Stres i trudne sytuacje w pracy
Osoby, których życie zawodowe wiąże się z bezpośrednim i częstym kontaktem z ludźmi, zmagają się z chronicznym stresem. To, w jaki sposób pracownik reaguje na sytuacje trudne, w dużej mierze determinuje nie tylko poziom zadowolenia ,,klienta"/ podopiecznego, ucznia... ale także współpracowników, przede wszystkim jednak wyznacza to komfort psychiczny samego pracownika. Konsekwencją nieprawidłowych reakcji, zwłaszcza utrwalonych, wielokrotnie powtarzanych, staje się negatywna opinia na temat danej instytucji i negatywny "marketing szeptany". Co ważne - niezadowolenie z pracy samych pracowników, wypalenie zawodowe, brak satysfakcji, poczucie klęski, a nawet depresja i choroby będące następstwem długotrwałego stresu, doprowadzają do częstego korzystania ze zwolnień lekarskich. Niniejsze szkolenie dedykowane jest osobom, które chcą skutecznie radzić sobie w tego typu trudnych sytuacjach. Trening polega na budowaniu wewnętrznej pewności siebie, uczeniu się asertywnego zachowania w pracy, wzmacnianiu umiejętności działania pomimo trudności oraz radzeniu sobie z przeszkadzającymi emocjami. Kładziemy nacisk na umiejętność budowania relacji, które nas samych nie obciążają i wzmacniają naszą efektywność. Skupiamy się na uczeniu asertywnego wyrażania się w sytuacjach nacisku i stresu. Trening pozwoli na podniesienie umiejętności wyrażania spokojnych komunikatów oraz opanowania emocji, tak aby kreować profesjonalizm całej organizacji i samemu nie ponosić szkód zdrowotnych.
Szkolenie dla wszystkich, którzy chcą poprawić swój komfort pracy, poziom satysfakcji zawodowej i nauczyć się panowania nad sobą w trudnych sytuacjach.
CO OTRZYMASZ INWESTUJĄC W SZKOLENIE?
- Udział w 6 - godzinnym szkoleniu i warsztatach z technik wspomagających zarządzanie stresem i sposobów na radzenie sobie z wypaleniem zawodowym.
- Wysoką jakość obsługi i praktyczne umiejętności rozwiązywania problemów.
- Komplet materiałów szkoleniowych.
- Imienny certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu oraz zakres merytoryczny programu.
- Serwis kawowy i coś słodkiego:-)
- Dodatkowe atuty to: praca w małych grupach, przyjazne sale szkoleniowe, niska cena szkolenia
Wystawiamy Faktury. Więcej pod nr telefonu 660 491 915 lub email: [email protected]