SAPR - 3PR | Jak zarządzać komunikacją w kryzysie?
Szkolenie z komunikacji kryzysowej - czy jest dla Ciebie?
Myśląc o swojej marce w kontekście kryzysu wizerunkowego, powinniśmy się zastanowić - nie "czy nastąpi w ogóle?", ale "kiedy?". Ilość potencjalnych zagrożeń w biznesie jest nieograniczona i tylko dobrze opracowana komunikacja kryzysowa ułatwi Ci zarządzanie wizerunkiem w takiej sytuacji. Jeśli chcesz wiedzieć, jakie decyzje podejmować, by doprowadzić do zażegnania kryzysu, ale również - a nawet przede wszystkim - jak opracować strategię działania na wypadek kryzysu w przyszłości - to szkolenie jest dla Ciebie.
Cele szkolenia:
- Przygotowanie do podjęcia skutecznej komunikacji w sytuacji kryzysowej
- Zapoznanie z zasadami postępowania w kryzysie i technikami wychodzenia z kryzysu
- Nabycie umiejętności związanych ze skuteczną współpracą z mediami
- Poznanie konkretnych narzędzi do praktycznego wykorzystania
Przebieg szkolenia:
Moduł 1 (50 minut) - Część wykładowa: Teoria i przykłady komunikacji w sytuacjach kryzysowych:
- 10 przykazań kryzysowych Alert Media Communications
- Wyniki najnowszych badań i analiz dotyczących zarządzania komunikacją kryzysową
- Zasada 5 P Adama Łaszyna
- Narzędzia komunikacji kryzysowej
- Case studies - przykłady dobrze i źle zarządzonych sytuacji kryzysowych
Moduł 2 (50 minut) - Ćwiczenia - symulacja kryzysu
- Uczestnicy dzieleni są na dwie grupy, które równocześnie przygotowują rekomendacje działań oraz materiały komunikacyjne w stworzonej specjalnie na potrzeby szkolenia symulowanej sytuacji kryzysowej
Moduł 3 (50 minut) - Część warsztatowa i sprawdzian wiedzy
- Uczestnicy przedstawiają i omawiają przygotowane w trakcie części ćwiczeniowej rekomendacje i dokumenty komunikacyjne. Dyskusja na temat zaproponowanych rozwiązań
- Test wiedzy uzyskanej w trakcie szkolenia.
O prowadzącym:
Krzysztof Tomczyński - trener i doradca z kilkunastoletnim doświadczeniem w Public Relations zdobywanym zarówno po stronie Klienta, jak i Agencji.
Z Alert Media Communications - agencją PR ze specjalizacją w zakresie komunikacji kryzysowej, symulacji i szkoleń - jest związany od początku 2013 roku. Prowadzi projekty kryzysowe i szkoleniowe dla kluczowych Klientów firmy m.in. z branż: FMCG, retail, motoryzacyjnej, medycznej czy finansowej oraz realizuje projekty dla instytucji publicznych i organizacji pozarządowych.
Wcześniej pracował m.in. w Ministerstwie Skarbu Państwa, gdzie przez cztery lata realizował działanie komunikacyjne towarzyszące dużym debiutom giełdowym w ramach programu "Akcjonariat Obywatelski", a także prowadził kampanie informacyjne i edukacyjne.
Wykładowca w ramach polskich i międzynarodowych projektów szkoleniowych w tym m.in "Enhancing Criminal Justice" - finansowanego przez Unię Europejską i koordynowanego przez Nothern Ireland Cooperation Overseas, czy "Kompetentny Menadżer" Narodowego Centrum Badań i Rozwoju;
Najważniejsze informacje:
- Program składa się z 6 bloków tematycznych.
- Każde szkolenie trwa 3 godziny.
- Z powodu pandemii, szkolenia będą odbywać się online.
- Uczestnicy otrzymują Certyfikat SAPR ukończenia kursu / szkolenia.
- Cena za udział w 1 szkoleniu: 499 zł netto/os.
- Grupy szkoleniowe liczą maksymalnie 15 osób. Warunkiem rozpoczęcia Kursu jest skompletowanie grupy złożonej minimum z 5 osób. W przypadku braku głoszenia się minimalnej, wymaganej liczby Uczestników, Organizator w porozumieniu z Uczestnikami, ustali zmianę terminu Kursu.
- Jeśli liczba zainteresowanych szkoleniem przekroczy liczbę dostępnych miejsc - prosimy o kontakt w sprawie możliwej organizacji dodatkowego terminu.
- Aby zgłosić swój udział w 3PR, należy przesłać do Organizatora wypełniony on-line formularz minimum na 7 dni przed terminem szkolenia.
- Szczegółowe zasady udziału w szkoleniach opisuje regulamin: https://sapr.com.pl/projekty/szkola-SAPR.