Zarządzanie Sprzedaż Marketing Biznes i Przedsiędsiębiorczość Nieruchomości i Budownictwo Polityka i Gospodarka IT i Nowe technologie

Praktyczny trening sprzedaży B2B i prezentacja oferty

location icon
Online Online
calendar icon
Od 27 mar 8:00 do 28 mar 16:00
ticket icon
Od 2 201,70 zł

Praktyczny trening sprzedaży B2B i prezentacja oferty

KORZYŚCI:

  • - poznasz ważne elementy psychologii sprzedaży,
  • - nabędziesz umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
  • - przetrenujesz elementy perswazji w rozmowach z klientami,
  • - nauczysz się i przetrenować sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
  • - wypracujesz wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych oraz sprawdzisz w treningu jej skuteczność,
  • - nauczysz się posługiwania się zaawansowanymi narzędziami diagnozy,
  • - zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientem oraz przetrenujesz techniki finalizacji.

METODOLOGIA:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, -dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.

Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.

UCZESTNICY:

Szkolenie polecane doświadczonym handlowcom, którzy znają już podstawy skutecznego handlowca.

Zaawansowany trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W

scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.

Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

  • Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
  • Przepracujesz swoją strategię sprzedaży oraz nauczysz się dostosowywać ją do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
  • Poznasz i zrozumiesz ważne elementy psychologii oraz nauczysz się stosowania konstruktów perswazyjnych w komunikacji z klientami,
  • Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych wartości zakupowych),
  • Poznasz i przetrenujesz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów i finalizacji z dostosowaniem do specyfiki swojej branży,
  • Będziesz miał okazję do wielu, praktycznych treningów rozmów z klientami, które pozwolą Ci zweryfikować umiejętności oraz otrzymać rozwojowy feedbacku od trenera.

PROGRAM:


1. SKUTECZNA PREZENTACJA OFERTY
Znaczenie skutecznego prezentowania ofert w procesie sprzedaży
Zrozumienie potrzeb klienta
Zadawanie skutecznych pytań i identyfikacja potrzeb klienta
Analiza kontrahenta i dostosowanie prezentacji do specyficznych wymagań
Jak przekładać cechy produktu/usługi na korzyści dla klienta
Techniki prezentacji oparte na wartościach dla klienta

2. SKUTECZNE WYKORZYSTANIE RELACJI Z KLIENTAMI
Relacja handlowa - szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub do sprzedaży?
Cel rozmowy handlowej.

3. DIAGNOZA WARTOŚCI ZAKUPOWYCH KLIENTÓW - ANALIZA POTRZEB KLIENTA
Systemowe koncepcje diagnozy klientów - krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
Narzędzia diagnozy potrzeb klienta
Docieranie do poziomu interesów klienta
Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
Warsztat - wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta

4. ANALIZA OBIEKCJI KLIENTÓW
Obiekcje faktyczne i unikowe
Presja cenowa- jak ja rozegrać
"Targowisko" - Obiekcje cenowe, gry klientów, roszczenia
Osobowość klienta vs typy obiekcji
Scenka diagnostyczna na forum - praca w wybranymi obiekcjami

5. NEGOCJACJE B2B - zasady, o których musisz pamiętać
Formułowanie celów minimum i maksimum
Formułowanie BATNA
Jakich komunikatów nie używać podczas negocjacji
Argumentacja
Dobór odpowiedniej strategii negocjacyjnej w rozmowach

6. ZWIĘKSZANIE WARTOŚCI SPRZEDAŻY Z DANEJ TRANSAKCJI
Różnice między cross-sellingiem a up-sellingiem
Techniki Cross-sellingu- Kiedy proponować produkty dodatkowe, aby zwiększyć wartość koszyka?
Techniki Up-sellingu- Jak skutecznie proponować droższe produkty lub usługi?
Umiejętnie opakuj swoją cenę
Analiza przewagi konkurencyjnej
Wypracowanie narzędzi do działań cross-sellingowych i up-sellingowych.

7. FINALIZACJA SPRZEDAŻY - domykanie rozmowy handlowej
Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży - analiza
System naczyń połączonych - czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji wartości dla klienta
Technik domykania sprzedaży - prezentacja, przykłady branżowe
Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej

8. AKTYWNY TRENING SPRZEDAŻOWY
Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?

Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: [email protected]

TERMINY AKTUALNYCH SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ TUTAJ: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram

Zapraszamy do współpracy.

Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego.

Kim jesteśmy?


Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Zapraszamy do współpracy.


ORGANIZATOR:

GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG SP. Z O.O.

tel. (33) 300 31 45

[email protected]

www.solberg-szkolenia.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Praktyczny trening sprzedaży B2B i prezentacja oferty
20 Marca 2025 2 201,70 zł