Sprzedaż Marketing Polityka i Gospodarka Zarządzanie Rozwój osobisty Biznes i Przedsiędsiębiorczość Nauka i Edukacja Nieruchomości i Budownictwo IT i Nowe technologie

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

location icon
Katowice Katowice
calendar icon
Od 2 gru 9:00 do 3 gru 17:00
ticket icon
Od 1 955,70 zł

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY I KOMUNIKACJI Z KLIENTEM



Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

➢ poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
➢ nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
➢ nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
➢ poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
➢ zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
➢ poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
➢ zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem

Zobacz jak wiele zyskasz biorąc udział w szkoleniu:

● Zwiększysz swoją efektywność prowadzonych sprzedaży poprzez poznanie i przećwiczenie skutecznych modeli prowadzenia rozmów handlowych,
● Nauczysz się dostosowywać strategię sprzedaży do specyfiki Twoich klientów oraz branży w której pracujesz,
● Zweryfikujesz swoje podejście do prowadzonych szans handlowych, poznając najnowsze wyniki badań w zakresie modelu decyzyjnego oraz myślenia klientów o zakupie,
● Nauczysz się neutralizować początkowe obiekcje klientów
● Będziesz miał okazję poznać i przećwiczyć najskuteczniejsze schematy diagnozy potrzeb klientów (odkrywania ich rzeczywistych korzyści i motywów zakupu),
● Nauczysz się praktycznego budowania skutecznych prezentacji handlowych oraz opracowywania ofert w kontekście zweryfikowanych potrzeb klienta,
● Poznasz efektywne techniki radzenia sobie z obiekcjami klientów
● Nauczysz się stosować kilku skutecznych technik domykania procesów handlowych i dostosujesz te techniki do swojej branży.
● Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
● Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
● Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient - sprzedawca.
● Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
● Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
● Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

Czas trwania:

2 dni -16 h

cena za szkolenie


1590 zł netto/ os +23% VAT

Cena szkolenia zawiera:

• pakiet materiałów szkoleniowych,
• obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkolenia w wersji ONLINE),
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia

PROGRAM:

Dzień pierwszy: SKUTECZNA KOMUNIKACJA I BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM Z KLIENTEM


PROFESJONALNY HANDLOWIEC- Kim właściwie jest?

Budowanie pierwszego wrażenia.

Ja- proaktywny gracz - rzecz o nastawieniu do siebie w roli sprzedawcy.

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Sprzedaż przez telefon vs. sprzedaż bezpośrednia

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

DZISIAJ SPRZEDAŻ TO: RELACJA I KONSEKWENCJA

Skuteczne wykorzystanie relacji z klientami

Dlaczego jedni sprzedawcy są lepsi niż inni w tym co robią?

Moja aktywna rola na każdym etapie sprzedaży

Jak odnosić sukcesy w sprzedaży

Dostrajanie się do Klienta

Błędy w proaktywnym procesie handlowym

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży

Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

SIŁA PYTAŃ W SPRZEDAŻY, CZYLI BADANIE POTRZEB I POCZĄTEK BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA KLIENTA

Język strat i język korzyści klienta

Jaki typ potrzeb naszych potencjalnych klientów jest najsilniejszy?

Dzień drugi: ROZMOWA HANDLOWA I PREZENTOWANIE OFERTY

ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

Motywacje zakupowe klientów.

Co jest ważniejsze - potrzeba klienta czy jego motywacja?

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

Budowanie wartości oferty dla Klienta.

Co jest ważniejsze - potrzeba klienta czy jego motywacja?


Gwarancje SOLBERG:

• gwarancja komfortowej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
• gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
• gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika - powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Metodologia prowadzenia szkolenia:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
- symulacje, mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, - dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

Zasadą pracy na naszych szkoleniach jest wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera ma charakter motywujący, otwierający na rozwój. Małe grupy szkoleniowe pozwalają nam na dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb naszych uczestników.

JAK SIĘ ZGŁOSIĆ

Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: [email protected]
AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ NA: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego



Kim jesteśmy?


Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.

To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 33 300 31 45 lub wyślij zapytanie [email protected]

Zapraszamy do współpracy.


ORGANIZATOR:

GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

[email protected]

www.solberg-szkolenia.pl

Zapraszamy do współpracy.


ORGANIZATOR:

GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

[email protected]

www.solberg-szkolenia.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie - nowoczesne strategie sprzedaży i komunikacji z Klientem 02-03.12.2024r.
25 Listopada 2024, 13:00 1 955,70 zł