Zarządzanie Komunikacja i wystąpienia publiczne Rozwój osobisty Biznes i Przedsiędsiębiorczość Polityka i Gospodarka Transport i logistyka

LEADERSHIP - zarządzanie i przywództwo

location icon
Wrocław Wrocław
calendar icon
Od 6 mar 9:00 do 7 mar 17:00
ticket icon
Od 2 201,70 zł

LEADERSHIP - zarządzanie i przywództwo

KORZYŚCI

- umożliwienie uczestnikom wypracowania własnego stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzają, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,

  • - nauczenie się sposobów doboru strategii motywacji do człowieka, zadania i funkcji,
  • poznanie metod rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
  • - nabycie umiejętności współpracy z pracownikiem w budowaniu jego efektywności zadaniowej oraz zaangażowania w realizację celów zespołowych i indywidualnych,
  • - wzmocnienie swojej skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom - informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
  • - poznanie sposobów egzekwowania wykonania zadań,
  • - nabycie umiejętności efektywnego delegowania zadań,
  • - nabycie umiejętności wyrażania pochwały i konstruktywnej krytyki,
  • - nabycie umiejętności identyfikowania źródeł problemów w zarządzaniu zespołem.
  • - wzmocnienie kluczowych kompetencji i strategii pracy menedżerskiej z zespołem.

METODOLOGIA

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:

  • warsztat grupowy
  • prezentacja multimedialna
  • dyskusje grupowe
  • ćwiczenia, testy

Leadership, to szkolenie mające charakter aktywnego i angażującego warsztatu, którego celem jest praktyczne podniesienie Twoich kompetencji przywódczych. Przywództwo, to szkolenie, na którym:

  • zostaniesz zaangażowany/-a do wielu ćwiczeń indywidualnych, zespołowych, prowadzonych w małych grupach, które podniosą Twoje umiejętności efektywnego korzystania z narzędzi lidera w procesie kierowania pracownikami bądź organizacją,
  • będziesz rozwiązywał / -a zadania i studia przypadków dotyczące problematyki przywództwa w zespole i organizacji, dzięki temu dowiesz się jakie skuteczne rozwiązania w kierowaniu podwładnymi i organizacją stosują liderzy biznesu,
  • wygenerujesz pomysły na bycie liderem i wymienisz doświadczenia z innymi uczestnikami szkolenia podczas burzy mózgów i dyskusji moderowanych.

UCZESTNICY

  • menedżerowie/liderzy, którzy chcą wiedzieć, w jaki sposób rozmawiać z pracownikami i jak reagować na opinie, odmowy i trudne sytuacje konfliktowe;
  • osoby zarządzające, dla których istotnym elementem budowania relacji jest rozumienie ludzi i umiejętne reagowanie na sytuacje konfliktowe;
  • liderzy, którzy chcą rozwijać kompetencje związane z asertywną komunikacją

PROGRAM SZKOLENIA:


Rola i zadania lidera - kluczowe pytania lidera zespołu czyli od czego każdy szef powinien zacząć
Cele firm, cele mojego działu a cele mojego podwładnego.
Czym w praktyce się zajmuję, a czym powinienem zajmować się jako przełożony.
Czego oczekuję od mojego zespołu?
Dokąd zmierzam jako szef zespołu?
Jak zamierzam dotrzeć do celu?
Jakie zasoby będą mi potrzebne?
Jakie są słabości i atuty zespołu?
Czego oczekują ode mnie moi zwierzchnicy?

Kompetencje osobowościowe menedżera / lidera
Co powinno wyróżniać menedżera / lidera spośród innych osób?
Umiejętność kierowania sobą
Decyzja: menedżer czy lider - czyli kogo potrzebuje mój zespół?
Rola lidera jako członka zespołu
Autorytet lidera
Zadania lidera w zespole - rozwój partnerstwa i współpracy
Budowanie zaufania lidera w zespole - jakie dokładnie zachowania budują zaufanie pracowników a
jakie je niszczą?

Kim są moi pracownicy?
Czego potrzeba żeby skutecznie motywować pracownika?
Różnice: komunikacja, współpraca w zespole, podejmowanie decyzji

Inspiracje do lepszego motywowania i zarządzania
Zrozumienie ludzkiej natury podstawą skutecznej motywacji, Współczesne wyzwania motywacyjne

Zadanie, jako cel działania zespołu
Czym się różnią cele osobiste od celów zespołu?
Jak komunikować cele
Cele strategiczne i operacyjne
Zadania jako motywator dla pracownika - jak określić zadanie

Różnice między tym, co psychologia wie a tym, co robi biznes
Co motywuje i co demotywuje moich pracowników?
Dwa miasta -czyli o podejściu ludzi do zadań

Podstawowe zasady motywowania zespołu i pracownika
Nowoczesne techniki pracy zespołowej wzmacniające motywację
Dopasowanie do modelu motywacji pracownika
Delegowanie zadań
Odpowiedzialność za wynik
Motywujący feedaback
Praca w kluczowych projektach
Wykorzystanie narzędzi coachingowych w motywowaniu. Nowy pracownik vs. "stary" pracownik.
Jeżeli chcesz poznać charakter człowieka, daj mu władzę.

Umiejętność delegowania zadań
Pierwszy grzech menedżerów
Delegowanie jako narzędzie motywowania
Warunki skutecznego delegowania zadań
Przeszkody w skutecznym delegowaniu
Diagnoza indywidualnych kompetencji w zakresie delegowania uprawnień
Praktyczne wskazówki delegowania zadań pracownikom

Jak zarządzać efektywnością pracownika?
Jak budować odpowiedzialność pracownika za wynik?
Ustalanie celów pracy
Jak docenić (pochwalić) pracownika?
Jak udzielić konstruktywnej krytyki?
Kontrola realizacji zadań
Rozliczanie z realizacji zadań
Badanie przyczyn niepowodzeń

Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji:
Szkolenie w rozwiązywaniu problemów na różnych poziomach.
Podejmowanie decyzji w oparciu o logiczne i strategiczne myślenie.
Umiejętność skutecznego zarządzania zmianą w zespole.
Budowanie efektywnej komunikacji w zespole w kontekście rozwiązywania problemów.

Jak efektywnie pracować z zespołem?
Przekazywanie celów i efektywna organizacja pracy zespołu
Różnica między grupą a zespołem
Cechy efektywnego zespołu
Role zespołowe a motywacja
Odpowiedzialność w zespole

Czas trwania:

2 dni -16 h

Cena szkolenia zawiera:

  • pakiet materiałów szkoleniowych,
  • obiad + przerwy kawowe,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • opcjonalnie: możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia celem omówienia istotnych dla siebie, indywidualnych kwestii


Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study. Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój. Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.


JAK SIĘ ZGŁOSIĆ

Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: [email protected]
AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ NA: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram

Kim jesteśmy?

Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.


Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.

Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG SP> Z O.O.

tel. (33) 300 31 45
[email protected]
www.solberg-szkolenia.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  LEADERSHIP - zarządzanie i przywództwo
27 Lutego 2025 2 201,70 zł