Strona
1
z
1
od 20 sie
Biznes i Przedsiędsiębiorczość • Rozwój osobisty
Coaching Osobisty, Coaching Relacji, Coaching Biznesowy, Coaching Kariery, Life Coaching - Poznań, Warszawa, Online (Skype)
od 4 mar
Sprzedaż • Polityka i Gospodarka • Zarządzanie • Komunikacja i wystąpienia publiczne • Rozwój osobisty • Biznes i Przedsiędsiębiorczość • IT i Nowe technologie
Migracje klientów - przyczyny, symptomy oraz profilaktyka, czyli jak zadbać o relacje z klientem / szkolenie zamknięte
21 paź
Zdrowie i Medycyna • IT i Nowe technologie • Biznes i Przedsiędsiębiorczość • Zarządzanie • Sprzedaż • Rozwój osobisty
Obsługa klienta oraz budowanie relacji z elementami inteligencji emocjonalnej
8 lis
Zdrowie i Medycyna • IT i Nowe technologie • Biznes i Przedsiędsiębiorczość • Zarządzanie • Sprzedaż • Rozwój osobisty
Obsługa klienta oraz budowanie relacji z elementami inteligencji emocjonalnej
od 9 wrz
Zarządzanie • Komunikacja i wystąpienia publiczne • Rozwój osobisty • Marketing • Biznes i Przedsiędsiębiorczość • Polityka i Gospodarka
WSPÓŁPRACA W ZESPOLE - KOMUNIKACJA, BUDOWANIE RELACJI I ZAUFANIA
od 12 paź
RELACJE OD NOWA ... ze Śmiechem w Warszawie (12-13 października 2024 r.)
Od 493,00 zł
Andrzej Śmiech
Airport Hotel Okęcie, ul. Komitetu Obrony Robotników 24,
Warszawa
25 paź
Marketing • Biznes i Przedsiędsiębiorczość • Rozwój osobisty • Polityka i Gospodarka
✅ EMPATIA W BIZNESIE - JAK BUDOWAĆ POZYTYWNE RELACJE ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI I KLIENTAMI
Strona
1
z
1