MARCUS Multiscreen AD

location icon
Biuro ONE House sp. z o.o. Bobrowiecka 8, Warszawa
calendar icon
Od 16 kwi 9:00 do 16 kwi 17:00
ticket icon
Od 1 200,00 zł

MARCUS Multiscreen Ad

Dowiedz się, jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.

OPIS SZKOLENIA

Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat planowania i realizacji kampanii mediowych z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.

Jakie są zadania szkolenia?

  • Przedstawienie ewolucji treści Video w Polsce - zarówno w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
  • Omówienie poszczególnych kanałów komunikacji i grup docelowych, które je wybierają z uwzględnieniem informacji, jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
  • Omówienie różnic w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i sposób połączenia ich tak, by przyniosły efekt synergii
  • Prezentacja słabych i mocnych stron kanałów komunikacji - TV i Video Online
  • Pokazanie, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność

ADRESACI SZKOLENIA

Szkolenie kierowane jest do:

  • Specjalistów i managerów działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
  • Właścicieli firm budujących własne marki
  • Osób współpracujących z domami mediowymi
  • Zainteresowanych komunikacją marketingową i rynkiem mediów

AGENDA SZKOLENIA (program)

Moduł 1. Ewolucja Video w Polsce

  • Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
  • COVID-19 - zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
  • Rynek Video Online - jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?

Moduł 2. Video w kontekście widza i użytkownika

  • Tło kulturowe w Polsce - czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
  • Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi - nie tylko TikTok
  • Konstrukcja komunikatu - czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?

Moduł 3.Planowanie i realizacja kampanii Video

  • Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją - na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
  • Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
  • Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych - czy coś takiego istnieje?

Moduł 4.Przyszłość

  • Ewolucja kilku sekund - co można powiedzieć w 15"?
  • Viral i challenge vs treści eksperckie - w którą stronę idziemy?
  • Algorytmy platform dystrybucji treści - powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
  • Memy, gify i plagiaty - komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media

Efekty szkolenia

  • Zobaczysz, jak przebiega ewolucja treści Video w Polsce - zarówno w kontekście nadawców, jak i reklamodawców
  • Dowiesz się, jacy użytkownicy najchętniej wybierają poszczególne kanały i jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do Twojej grupy docelowej
  • Poznasz różnice w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i dowiesz się, jak wykorzystać ich synergię
  • Poznasz słabe i mocne strony każdego z kanałów komunikacji - TV i Video Online
  • Dowiesz się, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  BILET NA SZKOLENIE MARCUS Multiscreen Ad
13 Kwietnia 2026, 23:59 1 200,00 zł