyniki sprzedaży dzięki efektywnej pracy w CRM.

Wiemy  w Nessie niestety z doświadczenia, że wiele firm traktuje CRM ( nieważne jakiego producenta) po macoszemu, nie czuje realnego wsparcia w tym narzędziu,a co za tym idzie bagatelizuje jego rolę w sprzedaży. Stąd zrodził się pomysł na bardzo praktyczny i narzędziowy warsztat poświęcony pracy w CRM- dla handlowców i zarządzających sprzedażą.

Jeżeli chcesz czerpać realne korzyści biznesowe z pracy w CRM, używać tego narzędzia do codziennego wspierania sprzedaży i opierać się na nim w planowaniu closingu, to dołącz do tego praktycznego warsztatu.

I jeżeli chcesz poukładać swoją relację z CRM-em, zrozumieć jak można opierać na nim pracę w dziale sales, jak go ustawić aby wspierał sprzedaż i przekonać się, czy warto go sumiennie wypełniać, to także zapraszamy na nasz warsztat.

W Nessie Research Lab specjalizujemy sie w budowaniu przewidywalnej sprzedaży. Wszędzie tam, gdzie chcemy zamykać transakcje z innymi firmami, często w długich lub skomplikowanych procesach sprzedaży, lub tam gdzie obracamy dużą ilością leadów na różnym etapie wygrzania, efektywna praca z CRM-em to podstawa. Zarówno dla osób operacyjnych, jak i zarządzających. Bez dobrze działającego CRM-a po prostu nie rozwiniesz swojej sprzedaży.

Czego możesz się spodziewać w czasie tych 3,5 h warsztatu? Bardzo dużo praktyki, konkretne przykłady oraz praca na żywym organizmie live.

Agenda warsztatu

  1. Jak efektywnie ustawić CRM od strony operacyjnej?
    - Jaki wybrać CRM, czym sie kierować i na jakie funkcje zwracać uwagę?
    - Uprawnienia, konta i administracja CRM-em
    - Konfiguracja pól niestandardowych i zbieranie danych
    - Przygotowanie CRM-a do pracy biznesowej w zespole
    - Oprocesowanie pracy na CRM-ie
  2. Jak przełożyć KPIs sprzedażowe na CRM
    - Plan roczny sprzedaży a praca w CRM, czyli jak sprawić, aby CRM popychał nas do przodu na każdym etapie sprzedaży
    - Przełożenie wartości pieniężnych na wskaźniki właściwe dla CRM-a tak aby móc realnie monitorować w jakim miejscu jesteśmy ze sprzedażą
  3. Jak budować lejki sprzedażowe w CRM-ie
    - Ile i jakie lejki będa nam potrzebne ?
    - Jak zbudowac dobry lejek sprzedażowy? Kto jest za to odpowiedzialny ?
    - Zasady pracy na lejku spredażowym po stronie lead management i closingu
    - Zmapowanie procesu sprzedaży w CRM-ie jako najważniejszy element skutecznej i powtarzalnej sprzedaży
    - Ustawienie procesu na każdym etapie lejka sprzedażowego jako kryteria oceny pracy handlowców
  4. Jak zbudować rutynę pracy w CRM?
    - Najlepsze praktyki rutyny dziennej pracy w CRM-ie gotowe do wdrożenia
    - Najlepsze praktyki rutyny tygodniowej pracy w CRM-ie, gotowe do wdrożenia
    - Najlepsze praktyki rutyny miesięcznej i kwartalnej pracy w CRM-ie, gotowe do wdrożenia

  5. Jak wykorzystać CRM do analizy i oceny sprzedaży ?
    - Zbieranie danych w CRM- podstawowe i zaawansowane praktyki gotowe do wdrożenia od zaraz
    - Trzy rzuty oka na CRM, które pozwola w ciągu 5, 10 i 15 minut realnie ocenić gdzie jesteśmy ze sprzedażą
    - Kształt aktualnego lejka sprzedażowego a prognozy

  6. Indywidualna konsultacja z Nessie w zakresie skonfigurowania, sprawdzenia i dostosowania Twojego CRM do wyzwań sprzedażowych.
    Jak to działa? Przychodzisz na warsztat, a następnie umawiamy się na indywidualną konsultacje która trwa ok 1,5h. Przed konsultacją ustalamy nad czym będziemy pracować i przygotowujemy się do tego, aby Cię realnie wesprzeć.

    Jest to opcja dodatkowo płatna. Ilość konsultacji jest ograniczona.
Prowadzący:
Agata Maroń, Co- founder Nessie Research Lab
Małgorzata Ejmocka, Head of Process, Nessie Research Lab

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  udział w warsztacie dla obecnego klienta Nessie
już niedostępne -