#31 MoM - Merytorycznie o Marketingu
Spotkania MoM - Merytorycznie o Marketingu powróciły!!
Nie mogło być inaczej! Jeśli tak samo jak my nie mogliście się doczekac powrotu najbardziej merytorycznych spotkań o marketingu w tej części Polski- zapraszamy!
Nie wiesz czym są konferencje MoM - Merytorycznie o Marketingu?
Nic nie szkodzi! Sprawdź poniższy opis i przekonaj się, że i Ciebie nie może zabraknąć na najbliższym spotkaniu!
Merytorycznie o Marketingu (MoM) to spotkania przeznaczone dla praktyków i entuzjastów marketingu a także przedsiębiorców, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz biznesem i chcieliby rozwinąć swoją wiedzę w tym zakresie. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą oraz z biznesem. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.
Kiedy? Poniedziałek, 10.06 o godz. 18:00
Gdzie? Sala konferencyjna TARGI LUBLIN
NASZE SPOTKANIA SĄ BEZPŁATNE.
Prelegenci i wystąpienia na #31 MoM:
Katarzyna Matejczuk
Content Creatorka w Enzo - agencji marketingowej, która wspiera przedsiębiorców i autorów w sprzedaży książek i kursów online;
absolwentka Komunikacji Marketingowej w Internecie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Specjalizuje się w tworzeniu treści; odpowiada za content marketing.
Pomaga firmom osiągać zamierzone cele .
"Mobile video w praktyce"
Krótkie video stało się dziś tak samo popularne, jak budki z lodami w letni, gorący dzień. Firmy prześcigają się w kreacjach, tworząc coraz to nowsze wizje samych siebie. Gonimy trendy z TikToka i próbujemy oczarować odbiorców wachlarzem branżowych możliwości. Nie dziwi więc, że zainteresowanie tym tematem tak bardzo rośnie zarówno po stronie odbiorców, jak i twórców. Jak stworzyć dobrą rolkę na Facebooku i Instagramie? Czego unikać? Jak wpleść tworzenie filmów w strategię marketingową i czy to rzeczywiście się opłaca?
Jakub Bis
O talentach Gallupa i nie tylko
Karol Kalinowski
Event marketing w praktyce- case study
RideUp, czyli ciekawa historia jak sprytnie zrobić format eventu za 6000 zł o którym dowiedziało się większość klientów w Polsce.
Partnerzy wydarzenia:
Partner Strategiczny: Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej
Partner Logistyczny:
Partner Medialny:
Nie trać szansy na zdobycie kontaktów i wiedzy!
ZAPISZ SIĘ i do zobaczenia!