Marcus CX, UX & SXO Design
MARCUS CX, UX & SXO Design
Dlaczego doświadczenie użytkownika jest istotnym punktem dla Twojego Klienta? Wejdź razem z nami w świat CX, UX i SXO i dowiedz się, dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu. Zacznij dbać o ruch użytkowników na stronie i pozwól im do siebie wrócić.
OPIS SZKOLENIA
Dzięki uczestnictwu w szkoleniu, poznasz świat doświadczeń klienta (CX), projektowania doświadczeń użytkownika (UX) oraz optymalizacji dla wyszukiwarek (SXO) i ich kluczowe znaczenie w erze cyfrowej Nauczysz się oceniać użyteczność swoich produktów, odkrywać wartościowe momenty "aha" oraz wprowadzać codzienne dobre praktyki, które pomogą Ci lepiej zrozumieć i spełnić oczekiwania swoich klientów. Dzięki warsztatowej formie szkolenia będziesz mieć okazję przećwiczyć w praktyce optymalizację UX i CX w Twoim biznesie.
ADRESACI SZKOLENIA (część zatytułowana Czy to szkolenie jest dla Ciebie)
Szkolenie adresowane jest do:
- Osób chcących zapoznać się z CX, UX i SXO
- Specjalistów z obszaru e-commerce i digital marketingu
- Przedsiębiorców, którzy chcą zwiększyć konwersję biznesu w Internecie
Osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę z obszaru konwersji i jej optymalizacji
AGENDA SZKOLENIA (program)
- 1.Czym jest projektowanie doświadczeń?
• Czym jest CX w świecie Digitalu?
• Pojęcie UX design - jak doświadczamy produktu?
• Czym jest projektowanie zorientowanie na klienta?
• UX a CX z perspektywy firmy. Na co zwrócić uwagę? - 2.UX i CX twoim biznesie - jak pozwoli Ci się wyróżnić?
• Jak ocenić użyteczność swoich produktów?
• Moment "aha" - czym jest, jak go odkryć i jaką ma wartość dla biznesu? - • Sprawdźmy UX i CX w Twoim biznesie - część warsztatowa
- 3.Dotarcie do użytkownika - SXO
• Wprowadzenie do SXO
• Zrozumienie użytkownika
• SXO i struktura strony
• Mierzenie sukcesu SXO - 4.Codzienne dobre praktyki
- • Serwis dopasowany dla seniorów
• Ważne aspekty WCAG
• Dopasuj konwersję w sklepie
• Drogi Kliencie Wracaj! - czyli dobre praktyki po zakupie
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA
Dowiesz się, czym jest CX, UX i SXO oraz dlaczego warto go wykorzystać w świecie digitalu.
Zobaczysz, dlaczego ruch użytkownika na Twojej stronie jest istotny oraz jaki ma wpływ na ścieżkę zakupową.
Dowiesz się, jak ważne jest dbanie o użytkownika w trakcie konwersji jak i po jej zakończeniu.
Dowiesz się, dlaczego testy i badania użytkowników są istotne dla Twojego biznesu.