MARCUS Dobra Kreacja
MARCUS Dobra kreacja
Opis:
Zrobiliście przetarg i przynieśli ci kreację.
Dobrą?
Czasem trudno powiedzieć, ale możemy pomóc. Przyjdź na szkolenie i naucz się rozpoznać świetny pomysł od czegoś, co jako świetne agencja spróbuje ci wcisnąć. Pokażemy ci, skąd biorą się insighty, idee i pomysły, a kiedy skończysz - zostaniesz postrachem agencji reklamowych. Bo zaczniesz kumać, jak to wszystko działa.
I. Opis szkolenia
Szkolenie pozwoli Ci zgłębić tajniki skutecznych strategii reklamowych oraz nauczy cię, jak odróżniać dobre pomysły od przeciętnych. Podczas szkolenia dowiesz się, jakie są rodzaje strategii reklamowych i jakie efekty mogą przynieść. Przedstawimy różnorodne typy pomysłów reklamowych, ilustrując je praktycznymi przykładami. Wnioski, które wyciągniesz, pomogą Ci w tworzeniu efektywnych briefów, wypełnionych kluczowymi elementami, takimi jak RTB, cele, przykłady i marzenia. Nauczysz się, jak konstruować briefy, które skutecznie komunikują Twoje oczekiwania do działu kreatywnego. W części warsztatowej będziesz miał okazję przećwiczyć tworzenie briefów, szukanie insightów i rozwijanie kreatywnych idei. To szkolenie wyposaży Cię w umiejętności, dzięki którym będziesz w stanie rozpoznać i docenić wartościową kreację, a także uniknąć nieefektywnych kampanii reklamowych.
II. Czy to szkolenie jest dla Ciebie?
Szkolenie adresowane jest do:
- Marketerów chcących rozwinąć swoje umiejętności w zakresie oceny kreacji reklamowej
- Specjalistów z obszaru marketingu i reklamy
- Przedsiębiorców, którzy pragną zwiększyć skuteczność swoich kampanii reklamowych
- Osób odpowiedzialnych za tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych
II. Program szkolenia
- Rodzaje strategii reklamowych
- Przegląd różnych strategii reklamowych
- Skutki i rezultaty różnych podejść
- Typy pomysłów reklamowych
- Przykłady i analiza skutecznych kampanii
- Co wyróżnia dobrą kreację reklamową?
- Tworzenie efektywnego briefu
- Kluczowe elementy briefu: RTB, cele, przykłady i marzenia
- Jakie informacje powinny się znaleźć w briefie, aby osiągnąć zamierzony efekt?
- Warsztaty praktyczne
- Szukanie insightów i rozwijanie kreatywnych idei
- Kluczowa rola idei kreatywnej w tworzeniu skutecznych pomysłów
IV. Efekty szkolenia
Dowiesz się, jak rozpoznawać i oceniać skuteczne strategie reklamowe oraz kreacje. Zrozumiesz, jakie elementy są niezbędne w briefie, aby zapewnić efektywną komunikację z działem kreatywnym. Nauczysz się, jak szukać insightów i rozwijać idee kreatywne, które będą kluczem do sukcesu Twoich kampanii. Po ukończeniu szkolenia będziesz wyposażony w umiejętności, które pozwolą Ci tworzyć skuteczne briefy i rozpoznawać wartościową kreację reklamową, co pomoże Ci unikać nieefektywnych kampanii.
Prowadzący:
Jacek Stefanowicz