Marketing

#31 MoM - Merytorycznie o Marketingu

location icon
TARGI LUBLIN- sala konferencyjna ul. Dworcowa 11, Lublin
calendar icon
Od 10 cze 18:00 do 10 cze 18:00

Spotkania MoM - Merytorycznie o Marketingu powróciły!!

Nie mogło być inaczej! Jeśli tak samo jak my nie mogliście się doczekac powrotu najbardziej merytorycznych spotkań o marketingu w tej części Polski- zapraszamy!

Nie wiesz czym są konferencje MoM - Merytorycznie o Marketingu?

Nic nie szkodzi! Sprawdź poniższy opis i przekonaj się, że i Ciebie nie może zabraknąć na najbliższym spotkaniu!

Merytorycznie o Marketingu (MoM) to spotkania przeznaczone dla praktyków i entuzjastów marketingu a także przedsiębiorców, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz biznesem i chcieliby rozwinąć swoją wiedzę w tym zakresie. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą oraz z biznesem. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.

Kiedy? Poniedziałek, 10.06 o godz. 18:00

Gdzie? Sala konferencyjna TARGI LUBLIN

NASZE SPOTKANIA SĄ BEZPŁATNE.


Prelegenci i wystąpienia na #31 MoM:


Katarzyna Matejczuk

Content Creatorka w Enzo - agencji marketingowej, która wspiera przedsiębiorców i autorów w sprzedaży książek i kursów online;
absolwentka Komunikacji Marketingowej w Internecie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Specjalizuje się w tworzeniu treści; odpowiada za content marketing.
Pomaga firmom osiągać zamierzone cele 🎯.

"Mobile video w praktyce"

Krótkie video stało się dziś tak samo popularne, jak budki z lodami w letni, gorący dzień. Firmy prześcigają się w kreacjach, tworząc coraz to nowsze wizje samych siebie. Gonimy trendy z TikToka i próbujemy oczarować odbiorców wachlarzem branżowych możliwości. Nie dziwi więc, że zainteresowanie tym tematem tak bardzo rośnie zarówno po stronie odbiorców, jak i twórców. Jak stworzyć dobrą rolkę na Facebooku i Instagramie? Czego unikać? Jak wpleść tworzenie filmów w strategię marketingową i czy to rzeczywiście się opłaca?


Jakub Bis

O talentach Gallupa i nie tylko


Karol Kalinowski

Event marketing w praktyce- case study

RideUp, czyli ciekawa historia jak sprytnie zrobić format eventu za 6000 zł o którym dowiedziało się większość klientów w Polsce.


Partnerzy wydarzenia:

Partner Strategiczny: Wydział Zarządzania Politechniki Lubelskiej

Partner Logistyczny: 

Partner Medialny:



Nie trać szansy na zdobycie kontaktów i wiedzy!

ZAPISZ SIĘ i do zobaczenia!

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
  Bilet

dostępnych: 120

już niedostępne -