MARCUS Międzypokoleniowo

location icon
Biuro ONE House BOBROWIECKA 8, Warszawa
calendar icon
Od 20 lut 9:00 do 20 lut 17:00
ticket icon
Od 1 200,00 zł

MARCUS Międzypokoleniowo


Od Alphy po Boomersa: czy (i kiedy) jednoczesna komunikacja do przedstawicieli różnych pokoleń ma sens?

Sharpowska strategia komunikacji w praktyce: rola personalizacji i targetowania w kampaniach reklamowych.

OPIS SZKOLENIA

W czasie szkolenia zdefiniujemy poszczególne segmenty konsumentów w szerokiej grupie przez pryzmat pokoleniowy. Pokażemy różnice i podobieństwa w konsumpcji mediów, rodzaj i sposób komunikacji w określonych segmentach grup oraz strategie kosztowe wykorzystywanych kanałów/ narzędzi.

Cele szkolenia:

  • Wyjaśnienie, dlaczego szeroka komunikacja nie zawsze spełnia wyznaczone cele marketingowe.
  • Pokazanie, jak właściwie komunikować do poszczególnych segmentów.
  • Pokazanie, jak efektywnie komunikować się do szerokich grup docelowych, wykorzystując specyfikę różnych segmentów wiekowych w kontekście konsumpcji mediów.

ADRESACI SZKOLENIA (w sekcji Czy to szkolenie jest dla Ciebie?)

Szkolenie jest kierowane do:


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA

  • Dowiesz się, kiedy szerokie podejście do grupy docelowej jest złotym środkiem.
  • Poznasz różnice w komunikacji do poszczególnych grup wiekowych.
  • Poznasz główne platformy komunikacji w różnych grupach wiekowych wraz z oceną ich efektywności kosztowej.
  • Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w ramach wszystkich segmentów.
  • Pracowników działów marketingu i komunikacji zajmujących się komunikacją marketingową
  • Specjalistów i managerów zarządzających komunikacją marki, odpowiedzialnych za wyniki sprzedażowe

  • AGENDA SZKOLENIA (program)

    • 1.Wprowadzenie słuchaczy w realia danego pokolenia: jego kulturę, modę i szeroko rozumiane trendy.
    • 2.Pokazanie różnic i wspólnych cech dla poszczególnych pokoleń.
    • 3.Przyjrzenie się bliżej, w jaki sposób przedstawiciele danego pokolenia konsumują media. Przykłady jak branża postrzega poszczególne segmenty przez pryzmat reklamy.
    • 4.Przyjrzenie się kosztom związanym z komunikowaniem się do poszczególnych segmentów.
    • 5.Krótkie podsumowanie.
  • Dołącz do wydarzenia

    Dołącz do wydarzenia
      Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
      BILET NA SZKOLENIE MARCUS Międzypokoleniowo
    20 Lutego 2025, 17:00 1 200,00 zł