Szkolenie otwarte "Telemarketing - jak inicjować kontakt z potencjalnym klientem"
Szkolenie, które odmieni Twój sposób prowadzenia pierwszej rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Weź udział w szkoleniu i sprawdź, jak możesz wyróżnić się na tle nudnych telemarketerów.
🟥 PROGRAM SZKOLENIA
Moduł 1. Sprzedaż przez telefon - wprowadzenie do tematu
- "Zimne telefony" jako jedno z narzędzi wykorzystywanych na etapie prospectingu - specyfika najtrudniejszego "czerwonego" etapu sprzedaży
- Typowe błędy telemarketerów na etapie prospectingu - co wywołuje irytację klienta i sprawia, że już od początku nie chce on rozmawiać ze sprzedawcą
- Typowe reakcje, blokady i obiekcje klientów na etapie prospectingu - co wywołuje bezradność u sprzedawcy i sprawia, że unika on "zimnych telefonów"
- Źródła skuteczności w sprzedaży telefonicznej - co sprzedawca musi przemyśleć i dopracować zanim chwyci za telefon
Moduł 2. Skuteczna rozmowa telefoniczna - instrukcja krok po kroku
- Scenariusz rozmowy telefonicznej skupionej wokół "propozycji wartości" dla klienta
- Czym jest "propozycja wartości" - czyli ile jesteś wart dla potencjalnego kontrahenta i jakie masz argumenty, aby skłonić go do wysłuchania oraz działania
- Research o kliencie - dlaczego warto coś więcej wiedzieć o swoim rozmówcy (jak zbierać i wykorzystać informacje o danej firmie i branży)
- "Mam już dostawcę…" - jak konstruktywnie reagować na najpopularniejszą reakcję klienta
- "Nie jestem zainteresowany…" - jak asertywnie reagować na taką obiekcję rozmówcy
- "Proszę wysłać mi to na maila…" - co zrobić, aby nie dać się wysłać do kosza
Moduł 3. Pułapki w pracy telemarketera
- Kontakt z sekretariatem - jak rozmawiać z człowiekiem "pierwszego kontaktu"
- E-mail po "zimnym telefonie" - co i jak napisać w pierwszym e-mailu, aby trafić w potrzeby klienta, zdobyć jego uwagę i zachęcić go do zapoznania się z naszą ofertą
🟥 DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU?
- Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
- Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
- Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
- Szkolenie odbędzie się, nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
PAKIET MINI - 690 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
PAKIET STANDARD - 840 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
PAKIET PREMIUM - 1090 zł netto
- Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
- Materiały
- Imienne zaświadczenie
- Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
- Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
- Indywidualny coaching [1h]
🟥 ZAŚWIADCZENIE DLA UCZESTNIKA
🟥 PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile trwa szkolenie?
Szkolenie trwa 1 dzień. Spotykamy się w godzinach 9:00 - 16:00 i pracujemy w 4 blokach, każdy po 90 minut.
Na czym polega GWARANCJA JAKOŚCI?
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy. Aby skorzystać z tej gwarancji wystarczy, że poinformujesz trenera o swoim niezadowoleniu zaraz po zakończeniu pierwszej części. Dzięki temu nie będziesz musiał brać udziału w dalszych zajęciach, a środki zostaną zwrócone.
Jakie są wymagania sprzętowe?
Zajęcia odbywają się w formie spotkania zorganizowanego w wirtualnej sali szkoleniowej. Aby uczestniczyć w nich potrzebujesz jedynie laptopa (komputera) z dostępem do internetu (preferowane stałe łącze). Zajęcia zorganizowane są w formie warsztatu, a taka forma zakłada Twój aktywny udział w nich. Stawiamy na ćwiczenia i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami. Dlatego ważne jest, aby Twój komputer był wyposażony w kamerę i mikrofon.
🟥 KONTAKT