Marketing Sprzedaż Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie Nauka i Edukacja

Szkolenie otwarte "Telemarketing - jak inicjować kontakt z potencjalnym klientem"

location icon
ONLINE
calendar icon
Od 6 gru 9:00 do 6 gru 16:00
ticket icon
Od 848,70 zł

Szkolenie, które odmieni Twój sposób prowadzenia pierwszej rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Weź udział w szkoleniu i sprawdź, jak możesz wyróżnić się na tle nudnych telemarketerów.


🟥 PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1. Sprzedaż przez telefon - wprowadzenie do tematu

  • "Zimne telefony" jako jedno z narzędzi wykorzystywanych na etapie prospectingu - specyfika najtrudniejszego "czerwonego" etapu sprzedaży
  • Typowe błędy telemarketerów na etapie prospectingu - co wywołuje irytację klienta i sprawia, że już od początku nie chce on rozmawiać ze sprzedawcą
  • Typowe reakcje, blokady i obiekcje klientów na etapie prospectingu - co wywołuje bezradność u sprzedawcy i sprawia, że unika on "zimnych telefonów"
  • Źródła skuteczności w sprzedaży telefonicznej - co sprzedawca musi przemyśleć i dopracować zanim chwyci za telefon

Moduł 2. Skuteczna rozmowa telefoniczna - instrukcja krok po kroku

  • Scenariusz rozmowy telefonicznej skupionej wokół "propozycji wartości" dla klienta
  • Czym jest "propozycja wartości" - czyli ile jesteś wart dla potencjalnego kontrahenta i jakie masz argumenty, aby skłonić go do wysłuchania oraz działania
  • Research o kliencie - dlaczego warto coś więcej wiedzieć o swoim rozmówcy (jak zbierać i wykorzystać informacje o danej firmie i branży)
  • "Mam już dostawcę…" - jak konstruktywnie reagować na najpopularniejszą reakcję klienta
  • "Nie jestem zainteresowany…" - jak asertywnie reagować na taką obiekcję rozmówcy
  • "Proszę wysłać mi to na maila…" - co zrobić, aby nie dać się wysłać do kosza

Moduł 3. Pułapki w pracy telemarketera

  • Kontakt z sekretariatem - jak rozmawiać z człowiekiem "pierwszego kontaktu"
  • E-mail po "zimnym telefonie" - co i jak napisać w pierwszym e-mailu, aby trafić w potrzeby klienta, zdobyć jego uwagę i zachęcić go do zapoznania się z naszą ofertą


🟥 DLACZEGO WARTO WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU?

  • Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
  • Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
  • Jeżeli szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
  • Szkolenie odbędzie się, nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.

🟥 PAKIETY CENOWE

PAKIET MINI - 690 zł netto

  • Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
  • Materiały
  • Imienne zaświadczenie

PAKIET STANDARD - 840 zł netto

  • Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
  • Materiały
  • Imienne zaświadczenie
  • Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
  • Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"

PAKIET PREMIUM - 1090 zł netto

  • Udział w szkoleniu (1 dzień/7h)
  • Materiały
  • Imienne zaświadczenie
  • Wideoszkolenie "Organizacja procesu sprzedaży"
  • Wideoszkolenie 'Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania"
  • Indywidualny coaching [1h]


🟥 ZAŚWIADCZENIE DLA UCZESTNIKA


🟥 PYTANIA I ODPOWIEDZI

Ile trwa szkolenie?

Szkolenie trwa 1 dzień. Spotykamy się w godzinach 9:00 - 16:00 i pracujemy w 4 blokach, każdy po 90 minut.

Na czym polega GWARANCJA JAKOŚCI?

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy. Aby skorzystać z tej gwarancji wystarczy, że poinformujesz trenera o swoim niezadowoleniu zaraz po zakończeniu pierwszej części. Dzięki temu nie będziesz musiał brać udziału w dalszych zajęciach, a środki zostaną zwrócone.

Jakie są wymagania sprzętowe?

Zajęcia odbywają się w formie spotkania zorganizowanego w wirtualnej sali szkoleniowej. Aby uczestniczyć w nich potrzebujesz jedynie laptopa (komputera) z dostępem do internetu (preferowane stałe łącze). Zajęcia zorganizowane są w formie warsztatu, a taka forma zakłada Twój aktywny udział w nich. Stawiamy na  ćwiczenia i wymianę doświadczeń z innymi uczestnikami.  Dlatego ważne jest, aby Twój komputer był wyposażony w kamerę i mikrofon.


🟥 KONTAKT

www.szkolaprofesjonalnejsprzedazy.pl

[email protected]

tel. 516 129 149

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  Pakiet MINI (udział w szkoleniu)
już niedostępne 848,70 zł -
  PAKIET STANDARD (udział w szkoleniu + materiały wideo)
już niedostępne 1 033,20 zł -
  Pakiet PREMIUM (udział w szkoleniu + materiały wideo + indywidualne konsultacje)
już niedostępne 1 340,70 zł -