Biznes i Przedsiędsiębiorczość Zarządzanie Rozwój osobisty

ZARZĄDZANIE ZMIANAMI I ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW - SZKOLENIE ON-LINE

location icon
SZKOLENIE ON-LINE
calendar icon
Od 25 lut 9:00 do 26 lut 15:00
ticket icon
Od 1 170,96 zł

Dzięki temu szkoleniu zdobędziesz wiedzę o tym:

  • Jak mierzyć poziom realizacji zadań podwładnych i jak kierować nimi poprzez ustalanie celów i obserwację poziomu realizacji ich zadań;
  • Co to jest konflikt i jak możesz się nim posłużyć;
  • Jak reagować i jakie stanowisko zająć w konflikcie;
  • Uzyskasz umiejętność zbudowania Systemu Motywacyjnego;
  • Opanujesz możliwości zarządzania pracownikami, ich zadaniami, premiami i płacami w oparciu o relatywizowane, mierzalne osiągnięcia w czasie, metodą w której nie występuje konflikt lub można go użyć dla dobra organizacji.

Dzień I

  1. Nauczysz się przewidywać reakcje podwładnych na zmiany i stosować techniki postępowania z nimi na każdym etapie, także w konflikcie.
  2. Nauczysz się kierować zmianami i utrzymywać ich wyniki, kierując podwładnymi.
  3. Jak to się stało, że zarządzasz?
  4. Douglas McGregor teoria szefa (X) oraz szefa (Y) Kim ty jesteś?
  5. Różnice między zarządzaniem i rządzeniem. Konsekwencje dla ciebie, twoich ludzi i firmy.
  6. "5 x P levels" Pięć kolejnych poziomów (P) autorytetu by Lohn Maxwell.
  7. Wewnętrzny Krytyk i jego rola dla przywódcy.
  8. Pewność siebie w obliczu wiedzy o Toxoplasma Gondii by Robert Sapolsky.
  9. Styl komunikacji w zarządzaniu (Poznaj swój własny styl).
  10. 13 zasad które spełniają menadżerowie odnoszący sukces, by Goffrey James (Global Sales Manager Apple).
  11. Asertywność co to takiego i po co mi to?
  12. Kwestionariusz asertywności, żebyś wiedział kim jesteś.


Dzień II

  1. Po co komu zmiany?
  2. Zarządzanie czy rządzenie.
  3. Składniki Zarządzania Zmianą.
  4. Kurt Levin Modele przeprowadzania zmian (Rozmrożenie zmiana, zamrożenie).
  5. Kto w tych zamianach będzie uczestniczył?
  6. Technika Expose.
  7. Zachowanie lidera w zmianie.
  8. Fazy radzenia sobie ze Zmianą prze pracowników i metody przeprowadzenia personelu do kolejnych następnych faz przez zaangażowanego lidera zespołu.
  9. Wyparcie, Opór, Próbowanie, Adaptacja.
  10. Technika przeprowadzenia podwładnych przez każdą z faz zmiany.
  11. Model GROW, metodyka rozmowy poświęconej delegowaniu celów.
  12. Pytania otwarte i pytania zamknięte w procesie badania rzeczywistości, możliwych opcji i wyboru sposobu dla realizacji celów przez pracownika.
  13. Technika uzyskania potwierdzenia od pracownika że zaakceptował cele.
  14. Rozmowa stylem partycypacyjnym.
  15. Rozmowa stylem konsultacyjnym.
  16. Rozmowa stylem informacyjnym.
  17. Cykl Deminga jako technika samokontroli realizacji zadań i elastyczności podjętych celów.
  18. Feed-back-echo, Informacja zwrotna "Echo" jako metoda codziennej komunikacji w zespołowej realizacji zadań.




Zapraszamy do odwiedzenia strony Vademecum i zapoznanie się również z innymi kursami w naszej ofercie - sprawdź tutaj.


Vademecum - Konferencje i Szkolenia Sp. z o.o.

Aleja Piastów 11
52-424 Wrocław
NIP 894-10-25-657


Tel. +48 71 341 85 10
E-mail: vade@vade.com.pl
www.vade.com.pl

Dołącz do wydarzenia

Dołącz do wydarzenia
  Rodzaj Bilety dostępne do Cena Liczba
  rezerwacja miejsca na szkoleniu Zarządzanie zmianami i rozwiązywanie konfliktów
26 Lutego 2021, 15:00 1 170,96 zł