Zarządzanie Sprzedaż Komunikacja i wystąpienia publiczne Rozwój osobisty Biznes i Przedsiędsiębiorczość IT i Nowe technologie

Efektywna komunikacja interpersonalna i zarządzanie stresem

location icon
Warszawa Warszawa
calendar icon
Od 27 cze 9:00 do 28 cze 17:00
ticket icon
Od 1 955,70 zł

KORZYŚCI:

Po ukończeniu zajęć uczestnik:

  • jest świadomy znaczenia umiejętności porozumiewania się i jej wpływu nabudowanie relacji międzyludzkich,
  • potrafi wykorzystywać zasady poprawnej komunikacji niewerbalnej w budowaniu marki własnej/ autorytetu
  • zna techniki zadawania efektywnych pytań oraz korzyści z aktywnego słuchania
  • potrafi świadomie zarządzać komunikacją werbalną i niewerbalną,
  • zna przyczyny powstawania stresu, jego następstwa oraz możliwości jego redukcji w szybki i skuteczny sposób
  • definiuje pojęcie stresu
  • charakteryzuje możliwe sposoby kontrolowania emocji
  • wskazuje typowe źródła stresu, charakteryzuje sposób ich oddziaływania oraz możliwe sposoby redukowania stresu
  • stosuje szybkie i doraźne techniki relaksacyjne w celu zmniejszenia napięcia oraz wykonuje praktyczne ćwiczenia redukujące stres, w zależności od warunków otoczenia

INWESTYCJA:

szkolenie STACJONARNE i ONLINE 1590 zł netto / os + 23 % VAT

Cena obejmuje:

  • udział w 2-dniowym szkoleniu,
  • materiały szkoleniowe,
  • karty pracy,
  • skrypt poszkoleniowy / e- book,
  • certyfikat ukończenia szkolenia,
  • ankietowe badanie potrzeb uczestnika
  • obiad oraz przerwy kawowe*

*dotyczy szkolenia stacjonarnego

PROGRAM SZKOLENIA:
Dzień 1: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I BUDOWANIE RELACJI

Dzień 1: KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA I BUDOWANIE RELACJI

EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ ŹRÓDŁEM SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji
Efektywna komunikacja a "bariery" komunikacyjne
Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
Jak się porozumieć, gdy nie ma "chemii" Czym są komunikowania? Ich znaczenie w efektywnej współpracy zespołu
Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego. Macierz zachowań i reakcji a styl osobowościowy
Raport, jako podstawa zrozumienia, budowania relacji oraz wywierania wpływu


KOMUNIKACJA WERBALNA VS. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Anatomia wypowiedzi
Słowa niosą moc - co mówić, aby nas słuchano
Wykorzystanie języka wpływu i perswazji
Fakty a ich interpretacja - skąd się biorą zniekształcenia w komunikacji werbalnej i jak je eliminować.


AKTYWNE SŁUCHANIE
Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem.
Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji.
Korzyści z zadawania pytań.
Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Technika parafrazy a wspólne zrozumienie komunikatów.
Prowadzenie rozmów poprzez zadawanie pytań.

Dzień 2: ZARZĄDZANIE STRESEM I EMOCJAMI

ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
Po co nam emocje
ABC emocji - metody pracy

POJĘCIE "STRESU" - POZYTYWNE I NEGATYWNE NASTĘPSTWA JEGO WYSTĘPOWANIA
Czym jest stres?
Typowe objawy stresu - w jaki sposób szybko na nie reagować?
W jaki sposób może wpływać na nasze myślenie i działanie?


TYPOWE ŹRÓDŁA STRESU
Eustres i dystres,
Niska samoocena i jej wpływ na kształtowanie obrazu naszej rzeczywistości,
Sposoby radzenia sobie z krytyką,
Zewnętrzne źródła stresu,
Stres wywołany niewłaściwą komunikacją interpersonalną,

PREZENTACJA TECHNIK I ZARZĄDZANIE STRESEM
Technika relaksacji Jacobsona,
Trening autogenny Schultza,
Techniki oddechowe,
Wyobraźnia jako metoda kontroli poziomu stresu,

Kim jesteśmy?


Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.

Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.


Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.


Gwarancje SOLBERG:

  • gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
  • gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
  • gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb


Zapraszamy do współpracy.


ORGANIZATOR:

GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG

tel. (33) 300 31 45

[email protected]

www.solberg-szkolenia.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  szkolenie Efektywna komunikacja interpersonalna i zarządzanie stresem 27-28.06.2024
21 Czerwca 2024, 13:00 1 955,70 zł