Jak stworzyć ofertę hotelu, która sprzeda ?
Celem szkolenia jest nabycie umiejętności prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów. Szkolenie daje praktyczne narzędzia, inspirujące rozwiązania marketingowo - sprzedażowe zwiększające obroty, prawdziwe realia rynku hotelowego.
Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?
- Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej - na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
- Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości - co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
- Jak napisać skuteczną ofertę hotelu - jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
- Prezentacja graficzna walorów obiektu - jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił "oczami"
Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej
- Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
- Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
- Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? - przegląd trendów i nowości
- Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? - monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
- Marketing Automation - wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych
Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości
- Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty - czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
- Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
- Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
- Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) - jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu
Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?
- Co musisz wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej - na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)
- Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości - co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług
- Jak napisać skuteczną ofertę hotelu - jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż
- Prezentacja graficzna walorów obiektu - jak musisz przygotować zdjęcia i/lub film o Twoim obiekcie, aby Gość kupił "oczami"
Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej
- Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego
- Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci interentowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego
- Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego w 2019 r.? - przegląd trendów i nowości
- Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie www? - monitoring mediów społecznościowych i sieci internetowej
- Marketing Automation - wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych
Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości
- Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty - czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
- Co traktować jako nieodłączną część oferty, a co jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników
- Jak "obronić" wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę? - gotowe pomysły na argumentację sprzedażową
- Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) - jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w Twoim hotelu
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie ( harmonogram szkolenia )
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
PLATFORMA ZOOM:
Link oraz ID-kod na szkolenie w ZOOM (link będzie przesłany na podany przez Państwa adres mailowy najpóźniej jeden dzień przed warsztatami)
Bilety nie podlegają zwrotowi. Niewykorzystane na udział w danym wydarzeniu mogą jednak zostać wykorzystane na udział w innych organizowanych przez nas szkoleniach.
Prowadzący :
Łukasz Szołtys jest przedsiębiorcą, trenerem i konsultantem. Absolwent studiów z zakresu hotelarstwa, zarządzania hotelami oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Specjalista - praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ). Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m. in. zarządzając takimi obiektami jak: Hotel Wilga **** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle, Hotelu SPA & Wellness Hotel Diament**** w Ustroniu oraz Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle; zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów ****; będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. ); pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani. Doradca zarządu oraz Dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. Odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania hoteli. Właściciel firmy doradczej specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi. Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa. Wykładowca i trener w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach oraz Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.