Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie

Szkolenie otwarte "Profesjonalna obsługa klienta"

location icon
Online
calendar icon
Od 5 cze 9:00 do 5 cze 16:00

Szkolenie, które pozwoli Ci zrozumieć, jak możesz dbać o pozytywne doświadczenie klienta i jego lojalność. Dołącz do grupy i sprawdź, co możesz robić, aby klient został fanem Twojej firmy.



🟩 PROGRAM SZKOLENIA


Moduł 1. Profesjonalna obsługa klienta - wprowadzenie do tematu

  • Rola i znaczenie obsługi posprzedażowej w procesie sprzedaży firmy
  • Lojalność klienta - dlaczego firmom opłaca się dbać o satysfakcję klienta
  • Customer Experience - co kryje się za najmodniejszym terminem ostatnich lat
  • Trójkąt Satysfakcji - jak zaspokajać potrzeby klienta, aby nie odszedł do konkurencji


Moduł 2. Psychologiczne aspekty pracy z klientem

  • Typy osobowościowe klientów - podstawowe zagadnienia
  • Charakterystyka typów ludzi - różnice w sposobie komunikowania się, dynamice działania i podejmowania decyzji
  • Jak wiedzę o typie klienta można wykorzystać w profesjonalnej obsłudze i procesie budowania relacji z nim


Moduł 3. Praktyczne aspekty komunikacji bezpośredniej z klientem

  • Savoir vivre w biznesie - jak należy zachowywać się w kontakcie z klientem
  • Efektywna komunikacja interpersonalna - podstawowe zagadnienia
  • Prowadzenie rozmowy z klientem - wyrażanie swojego stanowiska, uzyskiwanie informacji, kontraktowanie działań (przegląd przydatnych technik komunikacyjnych)


Moduł 4. Telefon i email - jak profesjonalnie kontaktować się z klientem

  • Komunikacja drogą elektroniczną (mail, chat) - dobre praktyki
  • Telefoniczna obsługa klienta - dobre praktyki


Moduł 5. Rozwijanie relacji biznesowych z klientem

  • Kontakt z klientem po pierwszym zakupie - dobre praktyki
  • Dobre praktyki w zakresie lojalizowania klienta - co robić, aby klient pozostał z nami na dłużej
  • Dobre praktyki w zakresie rozwijania relacji z klientem - co zrobić, aby klient zaczął kupować więcej i częściej



🟩 Sprawdź pełen opis szkolenia "Profesjonalna obsługa klienta"



🟩 DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU?

  • Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
  • Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
  • Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
  • Szkolenie odbędzie się, nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.

🟩 PAKIETY CENOWE


PAKIET MINI - 490 zł netto

  • Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
  • Materiały
  • Imienne zaświadczenie


PAKIET STANDARD - 790 zł netto

  • Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
  • Materiały
  • Imienne zaświadczenie
  • Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
  • Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"


PAKIET PREMIUM - 1090 zł netto

  • Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
  • Materiały
  • Imienne zaświadczenie
  • Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
  • Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
  • Indywidualny coaching [1h]



🟩 ZAŚWIADCZENIE DLA UCZESTNIKA


🟩 PYTANIA I ODPOWIEDZI


Ile trwa szkolenie?

Szkolenie trwa 1 dzień. Spotykamy się w godzinach 9:00 - 16:00 i pracujemy w 4 blokach, każdy po 90 minut.


Na czym polega GWARANCJA JAKOŚCI?

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy. Aby skorzystać z tej gwarancji wystarczy, że poinformujesz trenera o swoim niezadowoleniu zaraz po zakończeniu pierwszej części. Dzięki temu nie będziesz musiał brać udziału w dalszych zajęciach, a środki zostaną zwrócone.


Jakie są wymagania sprzętowe?

Zajęcia odbywają się w formie spotkania zorganizowanego w wirtualnej sali szkoleniowej. Aby uczestniczyć w nich potrzebujesz jedynie laptopa (komputera) z dostępem do internetu (preferowane stałe łącze). Zajęcia zorganizowane są w formie warsztatu, a taka forma zakłada Twój aktywny udział w nich. Stawiamy na ćwiczenia i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. Dlatego ważne jest, aby Twój komputer był wyposażony w kamerę i mikrofon.



🟩 KONTAKT

www.szkolaprofesjonalnejsprzedazy.pl

[email protected]

Tel. 516 129 149

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Pakiet MINI (udział w szkoleniu)
już niedostępne 602,70 zł -
  PAKIET STANDARD (udział w szkoleniu + materiały wideo)
już niedostępne 971,70 zł -
  Pakiet PREMIUM (udział w szkoleniu + materiały wideo + indywidualne konsultacje)
już niedostępne 1 340,70 zł -