MARCUS Multiscreen Ad
Biuro ONE House sp. z o.o.
Od 27 cze 9:00 do 27 cze 17:00
Od 1 200,00 zł
MARCUS Multiscreen Ad
OPIS SZKOLENIA NA HEADER
Dowiedz się, jak efektywnie planować kampanie mediowe z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.
OPIS SZKOLENIA
Celem szkolenia jest poszerzenie wiedzy uczestników szkolenia na temat planowania i realizacji kampanii mediowych z zastosowaniem kanałów komunikacji - TV i Video Online.
Jakie są zadania szkolenia?
- Przedstawienie ewolucji treści Video w Polsce - zarówno w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
- Omówienie poszczególnych kanałów komunikacji i grup docelowych, które je wybierają z uwzględnieniem informacji, jak wykorzystać tę wiedzę w kontekście planowania dotarcia do wybranej grupy docelowej
- Omówienie różnic w planowaniu komunikacji w poszczególnych kanałach i sposób połączenia ich tak, by przyniosły efekt synergii
- Prezentacja słabych i mocnych stron kanałów komunikacji - TV i Video Online
- Pokazanie, jak konstruować komunikat reklamowy, aby zwiększyć jego efektywność
ADRESACI SZKOLENIA
Szkolenie kierowane jest do:
- §Specjalistów i managerów działów marketingu, którzy chcą efektywnie planować kampanie mediowe
- §Właścicieli firm budujących własne marki
- §Osób współpracujących z domami mediowymi
- §Zainteresowanych komunikacją marketingową i rynkiem mediów
AGENDA SZKOLENIA (program)
Moduł 1. Ewolucja Video w Polsce
- 1.Jak zmieniał się rynek telewizyjny i Video Online na przestrzeni lat?
- 2.COVID-19 - zmiany, zmiany, zmiany. Pytanie, na ile trwałe?
- 3.Rynek Video Online - jak wykorzystać video do realizacji celów kampanijnych?
Moduł 2. Video w kontekście widza i użytkownika
- 1.Tło kulturowe w Polsce - czyli jak to, ile mamy lat wpływa na nasz odbiór treści Video
- 2.Niejednorodność grup: seniorzy to nie tylko TVP a młodzi - nie tylko TikTok
- 3.Konstrukcja komunikatu - czy każda platforma wymaga oddzielnej kreacji? Czy i jak dostosowywać komunikat pod poszczególne grupy? Czy zawsze innowacja jest najlepszą ścieżką?
Moduł 3.Planowanie i realizacja kampanii Video
- 1.Wskaźniki TV & Video wraz z interpretacją - na co zwracać uwagę? Jak ewaluować oferty od Agencji?
- 2.Planowanie TV & Video kiedyś i dziś: masowy zasięg czy precyzyjne dotarcie?
- 3.Idealny udział Video Online i Telewizji w działaniach mediowych - czy coś takiego istnieje?
Moduł 4.Przyszłość
- 1.Ewolucja kilku sekund - co można powiedzieć w 15"?
- 2.Viral i challenge vs treści eksperckie - w którą stronę idziemy?
- 3.Algorytmy platform dystrybucji treści - powiedz, co oglądasz, a dowiesz się, kim jesteś?
- 4.Memy, gify i plagiaty - komentarze do rzeczywistości, czyli jak Video przenika się z Social Media