Efektywna komunikacja interpersonalna i zarządzanie stresem
KORZYŚCI:
Po ukończeniu zajęć uczestnik:
- jest świadomy znaczenia umiejętności porozumiewania się i jej wpływu nabudowanie relacji międzyludzkich,
- potrafi wykorzystywać zasady poprawnej komunikacji niewerbalnej w budowaniu marki własnej/ autorytetu
- zna techniki zadawania efektywnych pytań oraz korzyści z aktywnego słuchania
- potrafi świadomie zarządzać komunikacją werbalną i niewerbalną,
- zna przyczyny powstawania stresu, jego następstwa oraz możliwości jego redukcji w szybki i skuteczny sposób
- definiuje pojęcie stresu
- charakteryzuje możliwe sposoby kontrolowania emocji
- wskazuje typowe źródła stresu, charakteryzuje sposób ich oddziaływania oraz możliwe sposoby redukowania stresu
- stosuje szybkie i doraźne techniki relaksacyjne w celu zmniejszenia napięcia oraz wykonuje praktyczne ćwiczenia redukujące stres, w zależności od warunków otoczenia
INWESTYCJA:
szkolenie STACJONARNE i ONLINE 1590 zł netto / os + 23 % VAT
Cena obejmuje:
- udział w 2-dniowym szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- karty pracy,
- skrypt poszkoleniowy / e- book,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ankietowe badanie potrzeb uczestnika
- obiad oraz przerwy kawowe*
*dotyczy szkolenia stacjonarnego
PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień 1: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I BUDOWANIE RELACJI
Dzień 1: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I BUDOWANIE RELACJI
EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ ŹRÓDŁEM SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji
Efektywna komunikacja a "bariery" komunikacyjne
Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
Jak się porozumieć, gdy nie ma "chemii" Czym są komunikowania? Ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu
Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego. Macierz zachowań i reakcji a styl osobowościowy
Raport, jako podstawa zrozumienia, budowania relacji oraz wywierania wpływu
KOMUNIKACJA WERBALNA VS. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Anatomia wypowiedzi
Słowa niosą moc - co mówić, aby nas słuchano
Wykorzystanie języka wpływu i perswazji
Fakty a ich interpretacja - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować.
AKTYWNE SŁUCHANIE
Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem.
Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji.
Korzyści z zadawania pytań.
Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów.
Prowadzenie rozmów poprzez zadawanie pytań.
Dzień 2: ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI
ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
Po co nam emocje
ABC emocji - metody pracy
POJĘCIE "STRESU" - POZYTYWNE I NEGATYWNE NASTĘPSTWA JEGO WYSTĘPOWANIA
Czym jest stres?
Typowe objawy stresu - w jaki sposób szybko na nie reagować?
W jaki sposób może wpływać na nasze myślenie i działanie?
TYPOWE ŹRÓDŁA STRESU
Eustres i dystres,
Niska samoocena i jej wpływ na kształtowanie obrazu naszej rzeczywistości,
Sposoby radzenia sobie z krytyką,
Zewnętrzne źródła stresu,
Stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną,
PREZENTACJA TECHNIK I ZARZĄDZANIE STRESEM
Technika relaksacji Jacobsona,
Trening autogenny Schultza,
Techniki oddechowe,
Wyobraźnia jako metoda kontroli poziomu stresu,
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Gwarancje SOLBERG:
- gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
- gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
- gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
www.solberg-szkolenia.pl