SOCIAL MEDIA
SOCIAL MEDIA
Ogólnie za social media uznaje się witryny oraz aplikacje dedykowane urządzeniom mobilnym, które pozwalają na tworzenie i wymianę treści pomiędzy poszczególnymi użytkownikami danego portalu bądź aplikacji. Interakcja, która zachodzi, między internautami nie jest ograniczona i odbywa się w czasie rzeczywistym.
PROGRAM SZKOLENIA:
Cele szkolenia:
- przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
- prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
- przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
- przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
- prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media
- Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji
- Facebook /Instagram
- Jakie platformy oprócz Facebooka i Instagrama mogą pasować do komunikacji firmy, którą reprezentujesz?
2. Firmy w mediach społecznościowych
- Kiedy komunikacja jest skuteczna, a kiedy… nie do końca?
- Do kogo powinna być skierowana komunikacja?
- Jak powinna wyglądać dobrze stworzona grafika/film na Social Media?
- Czy na wszystkich kanałach komunikacja powinna być taka sama?
- Czy i jak komunikacja w SM może być biznesowo opłacalna?
3. Organiczne i płatne kampanie w mediach społecznościowych
- Jakie są podstawowe różnice i przesłanki do komunikacji bezpłatnej i płatnej?
- Organiczna komunikacja: czy warto i w jakich okolicznościach?
4. Prowadzenia profilu w mediach społecznościowych oraz kampanie reklamowe
- Kiedy warto komunikować w mediach społecznościowych
- Najważniejsze cele reklamowe i ich omówienie
- Najczęściej popełniane błędy, czyli jak pilnować budżetu, grupy docelowej i poprawności wyświetlania reklam
5. Promowanie na kanałach: reklamy, wydarzenia, grafiki
6. Dyskusja i analiza komunikacji w Social Mediach firm reprezentowanych przez uczestników: analiza, wnioski i rekomendacje
Metodologia prowadzenia szkolenia:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe:
symulacje, - mini- wykłady- ćwiczenia- prace indywidualne, w parach i grupowe, -dyskusje moderowane przez trenera, - burze mózgów,- case study.
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych. Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań.
Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
! Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Uczestnicy
Szkolenie jest przeznaczone przede wszystkim dla:
- - właścicieli firm
- - przedstawicieli handlowych
- - sprzedawców bezpośrednich
- - pracownicy administracyjne
- - osób pracujących w marketingu, chcących poznać techniki tworzenia wizerunku marki osobistej/ firmy w social media Facebook, Instagram,
- - dla osób chcących podnieść kompetencje związane z budowaniem i rozwijaniem marki własnej/firmy
- - dla osób chcących podnieść kompetencje budowania autorytetu, silnego wizerunku i wzbudzania emocj, oraz chcących poznać trendy w social mediach
- - dla osób chcących podnieś swoje nawyki w promowaniu oraz sprzedaży usług/produktów w social media
Inwestycja
1440 ZŁ NETTO / on + 23% VAT
Cena obejmuje:
• pakiet materiałów szkoleniowych,
• obiad + przerwy kawowe (nie dotyczy szkolenia ONLINE),
• certyfikat ukończenia szkolenia,
• możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w dniu szkolenia
• ankietowe badanie potrzeb uczestnika, tak by dostosować szkolenie do indywidualnych potrzeb grupy
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Gwarancje SOLBERG:
- gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
- gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
- gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
JAK SIĘ ZGŁOSIĆ
Celem dokonania zgłoszenia proszę o przesłanie karty zamówienia na adres: [email protected]
AKTUALNY HARMONOGRAM SZKOLEŃ OTWARTYCH ZNAJDZIESZ NA: https://solberg-szkolenia.pl/#harmonogram
Zapraszamy do współpracy.
Planujesz przeszkolić więcej osób, z chęcią przygotujemy ofertę szkolenia zamkniętego
Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
www.solberg-szkolenia.pl