MARCUS Międzypokoleniowo
Biuro ONE House
Od 20 lut 9:00 do 20 lut 17:00
Od 1 200,00 zł
MARCUS Międzypokoleniowo
Od Alphy po Boomersa: czy (i kiedy) jednoczesna komunikacja do przedstawicieli różnych pokoleń ma sens?
Sharpowska strategia komunikacji w praktyce: rola personalizacji i targetowania w kampaniach reklamowych.
OPIS SZKOLENIA
W czasie szkolenia zdefiniujemy poszczególne segmenty konsumentów w szerokiej grupie przez pryzmat pokoleniowy. Pokażemy różnice i podobieństwa w konsumpcji mediów, rodzaj i sposób komunikacji w określonych segmentach grup oraz strategie kosztowe wykorzystywanych kanałów/ narzędzi.
Cele szkolenia:
- Wyjaśnienie, dlaczego szeroka komunikacja nie zawsze spełnia wyznaczone cele marketingowe.
- Pokazanie, jak właściwie komunikować do poszczególnych segmentów.
- Pokazanie, jak efektywnie komunikować się do szerokich grup docelowych, wykorzystując specyfikę różnych segmentów wiekowych w kontekście konsumpcji mediów.
ADRESACI SZKOLENIA (w sekcji Czy to szkolenie jest dla Ciebie?)
Szkolenie jest kierowane do:
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
- Dowiesz się, kiedy szerokie podejście do grupy docelowej jest złotym środkiem.
- Poznasz różnice w komunikacji do poszczególnych grup wiekowych.
- Poznasz główne platformy komunikacji w różnych grupach wiekowych wraz z oceną ich efektywności kosztowej.
- Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w ramach wszystkich segmentów.
- 1.Wprowadzenie słuchaczy w realia danego pokolenia: jego kulturę, modę i szeroko rozumiane trendy.
- 2.Pokazanie różnic i wspólnych cech dla poszczególnych pokoleń.
- 3.Przyjrzenie się bliżej, w jaki sposób przedstawiciele danego pokolenia konsumują media. Przykłady jak branża postrzega poszczególne segmenty przez pryzmat reklamy.
- 4.Przyjrzenie się kosztom związanym z komunikowaniem się do poszczególnych segmentów.
- 5.Krótkie podsumowanie.