Zaawansowany trening sprzedaży B2B
KORZYŚCI:
- - poznasz ważne elementy psychologii sprzedaży,
- - nabędziesz umiejętności analizy i zarządzania grupą decyzyjną w organizacji klienta,
- - przetrenujesz elementy perswazji w rozmowach z klientami,
- - nauczysz się i przetrenować sposoby na otwarcie rozmów handlowych,
- - wypracujesz wielowymiarową strategię diagnozy wartości zakupowych oraz sprawdzisz w treningu jej skuteczność,
- - nauczysz się posługiwania się zaawansowanymi narzędziami diagnozy,
- - zdobędziesz umiejętności radzenia sobie z obiekcjami klientem oraz przetrenujesz techniki finalizacji.
METODOLOGIA:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, -dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
UCZESTNICY:
Szkolenie polecane doświadczonym handlowcom, którzy znają już podstawy skutecznego handlowca.
Zaawansowany trening sprzedaży oparty jest na faktycznej wiedzy i umiejętności stosowania ważnych elementów psychologii sprzedaży, stosowania konstruktów perswazji oraz symulacjach rozmów handlowych na poszczególnych etapach współpracy z klientami. Trenujemy także otwarcia rozmów, wprowadzamy systemową diagnozę wartości zakupowych klientów oraz analizę i zarządzanie grupą decyzyjną w organizacji klienta. W
scenkach diagnostycznych szukamy także najlepszych sposobów na radzenie sobie z obiekcjami klientów i finalizacji sprzedaży, z dostosowaniem modeli reakcji do specyfiki branżowej.
Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:
- Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
- Przepracujesz swoją strategię sprzedaży oraz nauczysz się dostosowywać ją do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
- Poznasz i zrozumiesz ważne elementy psychologii oraz nauczysz się stosowania konstruktów perswazyjnych w komunikacji z klientami,
- Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych wartości zakupowych),
- Poznasz i przetrenujesz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów i finalizacji z dostosowaniem do specyfiki swojej branży,
- Będziesz miał okazję do wielu, praktycznych treningów rozmów z klientami, które pozwolą Ci zweryfikować umiejętności oraz otrzymać rozwojowy feedbacku od trenera.
PROGRAM:
1. Ważne elementy psychologii sprzedaży
- Projekcja psychologiczna i jej znaczenie w pierwszej fazie kontaktu z klientami
- Wybrane elementy reguł wpływu społecznego i ich efektywność w procesie sprzedaży
- Perswazja oparta na psychologii handlowej - zaawansowane konstrukty komunikacyjne
- Trening elementów perswazji w sprzedaży
- Trening otwarcia rozmowy handlowej (nowy lub aktywny klient)
2. Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami
- Krótkie ćwiczenie wprowadzające - "Relacja handlowa".
- Relacja handlowa - szczegółowa analiza tego czym jest relacja i na czym się opiera.
- Do czego służy nam w sprzedaży dobra relacja z klientem?
- Rozmowa handlowa a rozmowa kurtuazyjna - różnice.
- Jak przełożyć relacje na efektywność finalizacji lub dosprzedaży?
- Auto-ustawianie celu rozmowy handlowej - narzędzie do budowania skuteczności rozmów handlowych.
3. Diagnoza wartości zakupowych klientów - analiza potrzeb klienta
- Systemowe koncepcje diagnozy klientów - krytyczna analiza, dobór najlepszych elementów
- Zaawansowane narzędzia diagnozy potrzeb klienta
- Model S-K-I
- Docieranie do poziomu interesów klienta
- Analiza i rozpoznanie grupy decyzyjnej
- Warsztat - wypracowanie potencjalnych wartości dla klientów (poziom Interesów)
- Trening diagnozy wartości zakupowych klienta i grupy decyzyjnej w organizacji klienta
4. Analiza obiekcji klientów
- Ćwiczenie "Czerwona kartka" - zebranie najczęściej pojawiających się obiekcji.
- Obiekcje / nie-obiekcje
- Technika kontraktowana w pracy z "nie obiekcjami" i kontraktowanie rozmowy z klientem.
- Obiekcje faktyczne i unikowe
- Scenka diagnostyczna na forum - praca w wybranymi obiekcjami
- SAO - Sekwencja Analizy Obiekcji - prezentacja modelu + dopracowanie dla potrzeb pracy z obiekcjami klientów według branży
- ·Przepracowanie zebranych obiekcji faktycznych przez model SAO
- Trening pracy z obiekcjami na bazie dopracowanego modelu SAO
5. Finalizacja sprzedaży - domykanie kontraktów
- Przepracowanie założeń do skutecznej finalizacji sprzedaży
- Potencjalne powody trudności w finalizacji sprzedaży - analiza
- System naczyń połączonych - czyli skuteczność zamknięcia sprzedaży a etap diagnozy i prezentacji wartości dla klienta
- Technik domykania sprzedaży - prezentacja, przykłady branżowe
- Wybór technik finalizacji do pracy w treningu
- Trening finalizacji sprzedaży dla klienta/grupy decyzyjnej
6. Poligon handlowy
- Uczestnicy szkolenia wielokrotnie trenują rozmowy z klientami na poszczególnych etapach procesu sprzedaży, na bazie wypracowanych w trakcie warsztatów modeli i narzędzi
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ?
Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: [email protected]
TERMINY AKTUALNYCH SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ TUTAJ: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego.
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Gwarancje SOLBERG:
- gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
- gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
- gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
www.solberg-szkolenia.pl