ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - SKUTECZNA KOMUNIKACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM -SKUTECZNA KOMUNIKACJA I DELEGOWANIE ZADAŃ
KORZYŚCI:
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- Uświadomią sobie znaczenie umiejętności porozumiewania się i jej wpływu nabudowanie relacji międzyludzkich.
- Nauczą się wykorzystywać zasady poprawnej komunikacji niewerbalnej w budowaniu marki własnej/ autorytetu.
- Poznają techniki zadawania efektywnych pytań oraz korzyści z aktywnego słuchania
- Nauczą się świadomego zarządzania komunikacją werbalną i niewerbalną,
- Zdobędą praktyczne umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
- Zapoznają się z zasadami asertywnej komunikacji
- Nauczą się wykorzystywać inteligencję emocjonalną w celu poprawy komunikacji interpersonalnej
- Nabędą umiejętności kierowania zespołem.
- Poznają style kierowania.
- Zdobędą narzędzia pozwalające budować relacje i zaufanie wpływającą na pozytywną atmosferę w pracy.
- Poznają metody skutecznego delegowania zadań
- Nauczą się zasad budowania informacji zwrotnej.
- Poprawią komunikację z pracownikami
INWESTYCJA:
szkolenie STACJONARNE i ONLINE 1590 zł netto / os + 23 % VAT
Cena obejmuje:
- udział w 2-dniowym szkoleniu,
- materiały szkoleniowe,
- karty pracy,
- skrypt poszkoleniowy / e- book,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ankietowe badanie potrzeb uczestnika
- obiad oraz przerwy kawowe*
*dotyczy szkolenia stacjonarnego
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ PIERWSZY :
MODUŁ 1: EFEKTYWNE KOMUNIKOWANIE SIĘ ŹRÓDŁEM SUKCESÓW W BUDOWANIU RELACJI
Znaczenie komunikowania się w budowaniu relacji
Efektywna komunikacja a "bariery" komunikacyjne
Komunikacja to nie tylko słowa, jak wykorzystać świadomie przekaz niewerbalny
Jak się porozumieć, gdy nie ma "chemii" Czym są komunikowania? Ich znaczenie w efektywnej
współpracy zespołu
Autodiagnoza własnego stylu komunikacyjnego. Macierz zachowań i reakcji a styl osobowościowy
MODUŁ 2: KOMUNIKACJA WERBALNA VS. KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
Anatomia wypowiedzi
Słowa niosą moc - co mówić, aby nas słuchano
Wykorzystanie języka wpływu i perswazji
MODUŁ 3: AKTYWNE SŁUCHANIE
Znaczenie słuchania - zasady rządzące aktywnym słuchaniem.
Sztuka zadawania pytań - siła DOBRYCH pytań w komunikacji.
Korzyści z zadawania pytań.
Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami.
Prowadzenie rozmów poprzez zadawanie pytań.
MODUŁ 4: ASERTYWNA KOMUNIKACJA W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH
Czym jest asertywność?
Asertywne wyrażanie oczekiwań - komunikat JA.
Egzekwowanie własnych praw i ustanawianie granic psychologicznych.
Metody mówienia NIE w ujęciu asertywnym
Nierealne żądania. Obrona przed szantażem, manipulacją i agresją.
Jak skutecznie kontrolować rozmowę?
Asertywna komunikacja bez nieporozumień. Informacja zwrotna i inne komunikaty asertywne .
DZIEŃ DRUGI :
MODUŁ 1: UMIEJĘTNOŚCI KIEROWANIA ZESPOŁEM
Style kierowania.
Autodiagnoza własnego stylu kierowania, diagnoza osobistego potencjału kierowania zespołem.
Jak mój styl wpływa na poszczególnych pracowników oraz cały zespół.
Jaki styl kierowania przyjąć w konkretnych sytuacjach - warsztaty.
Styl w którym czuję się najlepiej w sytuacjach trudnych, analiza.
Właściwa postawa kierownika
MODUŁ 2: BUDOWANIE RELACJI
Budowanie zaufania wśród podwładnych
Budowanie relacji ze współpracownikami
Relacja szef- kolega
Świadome budowanie relacji - co wolno, a czego unikać
MODUŁ 3: ROZPOZNANIE POTRZEB PRACOWNIKÓW
Różnice w oczekiwaniach pracownika i przełożonego
Rodzaje wsparcia, które przełożony może dać pracownikowi
Komunikacja i atmosfera w zespole- kluczowym elementem współpracy zespołowej
MODUŁ 4: WZMACNIANIE ZAANGAŻOWANIA ZESPOŁU I PRACOWNIKÓW
Motywujący feedback - "informacja zwrotna" (pochwała, konstruktywna krytyka)
Motywowanie pracowników
MODUŁ 5: DELEGOWANIE ZADAŃ
Zlecenie zadań i efektywne ich egzekwowanie
Radzenie sobie z oporem pracownika w przyjmowaniu zadań
Zarządzanie zadaniami
Kim jesteśmy?
Grupę Szkoleniowa SOLBERG tworzą ludzie, którzy w branży szkoleniowej pracują od lat. Nasi trenerzy posiadają często ponad 20-letnie doświadczenie w branży szkoleniowej. Jesteśmy dynamiczni, otwarci, kreatywni a naszą wspólną pasją jest organizowanie szkoleń.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG to zespół wyselekcjonowanych trenerów, coachów, doradców i wysokiej klasy ekspertów posiadających doskonałe przygotowanie merytoryczne, wybitne zdolności dydaktyczne oraz bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych.
Co ważne, trenerzy systematycznie podnoszą swoje kwalifikacje zawodowe, by inspirować naszych Klientów do osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Posiadają również ugruntowane doświadczenie szkoleniowe, w ramach którego wypracowali wiele aktywizujących i niestandardowych metody pracy, docenianych przez uczestników.
Atutem naszej kadry jest również wieloletnie doświadczenie w realizacji usług doradczo- szkoleniowych w zakresie rozwoju organizacji. To kreatywni profesjonaliści potrafiący spojrzeć na funkcjonowanie organizacji, jak i pracowników z wielu perspektyw.
Gwarancje SOLBERG:
- gwarancja małej grupy, tak by skupić się maksymalnie na każdym uczestniku
- gwarancja warsztatowej formy szkolenia, tak by zwiększyć efektywność szkolenia
- gwarancja indywidualnego podejścia do każdego uczestnika- powiedz nam o swoich oczekiwaniach a dostosujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Zapraszamy do współpracy.
ORGANIZATOR:
GRUPA SZKOLENIOWA SOLBERG SP. Z O.O.
tel. (33) 300 31 45