Szkolenie otwarte "Profesjonalna obsługa klienta"
Szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć, jak możesz dbać o pozytywne doświadczenie klienta i jego lojalność. Dołącz do grupy i sprawdź, co możesz robić, aby klient został fanem Twojej firmy.
🟩 PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1. Profesjonalna obsługa klienta - wprowadzenie do tematu
- Rola i znaczenie obsługi posprzedażowej w procesie sprzedaży firmy
- Lojalność klienta - dlaczego firmom opłaca się dbać o satysfakcję klienta
- Customer Experience - co kryje się za najmodniejszym terminem ostatnich lat
- Trójkąt Satysfakcji - jak zaspokajać potrzeby klienta, aby nie odszedł do konkurencji
Moduł 2. Psychologiczne aspekty pracy z klientem
- Typy osobowościowe klientów - podstawowe zagadnienia
- Charakterystyka typów ludzi - różnice w sposobie komunikowania się, dynamice działania i podejmowania decyzji
- Jak wiedzę o typie klienta można wykorzystać w profesjonalnej obsłudze i procesie budowania relacji z nim
Moduł 3. Praktyczne aspekty komunikacji bezpośredniej z klientem
- Savoir vivre w biznesie - jak należy zachowywać się w kontakcie z klientem
- Efektywna komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia
- Prowadzenie rozmowy z klientem - wyrażanie swojego stanowiska, uzyskiwanie informacji, kontraktowanie działań (przegląd przydatnych technik komunikacyjnych)
Moduł 4. Telefon i email - jak profesjonalnie kontaktować się z klientem
- Komunikacja drogą elektroniczną (mail, chat) - dobre praktyki
- Telefoniczna obsługa klienta - dobre praktyki
Moduł 5. Rozwijanie relacji biznesowych z klientem
- Kontakt z klientem po pierwszym zakupie - dobre praktyki
- Dobre praktyki w zakresie lojalizowania klienta - co robić, aby klient pozostał z nami na dłużej
- Dobre praktyki w zakresie rozwijania relacji z klientem - co zrobić, aby klient zaczął kupować więcej i częściej
🟩 Sprawdź pełen opis szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"
🟩 DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU?
- Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
- Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
- Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
- Szkolenie odbędzie się, nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
🟩 PAKIETY CENOWE
PAKIET MINI - 490 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
PAKIET STANDARD - 790 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
PAKIET PREMIUM - 1090 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Indywidualny coaching [1h]
🟩 ZAŚWIADCZENIE DLA UCZESTNIKA
🟩 PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile trwa szkolenie?
Szkolenie trwa 1 dzień. Spotykamy się w godzinach 9:00 - 16:00 i pracujemy w 4 blokach, każdy po 90 minut.
Na czym polega GWARANCJA JAKOŚCI?
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy. Aby skorzystać z tej gwarancji wystarczy, że poinformujesz trenera o swoim niezadowoleniu zaraz po zakończeniu pierwszej części. Dzięki temu nie będziesz musiał brać udziału w dalszych zajęciach, a środki zostaną zwrócone.
Jakie są wymagania sprzętowe?
Zajęcia odbywają się w formie spotkania zorganizowanego w wirtualnej sali szkoleniowej. Aby uczestniczyć w nich potrzebujesz jedynie laptopa (komputera) z dostępem do internetu (preferowane stałe łącze). Zajęcia zorganizowane są w formie warsztatu, a taka forma zakłada Twój aktywny udział w nich. Stawiamy na ćwiczenia i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. Dlatego ważne jest, aby Twój komputer był wyposażony w kamerę i mikrofon.
🟩 KONTAKT
www.szkolaprofesjonalnejsprzedazy.pl
Tel. 516 129 149