Webinar: Człowiek Reaktywacja - jak wykorzystać swój naturalny potencjał społeczny?
Zapraszamy na webinar SoDA wspołorganizowany z Diversity Hub.
🟢 Temat: Człowiek Reaktywacja - jak wykorzystać swój naturalny potencjał społeczny?
Wellbeing społeczny to trendująca potrzeba indywidulna i organizacyjna na 2024 rok. Zmierzamy się z popandemicznym osamotnieniem, kryzysem relacji, zaufania i zdrowia psychicznego. Dane wskazują, że silne więzi i poczucie przynależności są kluczowe dla naszego poczucia zadowolenia i jakości życia, także tego zawodowego. Poczucie przynależności i wysoki wellbeing społeczny prowadzą do większego zaangażowania pracowników. Budują także zaufanie, którego potrzebujemy w sytuacjach niepewności i zmiany. Jak zatem społecznie inwestować ze zwrotem i co to znaczy, że nasz mózg jest społeczny? Jak możemy budować na swoim naturalnym potencjale społecznym?
🟢 Agenda:
- Jak budujemy więzi i dlaczego jest to istotne z poziomu neuronauki i ewolucji?
- Czym jest wellbeing społeczny i jak go wzmacniać? Jakie są potrzeby społeczne (model SCARF)
- Społecznie przyjazne neurotransmitery - zrozumieć oksytocynę i dopaminę
- Zaufanie - czym jest, dlaczego jest ważne i jak go wzmacniać?
- Liczba Dunbara - czyli relacja skwantyfikowana
- Empatia czy współczucie, a może wdzięczność? - co w tym temacie mówi nauka i badania i jak wzmacniać nasze naturalne narzędzia budowania więzi
🟢 Prelegentka:
- Barbara Wawrzynek - Ekspertka ds. Wellbeingu i Kultury Organizacyjnej oraz Komunikacji. Wspiera organizacje w budowaniu kultury wellbeingowej, budując empowerement pracowników i zespołów. Promuje wellbeing jako narzędzie transformacji na poziomie indywidualnym, zespołowym i systemowym. Posiada ok. 15-letnie doświadczeniem w środowisku BPO w różnych sektorach, łącząc profil EMEA konsultanta wellbeingowego, trenera, facylitatora, lidera komunikacji i zarządzania projektowego. Posiada certyfikat Mental Toughness AQR, certyfikat WHO w zakresie modelu wsparcia psychologicznego i psychospołecznego oraz self-care. Jest współautorką książek: 'Wellbeing w organizacji - co? jak? dlaczego", oraz 'Książka kuHRska, podróż przez smaki HR' , a także autorką wielu publikacji branżowych o tematyce wellbeing. Tworzy strategie komunikacyjne DEI i treści w obszarze DEI, wspomaga organizacje w budowaniu DEI jako marki. Specjalizuje się w obszarze budowania nawyków, modelowania zachowań, zaangażowania, wellbeingu społecznego, oraz komunikacji. Pasjonuje się neuronauką, produktywnością i szeroko rozumianym potencjałem ludzkim. Lubi o sobie mówić Human Insider.
🟢 Spotkanie otwarte dla wszystkich zainteresowanych.