Zdrowie i Medycyna Koncerty, Festiwale, Rozrywka Środowisko naturalne

Konferencja Branży Zoologicznej 2021 ZooBranża

location icon
Ptak Warsaw EXPO HALA C Aleja Katowicka 62, Nadarzyn
calendar icon
Od 15 paź 10:30 do 15 paź 16:00

IV Konferencja Branży Zoologicznej to wydarzenie dedykowane dla kadry zarządzającej branży zoologicznej. Stanowi miejsce spotkań i wymiany doświadczeń specjalistów z branży.

Chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać ich na stałe?
Wypróbowałeś już wszystkie metody, które znasz i nie działają?


Zoologia przyszłości

Nowe wyzwania w obliczu cyfrowej transformacji branży


Organizatorzy tegorocznej konferencji zatytułowali ją: "Zoologia przyszłości — nowe wyzwania w obliczu cyfrowej transformacji branży". Dla wielu przedsiębiorców rozważanie o cyfryzacji może się kojarzyć wyłącznie z science-fiction i zagadnieniami oderwanymi od problemów, z którymi muszą się zmagać na co dzień. Nic bardziej mylnego.

Po pierwsze każdy szanujący się przedsiębiorca dba o przyszłość swojej firmy. A jeśli tego do tej pory nie robił, to okres pandemii uświadomił mu, że musi jak najszybciej zacząć. Podczas konferencji "Zoologia przyszłości" zostaną omówione drogi, którymi może podążyć branża, aby uniknąć potencjalnych zagrożeń, zarówno tych związanych, jak i niezwiązanych z koronawirusem.

Co ciekawe, z pomocą przychodzi cyfryzacja. Jej użyteczność sprawdza się zarówno w łagodzeniu efektów pandemii, jak i po prostu w usprawnianiu handlu. Dobrym przykładem nowoczesnego rozwiązania, dającego korzyści przedsiębiorcom, jest choćby aplikacja MyPetStory, stworzona przez Zoobranżę. Dzięki niej sklepy mogą dodawać swoje oferty do wirtualnej bazy, a następnie konkurować z innymi, często dużo większymi od nich firmami. Przekłada się to na efekt demokratyzacji branży, a więc wyrównania szans mniejszych przedsiębiorców, borykających się np. z ograniczeniami terytorialnymi.

Analogiczne do MyPetStory aplikacje pojawiły się już np. w budownictwie, co stanowi dowód na to, iż cyfryzacja jest nieuniknionym zjawiskiem, mającym bardzo uniwersalne zastosowanie. Jednocześnie warto jednak zauważyć, że branża zoologiczna ma większy niż pozostałe sektory potencjał ku temu, aby z sukcesem wdrażać różnego rodzaju nowinki technologiczne. Wynika on ze specyfiki przedmiotu zainteresowania konsumentów branży zoologicznej. Interesowanie się zwierzętami wymaga bowiem większego zaangażowania emocjonalnego, niż np. interesowanie się designem. A to stwarza ogromne możliwości dla przedsiębiorców z branży zoologicznej.

Tu jednak pojawia się problem: jak owe możliwości dostrzec i w pełni wykorzystać? Można np. obserwować influencerów, strony internetowe oraz vlogi i blogi. Co jednak zrobić ze zdobytymi dzięki nim informacjami? Jak zastosować je w branży zoologicznej? Na szczęście są takie wydarzenia jak Animals' & Veterinary Days oraz towarzysząca im konferencja. Tylko podczas bezpośrednich rozmów możliwe jest bowiem skonfrontowanie swoich wyobrażeń o branży, owocna wymiana doświadczeń i wiedzy, a także nawiązanie bezcennych relacji biznesowych.

Zmiany w branży zoologicznej są tylko kwestią czasu. Pozostaje pytanie, kto pierwszy je zainicjuje, stając się liderem, a kto będzie podążał za trendami. Konferencja Zoobranży ma pomóc w dostrzeżeniu nadchodzących przemian. Działa więc podobnie jak nowe technologie: wyrównuje szanse. Warto odwiedzić Animals' & Veterinary Days i wziąć udział w Konferencji Branży Zoologicznej, aby stać się częścią nadchodzących procesów i móc je współtworzyć (A&VD2021).



Cyfryzacja zoologii to nie science-fiction

W programie m.in.:
  • trendy i wyzwania stojące przed branżą w ciągu najbliższych lat
  • najnowsze trendy na rynku karm dla psów i kotów - dieta przyszłości
  • jak skutecznie oddziaływać wielokanałowo na obecnych oraz jak pozyskać nowych klientów
  • komunikacja skrojona na miarę - personalizacja
  • czy nowoczesny sposób lojalizacji musi oznaczać znaczną inwestycję?
  • ekonomia współdzielenia
  • jak wdrożyć CSR - społeczna odpowiedzialność biznesu
  • aplikacja MyPetStory - nowe możliwości dla sklepu i producenta

Partner Konferencji:  


Długotrwałe trendy w opiece nad zwierzętami po pandemii Covid-19

Prezentacja europejskiego rynku produktów dla zwierząt domowych, statystyk ich populacji, wyników segmentów rynku w pierwszym roku po pandemii. Ponadto przyjrzymy się długoterminowym zmianom, które zajdą po 2021 r., koncentrując się na zrównoważonym rozwoju. Przeanalizujemy także możliwości rynku, jakie oferuje zrównoważony rozwój i określimy najważniejsze rynki opieki nad zwierzętami w Europie, korzystając ze wskaźnika zrównoważonego rozwoju Euromonitora.

Euromonitor International to wiodący na świecie dostawca globalnej analizy biznesowej, analizy rynku i informacji konsumenckich. Od lokalnych po globalne i taktyczne po strategiczne, nasze rozwiązania badawcze wspierają decyzje dotyczące tego, jak, gdzie i kiedy rozwijać firmę. Znajdź odpowiedni raport, bazę danych lub niestandardowe rozwiązanie, aby zweryfikować priorytety, przekierować założenia i odkryć nowe możliwości. Dzięki biurom na całym świecie, analitykom w ponad 100 krajach, najnowszym technikom analizy danych i badaniom rynku na temat każdego kluczowego trendu i czynnika, pomagamy Ci zrozumieć rynki globalne.

Long-lasting Post-Covid Trends in Pet Care

Presentation will first overview 2021, a first year in a relative post-pandemic setting, looking at Europe's overall pet care market performance, population stats, performance of market segments. Further, we will take a look at long term shifts that will take place beyond 2021, focusing on sustainability. We will take a look at the opportunities sustainability offers, challenges, and identify the most important markets for pet care in Europe using Euromonitor's Sustainability Index.

Euromonitor International is the world's leading provider for global business intelligence, market analysis and consumer insights. From local to global and tactical to strategic, our research solutions support decisions on how, where and when to grow your business. Find the right report, database or custom solution to validate priorities, redirect assumptions and uncover new opportunities. With offices around the world, analysts in over 100 countries, the latest data science techniques and market research on every key trend and driver, we help you make sense of global markets.


7 powodów dla których powinieneś zostać uczestnikiem IV Konferencji Branży Zoologicznej:

  1. Poznasz najnowsze technologie, które pomogą Ci w zdobyciu nowych klientów dużo łatwiej niż myślisz
  2. Zyskasz cenną dawkę inspiracji, motywacji i wiedzy do dalszego rozwijania swojej firmy i zwiększania osiąganych zysków.
  3. Przekonasz się jak skuteczne są działania wielokanałowe i jakie korzyści mogą Ci przynieść.
  4. Poznasz najnowsze trendy jakie będą kształtować oblicze branży zoologicznej i nauczysz się, jak przygotować swoje przedsiębiorstwo do ich wdrożenia.
  5. Spotkasz wyjątkowych mówców - ekspertów w dziedzinie sprzedaży, marketingu i zoologii którzy zarażą Cię optymizmem i podsuną nowe rozwiązania przełamujące utarte schematy!
  6. Poznasz liderów branży, nowych, potencjalnych klientów oraz wymienisz doświadczenia z innymi uczestnikami Konferencji.
  7. Jako pierwszy wejdziesz do aplikacji mobilnej MyPetStory i przekonasz się, jakie przewagi nad konkurencją uzyskasz!


Na Konferencję zapraszamy:

  • właścicieli i managerów firm produkujących i dystrybuujących artykuły dla zwierząt domowych
  • właścicieli i kierowników sklepów zoologicznych
  • osoby zainteresowane najnowszymi trendami na rynku, ukierunkowane na innowacyjne technologie, poszukujące możliwości rozwoju
  • pasjonatów nowoczesnych rozwiązań nie obawiających się przełamywać utarte schematy i wytyczać nowe trendy!

Więcej informacji na www.zoobranza.com.pl


Poprzednie edycje:

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Liczba
Przeniesione na październik 2021 Bilet Konferencja Piątek 9 kwietnia 2021 (I pula)

Przeniesione na październik 2021

już niedostępne -
Przeniesione na październik 2021 Bilet Konferencja Sobota 10 kwietnia 2021 (I pula)

Przeniesione na październik 2021

już niedostępne -
Bilet wyłącznie dla profesjonalistów z branży zoologicznej. Uprawnia do wejścia na targi. Bilet Konferencja Branży Zoologicznej 2021

Bilet wyłącznie dla profesjonalistów z branży zoologicznej. Uprawnia do wejścia na targi.

już niedostępne -