MARCUS SOCIAL MEDIA Czy Social Media sprzedają?
ONE House
Od 13 paź 9:00 do 13 paź 17:00
MARCUS SOCIAL MEDIA
Czy Social Media sprzedają?
Poziom: Średniozaawansowany
Dla kogo?
- Pracownicy działu marketingu i komunikacji, zajmujący się wizerunkiem marki w Internecie.
- Specjaliści i managerowie zarządzający komunikacją marki w social media.
- Osoby, które chcą zwiększyć przychody w swojej firmie, dzięki skutecznym działaniom social mediowym.
- Przedsiębiorcy zajmujący się budowaniem swojego biznesu.
Czego się dowiesz?
- Dowiesz się, na jakich profilach w mediach społecznościowych powinna być obecna Twoja marka.
- Nauczysz się, jak tworzyć treści w social media, które wyróżnią Twoją markę na tle konkurencji.
- W praktyce poznasz, jakich narzędzi social media używać, by skutecznie docierać do odbiorców.
- Odkryjesz aktualne trendy oraz inspirujące działania marek w social media i influencer marketingu.
Agenda
Moduł I Algorytmy i trendy
- Algorytmy poszczególnych platform: czym różni się Facebook od TikToka, co łączy LinkedIn i Instagram?
- Formaty i formy contentu.
- Trendy i nowości w poszczególnych platformach.
- Case Study i warsztat.
Moduł II Strategia komunikacji social media
- Od czego zacząć? Analiza marki i konkurencji.
- Jak poznać odbiorcę?
- Jak określić i realizować cele w social mediach?
- Jak planować działania, które zrealizują założone cele?
- Case Study i warsztat.
Moduł IIIDziałania organiczne i płatne
- Czy istnieje dobra kampania bez budżetu?
- Działania świadomościowe a sprzedażowe.
- Podstawy systemu reklamowego: formaty reklamowe i sposoby rozliczania kampanii.
- Social media w szerszej kampanii digital.
- Case Study i warsztat.
Moduł IV Komunikacja w dwie strony
- Influencer Marketing - jak robić (i rozliczać) to dobrze?
- RTMy - czym są, a czym nie są?
- Moderacja i scenariusze kryzysowe.
- Case Study i warsztat.
MARCUS Academy
Sprawdź Nas na: https://marcusacademy.pl/